400 מטרים ומעלה מעל פני הים: הצימרים הכי גבוהים בישראל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-07-2018
400 מטרים ומעלה מעל פני הים: הצימרים הכי גבוהים בישראל

אמנם לא ניחנו בני האדם בכישרון תעופה, אבל מי אמר שאין לנו הזדמנות לראות איך נראה העולם ממבטה של ציפור? אתם מוזמנים לעלות איתנו גבוה אל עבר הרי הצפון הרחוקים וליהנות מחוויית הנוף הטבעי החלומית ביותר, שמסתכלת על כולם מגבוה.

השמש הקסומה – 419 מטרים מעל פני הים

להתעורר מול נוף הרים למרחוק ולעקוב אחרי שובל הריח של הלחם הביתי והחביתות, לסיים שני קפה של בוקר ולקפוץ ראש אל הבריכה והג'קוזי ספא הפרטיים, לצאת לשיזוף באוויר הפתוח וחוזר חלילה? בהחלט נשמע שאנחנו מסוגלים לתת לכם לעמוד במשימה.

אדום לבן – 546 מטרים מעל פני הים

זאת זכות להימצא לבד עם ג'קוזי, נוף פנורמי ואדם אהוב במיוחד. אפשר לשלב עם כל זה גם בקבוק יין, ארוחה טובה ואפילו משחק קופסה משעשע, כדי להעצים את מידת הפרטיות והזוגיות שניתן לקבל כאן בזכות הגובה.

בין השמשות – 600 מטרים מעל פני הים

פינה מיוחדת במינה מול נוף פתוח ומרהיב, שתעביר לכם נפלא את שעות המנוחה חסרות המעש שאתם מתכננים לקיים... עם כזה יופי הרמוני ותצוגת הרים מושלמת, אפשר בהחלט לצפות להרפיה מוחלטת וניחוחות מתוקים של ניתוק וחופש.

יש רומנטי מזה?!


הבית בקצה הנוף – 706 מטרים מעל פני הים

אמצע היער יכול להיות פיתרון מעולה עבור מחפשי הנופים הטובים והקרירות של החורש הטבעי. וקרחת היער היא מקום נפלא, כך מסתבר, להקים בו צימר כפרי "כמו פעם" שיש בו המון חדוות אירוח ורבדי נוף שונים ומעניינים.

נוף לצפון – 822 מטרים מעל פני הים

כרם בן זמרה נחשב למושב בו הנופים מהפנטים והיין משובח בהחלט. לכאן אפשר להגיע ולהירגע ללא תצוגת כבישים ומכוניות וללא המולה אנושית, להתענג על הסוויטה הפנטסטית שעטופה בחלונות ענק לצפייה פנורמית בנוף ולקבל המון פרטיות, רוגע ואיכות חיים.

מחפשים נוף? ההחלטה כולה שלכם!

נוף הוא אחת הדרכים האנושיות המוצלחות ביותר להרוויח שלווה מוחלטת, להיכנס למצב של "נירוונה" בו הגוף הופך לרפוי וקליל ותחושת הריחוף מאפיינת את המחשבה... זהו אחד הצרכים הבסיסיים בחופשה על מנת שהיא תענה על ציפיות האורחים וקשה מאוד להסתדר בלעדיה. זוהי אחת הסיבות שמבחר צימרים עם נוף מחכים לכם באתר תוך שהם שומרים על ביקוש גבוה ביותר ורמת אירוח שאיננה פחות ממעולה.

אתם מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לצפייה בכל מתחמי האתר הכוללים נוף מושקע ומדהים, לגלות מה רואים מהבריכה ואיזה הר נשקף מהמיטה, היכן הכי כדאי לשתות קפה ומי מתאים לתצפית כוכבים לילית מהסרטים.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים