צימרים שקטים בצפון: התנתקות אמיתית מהשגרה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-09-2018
צימרים שקטים בצפון: התנתקות אמיתית מהשגרה

לפעמים חופשה היא מוזיקה קצבית, המולה, אקשן והמון עניין. ולפעמים היא רגועה, סולידית ומלווה בציוצי ציפורים. אומרים שאפשר ליהנות מחופש אמיתי רק כשהנפש שקטה באמת וזה בדיוק הזמן להכיר לכם את המקומות הכי שלווים ושקטים בצפון – אלה עם ציוץ הציפורים בבוקר ואפס תנועת האנשים והרכבים.

צימרים שקטים בגליל

פלז'ר – פינוק אמיתי לאנשים שמחפשים לעמוד על צוק ולראות מגבוה את כל העולם. תוך כדי, המתפנקים שיגיעו הנה יזכו לחוויית יוקרה אמיתית הכוללת בריכה פרטית, ג'קוזי ספא וכמובן חצר ירוקה ורחבת ידיים מול הנוף. המתחם הפרטי שוכן במיקום שקט במיוחד במושב הגלילי עין יעקב ובו אפשר למשוך את שעות השינה בצורה מושלמת מבלי להתעורר לסאונד צופרי משאית הזבל, לאכול ארוחת בוקר טובה ללא המולת הבוקר של השכנים ולהשתזף בחוץ כשרק רחשי הטבע מלווים את האוזן.

אגדה בכרםתשמעו לנו, אם תגיעו לכאן לא תצטרכו שום אטמי אוזניים. מדובר באחד המקומות שהם הכי "אווירת הכפר המושלמת". רק לשכשך בבריכה ולשמוע את אוושת המים או להתיישב על כסאות הגן הפרטי ולהאזין לצליל העלים... למתחם שתי סוויטות מוצלחות ואיכותיות במיוחד, המעניקות לזוגות האורחים מרחב פנאי מרשים ומושלם לספוג בו את מקסימום השלווה שניתן לקבל מחבלי הצפון.

אדל סוויטת יוקרה – מושב שפר נחשב לתיירותי, אך ככזה ששומר על איכות החוויה למען אורחיו הסולידיים. כאן בקצה המושב, על רקע גבעות ירוקות ונוף בלתי רגיל הנשקף ממול, אפשר לחוש מנותקים באמת מכל אווירה שגרתית באשר היא. הכי מתאים לשתות פה קפה טרי וחם בתוך צלילי השקט ופשוט ליהנות ביחד עם בני הזוג – בלי אף אחד אחר! כן, ברור שכל זה מגיע גם עם בריכה וג'קוזי ספא פרטיים רק לכם.

חלון גדול הצופה אל הנוף ואל המרפסת הפרטית

צימרים שקטים ברמת הגולן

מעלה השחר – כמה מעלה? עד למקום שבו באמת ניתן להרוויח את התצפית היפה ביותר של זריחות מדהימות המתנוססות מעל הכנרת. למתחם שתי סוויטות עץ רומנטיות והוא מתאים לאנשים שקטים באמת, שמחפשים נוף בכמויות עם קמצוץ של כפריות. כל סוויטה נהנית ממרחב פנימי רגוע בעיצוב שלו ורך ונוף פנורמי מדהים שנכנס פנימה דרך החלונות ומוביל את הנופשים כל הדרך החוצה, אל המרפסת הפרטית והיופי הבלתי רגיל של רמת הגולן.

סי-זן – מבין המון צימרים בצפון בגרסה אותנטית, אוחז מתחם סי-זן בשניים המוצלחים מכולם, כאשר הוא משדרג את חוויית היורט המונגולי לכדי חופשה אקסקלוסיבית שהדממה היא חלק בלתי נפרד ממנה. הנוף המרשים אל כל הכנרת רק מעצים את השלווה בעוד המרחב הפנימי העגול תורם לרוגע הנפשי ולהוויה המושלמת ביותר בין בני הזוג.




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים