הזהב של החופשה: צימר זוגי עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-05-2017
הזהב של החופשה: צימר זוגי עם בריכה פרטית

מי מאיתנו לא חולם לברוח ליומיים או שלושה מחיי היום-יום? וכמה טוב שאפשר לעשות זאת עם בני הזוג ולשלב בתוך החופשה המשוללת שגרה גם קצת ערכים של פינוק, בריאות ורומנטיקה. הדרך הזוגית הטובה ביותר לחגוג את החופש שלכם יחד היא להזמין צימר זוגי עם בריכה פרטית היכן שלא יהיה ברחבי הצפון. המים, הפרטיות והשלווה מסוגלים להרגיע כל אורח ולשמש כמפלט נופש איכותי ומיוחד.


האם כל צימר זוגי עם בריכה פרטית בכלל שווה את המחיר שהוא דורש? והאם אנו עשויים להיתקל בהבטחות כוזבות לגבי תנאי הפרטיות ובלעדיות הבריכה והגן שסביבה?


לפני הכל נסביר – צימרים עם בריכה פרטית נועדו לשמש כמתחמי נופש ברמה גבוהה המגנים היטב על פרטיות האורחים שלהם. מטבע הדברים גם החזות הכללית, איכות האבזור והשירות המוצע יהיו ברמה אחת מעל מתחמי צימרים הכוללים בריכה מרכזית. על כן סביר להניח שלא תפגשו במתחם המתיימר "לעבוד עליכם" ולהבטיח הבטחות סרק בנוגע לבריכה הפרטית – אלו מקומות מכובדים שלמארחים שעמלו רבות על מנת להקים אותם, יש רגישות גבוהה לנושא המוניטין וההמלצות מאת קהל הזוגות הנופשים.

יחד עם זאת כבר נתקלנו בגישה של מספר נופשים הגורסת שישנם ישובים מסויימים בהם כל מתחמי הנופש הינם בעלי בריכה פרטית. האמת היא הפוכה – יש גם וגם בכל אחד מהיישובים כאשר הרוב תמיד יטה לטובת המתחמים המשפחתיים ובעלי מספר יחידות נופש עם בריכה משותפת. צימרים בשפר למשל מקפידים לשמור על המסורת המשפחתית והקבוצתית בשורה של מתחמי נופש כפריים, אם כי ניתן למצוא בהם גם צימר זוגי עם בריכה פרטית מול נוף פתוח ובמיקום בלעדי ושקט שמנותק מכל רחשי המושב וצימרים אחרים לחלוטין. המושב הסמוך לו לצורך השוואה, מספק צימרים באמירים הכוללים בחלקם מספר יחידות נופש (שלוש או ארבע בדרך כלל), כאשר קיימת בחלק מהמקומות הללו גם בריכה פרטית לכל צימר. באופן זה תנאי הפרטיות עדיין נשמרים היטב, ערכי הפינוק והאיכות של המקום אינם נפגמים ובכל זאת ניתן להגיע גם עם עוד זוג חברים.


צימר זוגי עם בריכה פרטית


כמה דברים שחשוב לדעת לפני שסוגרים מקום


כדי לבחור מקום בעל בריכה פרטית ולוודא שבחרתם במקום המושלם עבורכם, חשוב לבדוק בראש ובראשונה את רמת הגימור של המתחם עצמו. תוכלו לעשות זאת דרך התמונות ולהתרשם במקביל מהרמה העיצובית, סביבת הגן שעוטפת את בריכת השחייה והפינוקים המוגשים לכם במהלך הנופש. ככל שהרמה תהיה גבוהה יותר, הנופש הינו יוקרתי יותר. טווח המחירים הממוצע עבור צימרים עם בריכה פרטית הינו 1,500 ₪ אך ייתכן שתמצאו מבצע טוב או הנחה שישאירו אתכם עם חיסכון בכיס. קיימים מתחמי צימר זוגי עם בריכה פרטית המציעים שהות בפחות מסכום זה כשגרה (בין 700-900 ₪) אך חשוב לזכור שמדובר במקומות בעלי בריכה פרטית אמנם, אך שאינם מפוארים כפי שהצגנו קודם. מדובר במתחמי נופש כפריים יותר שאינם יכולים להבטיח לכם את הרמה הגבוהה ביותר, גם באשר לחוקי הנוף והפרטיות המתבקשים.

לפני שאתם סוגרים את המקום שלכם חשוב שתשאלו טלפונית מהו גודלה של הבריכה והאם היא מחוממת ומקורה בחורף (מעיד על מעמד גבוה יותר, מאפשר פינוק בעונה הקרה ובמחיר שפוי), מי יכול להיכנס למתחם הנופש שלכם (אם התשובה לא מסתכמת אך ורק במארח שיגיש לכם נשנושים בצעו חישוב מסלול מחדש) והאם מובטחת לכם חוויה רומנטית שקטה, מרגיעה ואיכותית.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים