הצימרים היוקרתיים ביותר - כל ההמלצות שלנו

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-05-2023
הצימרים היוקרתיים ביותר - כל ההמלצות שלנו

הצימרים היוקרתיים ביותר

רוצים להתפנק בצימר יוקרתי ביותר? חוגגים יום הולדת או יום נישואין ולא בטוחים איפה כדאי לכם לעשות זאת? קבלו חמישה צימרים יוקרתיים ביותר בהם תוכלו ליהנות מחופשת החלומות שלכם. 

אצולת הנוף

אם אתם מחפשים צימרים בגליל המערבי, שווה לכם להכיר את צימר אצולת הנוף. מה יותר מפנק ויוקרתי מבריכה פרטית מחוממת ומקורה לצד נוף משגע? בסוויטת אצלות הנוף תוכלו למצוא את כל אלו ועוד. המיקום שלה גם הוא מנצח, והיא נמצאת מרחק לא רב ממגוון אטרקציות ומסעדות יוקרתיות בצפון הארץ. 

לורן - סוויטות יוקרה

כבר לפי השם אתם יכולים להבין שמדובר במקום לינה יוקרתי שיהפוך את החופשה שלכם לרומנטית ומושלמת. בסוויטת לורן תוכלו ליהנות ממגוון פינוקים כמו סאונה, ג'קוזי, מטבח מאובזר ועוד. הסוויטה רחבת ידיים ומעוצבת בסגנון מודרני. אנחנו יכולים להבטיח לכם שכאשר תגיעו לסוויטת לורן לא תרצו לעזוב!

נסיה - סוויטת בוטיק בגליל

אמרתם יוקרה, אמרתם נסיה! מהרגע שתיכנסו לתוך המתחם המעוצב תרגישו ישר כאלו אתם בסיפור אגדה. העיצוב הוא עיצוב מיוחד ביותר, מוקפד ומלכותי אשר אין עוד כמותו. בנסיה תוכלו ליהנות מחווית אירוח VIP, כלומר בזמן השהות שלכם תוכלו להיעזר במלווה שיעמוד לרשותכם. אם אתם רוצים להרגיש כמו מלך ומלכה, בדקו עוד היום לגבי נסיה והזמינו מקום מראש. אתם לא תתחרטו!

Y האוס

במתחם Y האוס שתי סוויטות, אשר כל אחת יותר מרשימה מהשנייה. בכל סוויטה תוכלו ליהנות מנוף מהפנט ועוצר נשימה ומעיצוב ברמה הכי גבוה שתוכלו לדמיין. כמו כן, תוכלו לשחות בבריכות אינסוף מפנקות ומנשנושים ופינוקים כיד המלך. אם אתם רוצים חופשה כפרית ומרגיעה, במקום שיחבר אתכם לטבע, נסו לבדוק את Y האוס. התמונות מדברות כבר בעד עצמן, וכאשר תראו אותן תוכלו להבין עד כמה המתחם הזה מפנק וכיפי לזוגות. 

שאטו פרסטיז 

ואולי אתם מחפשים צימרים למשפחות? המתחם שאטו פרסטיז והוא מכיל את כל מה שהמשפחה שלכם תצטרך עבור החופשה המושלמת והיוקרתית שאתם מצפים לה. בסוויטה המשפחתית תיהנו מבריכה פרטית מרווחת ומחוממת, פינת ברביקיו חיצונית ועוד מגוון אביזרים שיספקו לכם את החוויה המושלמת. בסוויטות תוכלו למצוא גם ריהוט בעיצוב יוקרתי ופינות ישיבה הפונות לנוף המקסים של הגליל. 

הזמנת חופשה בצימר יוקרתי

צימרים יוקרתיים נחשבים לרוב נתפסים מהר מאוד, לכם אם אתם יודעים כי אתם רוצים לתכנן חופשה בצימר נחשב עליכם לתאם אותה כמה שיותר מוקדם. כמו כן, ככל שמחכים לרגע האחרון כך גם קופצים המחירים ותוכלו לשלם הרבה יותר על אותו חדר. אם אתם מתכננים חופשה בתאריכים מבוקשים כמו למשל חופשות הקיץ או החגים, שימו לב כי הביקוש יכול להעלות את המחיר וכמובן סוויטות יכולות להיתפס בין רגע. 

הזמנת צימר יוקרתי עם ביקורות

הרבה פעמים הדרך הטובה לדעת האם הצימר מתאים לצרכים שלכם היא לבדוק את הביקורות עליו. צימרים נחשבים לרוב יהיו צימרים עם ביקורות חיוביות רבות ועם שבחים מאורחים קודמים. כמובן שמומלץ מאוד להתרשם גם מתמונות או מסרטוני וידאו במידה ויש כאלה ולאחר מכן להבין איזה צימר יותר מתאים לכם ומה תפס את עיניכם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים