נופשים ומתחפשים: צימרים מיוחדים לפורים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-03-2019
נופשים ומתחפשים: צימרים מיוחדים לפורים

אח, איזה חג שמח זה פורים. לא רק שהוא מלא בצבעים, גימיקים ותחפושות שחלקן רק הולכות ומשתבחות משנה לשנה, הוא גם מגיע אחרי תקופה ארוחה של חורף נטו שבה בעיקר ידענו בית-עבודה-בית והאמת היא שלא תזיק לאף אחד מאיתנו קצת שבירה של השגרה – רגע לפני שהמחירים מזנקים לכבוד האביב ופסח. אז מה כבר אפשר לעשות בפורים בתוך הצימר?

קודם כל נפתח ונאמר, שדווקא השנה הניצול של פורים בצימר הוא רעיון לא רע בכלל. החג סידר לנו הפעם סופ"ש ארוך מאוד ומובן שלא באמת יהיה אפשרי חלק בכל הפעילויות האפשריות ממילא, שנפרשים על פני כל ארבעת ימי החגיגות. אז למה לא להעתיק את חוויית החגיגה והתחפושות לצפון הירוק והיפהפה שישיב לכם את האנרגיות?

צימרים פורימיים לזוגות

צימרים שפנויים בפורים יכולים להיות לא פחות אטרקטיביים. אם אתם זוג ללא ילדים, מומלץ שתבדקו האם נערכת מסיבת פורים מקומית בישוב שבו אתם מתארחים. חלק גדול מהישובים בצפון עורכים מסיבת פורים שנתית שאליה חובה להגיע מחופשים. המחיר בד"כ סמלי (עד 50 ₪ להפקות מושקעות) וכולל תחרות תחפושות, מסיבה עם די ג'יי עד השעות הקטנות, פרסים, כיבוד (לפעמים) ואלכוהול כמובן. חשוב לציין שלא כל ישוב מקבל אורחים שהם לא תושבי המקום, אבל שווה מאוד לבדוק זאת מול מארחי הצימר כי במידה וכן – אתם מרוויחים מסיבה מהנה במיוחד.

צימרים פורימיים למשפחות

אם אתם מתארחים במתחם צימרים עם הילדים, כדאי לבדוק איזה פעילויות מתקיימות בסביבה הקרובה. גם מועצות הצפון המקומיות נוהגות להפיק אירועי חג אטרקטיביים שכוללים הפעלות לילדים וסדנאות יצירה, מופעים, מתנפחים ואפילו טיולים ברוח החג. כדי לקצר את זמני הנסיעה מהצימר עד למקומות הפעילות הללו, מומלץ לבדוק ברשת איזו מועצה (או קיבוצים וישובים באופן עצמאי) מארגנת מה ומתי כל זה קורה.

הטבות, מבצעים וחבילות מיוחדות

ומהתחפושות – אפשר מיד לרדת לבגד ים ולקפוץ לבריכה המחוממת או הג'קוזי וליהנות מכל מה שמתחם הנופש מציע. לרגל החג יכול מאוד להיות שתיתקלו במבצעים וחבילות נופש מיוחדות שכוללות בין היתר ארוחת בוקר זוגית או עיסוי ללא תוספת תשלום. גם האטרקציות סביבכם יכולות לייצר לא מעט הטבות והנחות על טיולי הג'יפים המשפחתיים או טיולי הטרקטורונים והסוסים לזוגות, מסעדות מקושטות ברוח החג ומנות מפתיעות ומיוחדות, מסלולי טיול מרעננים וטובלים בירוק שבהם גם תוכלו להתרשם מהזרימה החזקה שבורכנו בה החורף וגם מהפריחה האביבית המהפנטת שכבר התחילה.

מחפשים צימרים לפורים? בצימרטופ תמצאו מגוון רחב מאוד של צימרים איכותיים ברמה גבוהה שלא מתפשרים על החוויה וכמובן גם על ההנאה שלכם מכל יתרונות החג המתקרב.





צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים