צימרים ללא גלוטן? יש כזה דבר!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-12-2017
צימרים ללא גלוטן? יש כזה דבר!

נדמה שעולם התזונה עובר לאחרונה מגמות שינוי משמעותיות. המודעות שלנו לאוכל מזין, בריא וטבעי יותר הולכת וגוברת ואיתה גם האפשרויות החדשניות שמאפשרות לאנשים הסובלים מאלרגיות ומחלות שונות הקשורות בתזונה, ליהנות מתחליפי מזון מתאימים לבריאותם ולא פחות טעימים... לכן אין שום סיבה שבעולם, שרגישים לגלוטן, לחלב, לבוטנים וכד', ייאלצו להביא איתם כמויות של מזון מהבית, בעוד שהם יוצאים לחופשה של צימר בצפון.



איך יודעים בוודאות שהצימר שהזמנתי לא יגיש לי גלוטן?

בתיאום מראש ובמעמד סגירת ההזמנה מראש, אפשר לבקש מבעלי הצימר להיערך לבואכם בהתאם ולהתאים את ארוחת הבוקר כך שלא תכיל גלוטן כלל וכלל. יחד עם זאת, חשוב שתדעו כי אין נכון להיום נתונים מדויקים בנוגע למספר הצימרים המאפשרים זאת ועל כן לא תמצאו את נתון זה בחיפוש ספונטני ברשת. אנו מניחים שעדיין קיימים מספר צימרים שעדיין לא יכולים לספק את דרישה זו ומסיבות שונות. לכן חשוב לברר היטב מראש וגם בעת ההגעה למתחם, שאכן יסופקו לכם ארוחות וכיבוד שאינם מכילים גלוטן.



צימרים ללא גלוטן – ההצעות של צימרטופ

פיאצה דל סול – על מתחם הנופש היוקרתי הזה מנצחים שני שפים ובעלי המקום, שהקימו בו סטודיו לאמנויות האוכל, בו אפשר ליהנות מארוחות שף לבחירתכם האישית וכמובן להוסיף בקשות מיוחדות לרבות נושא הגלוטן. למתחם שלוש סוויטות מפוארות שכל אחת מהן בנויה בקונספט אחר ובריכה מרכזית מפנקת לכולן יחד.


ולדמנ'ס – חוויית נופש מרעננת ואקסקלוסיבית הקשובה מאוד לצרכי האורח. מתחם ולדמנ'ס מורכב משתי סוויטות פאר מעוצבות ורומנטיות, שכל אחת מהן ניצבת בלב שטח גן אישי משלה ולא פוגשת כלל את הסוויטה הנוספת. לכל מתחם בריכת שחייה אישית ולאחת הסוויטות בנוסף קיים ג'קוזי ספא זרמים מקצועי. את ארוחת הבוקר המוגשת כאן ניתן להרכיב על פי טעמכם וסגנונכם האישי וכמובן לבקש ארוחה שאיננה מכילה גלוטן כלל, החל מהלחמים ועד הקינוחים.


דורנ'ס – סוויטה יוקרתית גדולה ומעוצבת הנחשבת לבעלת שירות אישי ברמת חמישה כוכבים. על כן תוכלו להרגיש לחלוטין בטוחים בנושא של חיפוש צימרים לצליאקים או אירוח ללא גלוטן. לסוויטה חלל פנים חדיש ומעוצב בסגנון האקלקטי, המשתמש במספר מוטיבי עיצוב מעניינים, ג'קוזי רומנטי גדול ומתחם גן פרטי המציע בריכת שחייה מרהיבה – מחוממת ומקורה בחורף.


סוויטת ירח דבש-ארוחת בוקר על שפת הבריכה


מליבו – אחוזת נופש עצומה ופרטית המוקדשת כל כולה לזוגות ולחוויות הרומנטיות ביותר. על רקע נוף גלילי שנמתח מההרים הסמוכים ועד לים התיכון תמצאו סוויטה איכותית ויוקרתית הטורחת רבות על המזון המוגש לאורחים בחופשה. לארוחת הבוקר מספר סגנונות קולינריים שניתן לבחור ביניהם ולבקש מוצרים מיוחדים המתאימים לכם ולתזונה שלכם. לסוויטה בנוסף ג'קוזי ספא ענק ובריכת שחייה על קו הנוף. 


מחפשים אירוח כפרי בצפון? >>

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים