24 שעות של קסם: צימר ליום אחד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-05-2017
24 שעות של קסם: צימר ליום אחד

יש לכם אירוע באזור הצפון או פגישת עבודה? קיבלתם יום של חופש מהעבודה ואתם מתים לנצל אותו במקום רחוק? כמה טוב שאפשר לשדך בין כל אלה לבין הזמנת צימר ליום אחד בלבד, שתעשה לכם טוב לנשמה ותעניק לכם אנרגיות כדי לחזור מחוזקים ונינוחים חזרה אל השגרה. אנשים רבים הנוסעים לאזורי הצפון במסגרת עבודתם או מפגש עם קרובי משפחה, מעדיפים פעמים רבות להזמין צימרים בהזמנה אונליין במהירות ובקלות וליהנות מעולם שלם של אפשרויות נופש נעימות ונוחות במסגרת הביקור. כיום, פחות ופחות מתחמי נופש מפצים את אורחיהם במיטה ישנה וריהוט בלתי מתוחזק, מתוך הבנה כי גם חופשה זולה ככל אשר תהיה – היא עניין מחייב למוניטין ולעסקים הבאים. על כן גם צימרים פנויים ממש מעכשיו לעכשיו, הם לא בהכרח אלו שבעבר נותרו פנויים רק בעקבות שירות ואיכות ירודים.


טיפים להזמנת צימר ליום אחד ברגע האחרון


בעולם הצימרים קשה מאוד לשרוד ולא מדובר בסוד גדול. על כן, מקפידים המארחים גם לאפשר הזמנת צימר ליום אחד בלבד בכל אחד מימות השבוע – בין ראשון לרביעי. הימים חמישי ועד שבת מוקדשים לחופשות סוף השבוע ובדרך כלל אינם מקבלים אורחים לפחות מ-48 שעות, כתוצאה מביקוש. אם קורה מצב שבו אתם זקוקים ללילה אחד בסופ"ש, תוכלו לחפש צימרים פנויים ולפנות ישירות אל המארח. במקרה הכי גרוע – תאלצו לפנות אל מתחם נופש נוסף. במקרה הטוב – המקום עדיין נותר פנוי ובעל הצימר יעדיף לקבל אתכם ללילה אחד מאשר להישאר ריק לחלוטין בשארית הסופ"ש. כדי לבצע הזמנה שכזו, תיאלצו לחכות ממש עד הרגע האחרון. כלומר – ממש לאותו היום שבו אתם מתכננים נסיעה. יש בכך סיכון שלא יימצא מקום מתאים ובאזור הדרוש לכם אך יש בכך גם הרבה יתרונות הטמונים במחיר, בספונטניות ובעיקר בנפש הטיולים העדינה והאסרטיבית שלכם.


צימר ליום אחד


התאמה אישית לצורך ולסיבת ההגעה


כל מושב המכבד את עצמו, כולל גם מספר מתחמי נופש שניתן להזמין בהם צימר ליום אחד. כך למשל באזורי הגליל תמצאו את המבחר הגדול ביותר, בעוד שבאזורים כנרת ורמת גולן זה בהחלט תלוי בעונה, ביום ובתקציב האישי. צימרים בגורן למשל, כוללים מספר סוגי מתחמים – החל ממשפחתיים וגדולים ביותר ועד סוויטות פרטיות לזוג אחד בלבד עם בריכה פרטית ונוף מקסים. השאלה היא שאלה תקציבית: כמה תהיו מוכנים לשלם עבור הלילה היחיד הזה ועד כמה הפינוק והמלכותיות חשובים לכם במסגרת השהות? בהנחה ואתם מעוניינים בחופשה זולה, תוכלו לחפש צימרים בהזמנה אונליין כבר עכשיו ולקבל הצעות שתקפות לשעות הקרובות ובהנחות משמעותיות. אם אתם מעוניינים בלילה אחד של שכרון חושים ותענוגות אינסופיים – הצטיידו בסכום המתאים והתחילו לקוות שנותר לכם מקום פנוי, היות ומתחמי היוקרה הופכים למבוקשים מיום ליום. חשוב לציין גם, שבחגים ובחופשת הקיץ (יולי אוגוסט) רוב המקומות עדיין מגבילים את הנופשים להזמנה מינמלית של שני לילות לפחות, אך דווקא כאן אפשר לנצל את המומנטום ולהזמין צימר ליום אחד במקום שנותר פנוי או שפשוט איננו מוגבל בתנאי זה. לרוב יהיו אלה המקומות הזולים יותר.

כל חופשה, גם אם היא אורכת מספר מועט של שעות יכולה להיות אפקטיבית ויעילה בדיוק למה שאתם צריכים. בדיקה מהירה יכולה להעלות בפניכם תוצאות יעילות ונוחות. אז קדימה, מצאו את המקום שלכם וצאו כבר עכשיו אל הלילה המפנק שלכם בצפון. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים