אמאלה, עכברת! היכן כדאי לטייל בצפון בלי לחשוש?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-09-2018
אמאלה, עכברת! היכן כדאי לטייל בצפון בלי לחשוש?

החגים מתקרבים ואנשים רבים מחפשים תשובות בנוגע לכשרותם של מקורות מים שונים בצפון הנגועים או לא במחלת העכברת. בהתאם להנחיות רשות הטבע והגנים – לפניכם רשימת ההמלצות של צימרטופ למקומות אידיאליים שכדאי להעביר בהם את ראש השנה וסוכות והיכן לנים בסביבתם.  

מדינה שלמה שהתה בפאניקה בחודש האחרון בעקבות המחלה החדשה שנראה כאילו הגיחה פתאום לאוויר העולם. אמנם רק אנשים ספורים עד כה נדבקו בה, אך משרד הבריאות מגביר מאמצים כדי לנטרל את התופעה ולהרחיק אנשים ממקורות מים עם פוטנציאל הידבקות נוסף, שאותרו בשלב זה כמסוכנים וייפתחו ככל הנראה בהמשך, לאחר שיבוצעו מהלכים לנטרול הנגיף.

רשימת הנחלים המעודכנת שסגורים כעת לכניסה:

שמורת הטבע יהודייה

הזוויתן התחתון והנקיק השחור

שמורת נחל הזאכי (שפך המשושים)

שמורת טבע נחל אל על

שמורת נחל המשושים

שמורת שפך דליות (המג'רסה)

שמורת נחל ג'ילבון

פארק הירדן

ההמלצות שלנו - כאן תטיילו בכיף בחגים הקרובים:

שמורת טבע נחל עיון – אחד ממסלולי הטיול היפים והמדהימים בגליל העליון. במטולה, ממש בקצה המדינה תוכלו ליהנות מטיול של שעה-שעתיים הכולל ביקור בשני מפלים מקסימים כאשר הגדול שבהם, מפל התנור, יכול להוות גם טבילה ראויה של סוף הקיץ.

היכן לנים בסביבה: אביב בכרם במושב רמות נפתלי, הבית במצפה במושב ביריה, נוף בכרם בכרם בן זמרה.



גן לאומי חורשת טל – אתר טבע ונופש אהוב ומרהיב המשתרע על פני 700 דונמים של מדשאות ירוקות, שפע של צמחייה טבעית ואגם שחייה גדול שנמזג הישר מנחל דן הצונן. עם נוף החרמון ברקע, אפשר לחגוג את הפיקניק, הטיול בלב החורש, הסיור בשמורת הסחלבים הנדירה ועוד.

היכן לנים בסביבה: עונות בירדן במשמר הירדן, פינה בראש בראש פינה, נופש באלון 10 בראש פינה, אחוזת שקד במשמר הירדן, אחוזה בנוף בדובב.


שמורת טבע נחל כזיב – שמורת טבע יפהפייה המורכבת ממספר שבילים אפשריים כאשר הראשי שבהם עובר לאורך אפיק נחל כזיב הזורם כל השנה ונפגש עם בריכות טבילה מקסימות, טחנת הקמח, מבצר המונפור וקניון הנחל שכולל עלייה קשה בחזור ומתאים למטיבי לכת (ניתן לבחור באפשרויות מסלולים נוספות וקלות במידת הצורך).

היכן לנים בסביבה: פיסת בר בשומרה, אחוזת לאטה בגורן, אודם השני בלפידות, בקתות נופים במנות, ג'ייקובס ביערה.


נחל הקיבוצים, פארק המעיינות – אתר טיולים מרהיב וקסום לכל הגילאים ובו שלל מעיינות ופלגי מים מנביעה טבעית. לאורך הפארק מסלולי טיולים של 15 ק"מ עד למעיינות בהם אפשר לשכשך כאשר בצד הדרך שפע של צמחייה טבעית שמשוקמת וגדלה לאחר ששנים נעלמה מהאזור.

היכן לנים בסביבה: אחוזת דור ביבנאל, אחוזת נופש ברש במושב ברק, סוויטות מצפה האגם במושבה כנרת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים