לכם, לילדים, לכולם: היכן יש צימרים עם הכי הרבה אטרקציות מסביב?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-10-2017
לכם, לילדים, לכולם: היכן יש צימרים עם הכי הרבה אטרקציות מסביב?

כל יציאה מהבית צריכה להיות משתלמת. זה בכלל לא משנה אם מדובר במסעדה, טיול בפארק או אפילו קניון – אנחנו מעדיפים להגיע ממרחק סביר אל מחוז חפצנו ובחזרה כך שזמן הבילוי עצמו יהיה ארוך ורצוי שמקום הבילוי הזה גם יכיל מגוון אפשרויות או לפחות פעילות אחת ממצה ואטרקטיבית למשתתפים בה.

בעצם כשמדובר במיקום החופשה שלנו, דבר לא השתנה. אנחנו עדיין מעדיפים אטרקציה מעניינת וחווייתית שנמצאת במיקום לא רחוק מידי מהצימר וכדאי שהיא תהיה במחיר הוגן ותתאים לטווח גילאים רחב. אז מי מבין מאות היישובים המאכלסים צימרים בצפון הוא זה שגם כולל הכי הרבה אטרקציות מסביב?

צימרים בגורן או כפר ורדים – שיאני האטרקציות מסביב

צימרים עם הכי הרבה אטרקציות בסביבה הם ככל הנראה אלו היושבים באזור הגליל המערבי. כאן מחכה לנופשים והמטיילים גן עדן שלם של אפשרויות בילוי: טיולים בחיק הטבע – בשמורות כמו פארק גורן ומערת קשת, הנחלים דוגמת הגעתון, כזיב, שרך ובצת, האתרים המיוחדים כמו ראש הנקרה וגני הבהאיים, פארקי חי מיוחדים כמו פארק הקופים ביודפת והחי פארק בקרית מוצקין, שפע נרחב למדי של מסעדות שמצוי כמעט בכל פינה באזור, תצפיות נוף הרריות, חופי אכזיב המיוחדים ואם כל זה לא מספיק לכם – צימרים בגליל המערבי הם גם אלו שזוכים למספר הרב ביותר של מתחמי קניות המצויים סביבם ונחשבים לגדולים במדינה – מהגראנד קניון בחיפה ועד מרכזי הקניות המפורסמים בישוב ירכא. על מנת ליהנות ממתחם צימרים עם כמה שיותר אטרקציות לידו מומלץ להתמקם במושבים גורן או כפר ורדים הנחשבים גם למובילים בחוויית האירוח.

%@%@%p-4211x

רמות, חד נס ומגדל – גם בכנרת אפשר למצוא שפע מושלם של אטרקציות

אזור אידיאלי נוסף למחפשים חופשה מפנקת בקרבת כמה שיותר אטרקציות הוא אזור הכנרת. כאן תוכלו למצוא שפע נרחב ביותר של נחלים כמו הירדן, המג'רסה והזאכי, ליהנות מחופי הכנרת היפים, הקיבוצים בסביבה המספקים אטרקציות מקוריות כמו סיורים חקלאיים, גני חי ואפילו סדנאות שוקולד מדליקות, המון פאבים והמתחם המסחרי בצמח שנמצא בקרבה טובה. בנוסף המבלים בצימרים בחד נס או במושב רמות למשל יכולים להוסיף לבילוי גם את דרום רמת הגולן שכוללת מבחר נפלא של מסלולי טיולים ואתרי מבקרים מעניינים. מבלים שמעוניינים בבילוי מעט אקסטרימי יותר כמו טיולי סוסים, ג'יפים, רייזרים, באגי וכד' ואינם ממוקמים במושבים רמות או חד נס, מומלץ להתמקם במושב כלנית או מגדל הצופים לכנרת מגבוה ומאפשרים הנאה מושלמת במבחר פעילויות אאוטדור מדליקות לכל הגילאים. כך כולם יכולים למצוא בקלות ובמהירות את מה שהם אוהבים!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים