צימרים מומלצים לשומרי מסורת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-05-2019
צימרים מומלצים לשומרי מסורת

היכן מקפידים על שמירת השקט ואי הבערת מנגל בשבת? מי מגיש כיבוד וארוחות כשרות בלבד ומאפשר לכם לקיים את הצניעות סביב הבריכה? בקיץ פוקדים את הצימרים בצפון אנשים מכל דעה, עמדה ודת וגם להם צריך לאפשר חופשה בסביבה נעימה, לפי הצרכים האישיים של כל אחד.

מה חשוב לבדוק לפני ההגעה?

צימר מותאם אישית הוא מקום שבו אתם יכולים לקיים את החופשה שלכם באופן איכותי, מבלי לשבש את השגרה היומית. כך למשל, אורחים ששומרים מסורת יכולים ליהנות מחופשה שלא מורכבת רק מימי אמצע השבוע. צימר טוב עבור שומרי המסורת יהיה זה שמקפיד לספק את כל הציוד, התנאים והכללים הדרושים כדי לשמור על ההלכות השונות, אך גם זה שנמצא בקרבת בית הכנסת ובמרחק סביר מגן שעשועים ואפילו אטרקציה כלשהי. זכרו תמיד להתייעץ מראש עם המארחים לגבי הדברים החשובים לכם ולשאול כל שאלה שנוגעת לאורך השהות שלכם – זו זכותכם וגם חובתם של המארחים לעמוד מאחורי ההבטחות.

ההמלצה שלנו: 4 צימרים לשומרי שבת ומסורתיים

החורש – מתחם נופש אידיאלי לציבור שומר מסורת, הכולל שני צימרים נפרדים זה מזה, כך שלכל אחד מהם מתחם גן פרטי עם בריכה וג'קוזי ספא פרטי מול נופי הגליל המרהיבים ממושב גורן. בכל אחת מהסוויטות מוגשים כיבוד וארוחות כשרים וכן פלטת שבת ומיחם יינתנו לאורחים במידת הצורך. בנוסף, לכל סוויטה חדר ילדים פנימי והמתחם עצמו קרוב לבית הכנסת של המושב.

נוף מרים – מושב חזון התברך באחד הנופים היפים ביותר בצפון ועל כן מתחם הצימרים המשובח הופך להרפתקה משפחתית מופלאה הטובלת בנוף וכמובן מקפידה מאוד על שמירת השבת. למתחם ארבע יחידות נופש גדולות, שתיים מהן כוללות חדר ילדים נוסף. בחוץ ניצבת מול הנוף בריכת השחייה היפה ולצידה טרמפולינה ושולחן פינג פונג. במתחם זה חל איסור על הבערת מנגל והשמעת מוזיקה בשבת וכן כדאי לנצל את השהות בסופ"ש כדי לשוטט ברחבי המושב וליהנות מהנוף המהפנט.

חופשה חלומית מול נופי הגליל

אחוזת האושר – אם אתם מחפשים צימרים לשומרי מסורת, מושב דלתון שבגליל העליון הוא מקום מעולה לעשות זאת. המתחם היפהפה כולל בקתת עץ אחת פרטית לחלוטין, עם חצר גדולה ובריכת שחייה במרכזה. קומת גלריה מיוחדת ומדליקה מצפה לילדים וכן חל איסור על הבערת מנגל ומוזיקה בשבת. הצביון הדתי-מסורתי של המושב מתאים לאורחים שמחפשים להימנע מתנועת מכוניות רבה בשבת וכן קרבה לשפע נרחב של מסלולי טיול, אטרקציות ומקורות מים בסביבה הקרובה.

אחוזת שילת – גם היא ממושב דלתון היפהפה ומציעה מתחם צימרים מגוון מאוד למשפחות גדולות. המתחם כולל 5 סוויטות, לארבע מהן חדר שינה נפרד להורים ולילדים (החמישית הינה זוגית בלבד). מתחם גן מטופח ממתין בחוץ עם בריכה, ג'קוזי ספא וסאונה רטובה/ יבשה (איננה פעילה בשבת). בנוסף לרשותכם מתחם אכילה חיצוני גדול ואפשרות לקבל מיחם ופלטת שבת. חל איסור על הדלקת אש בשבת ובחג.

קראו עוד על - צימרים לדתיים

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים