זהירות, זה ממכר: אירוח דרוזי בצפון במקומות הכי שווים שיש

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-06-2018
זהירות, זה ממכר: אירוח דרוזי בצפון במקומות הכי שווים שיש

"שלום, אני מחפשת צימר לזוג + 2 ילדים עם ארוחת בוקר מומלצת וטעימה, בריכה גדולה ושיהיה גם נוף".

"היי, מי יודע איפה אני מוצא צימר במחיר שפוי בצפון אבל עם איכות טובה?"

"תמליצו לי על צימר בבקשה שמתאים למשפחה אבל אחד מפנקקקקק באמת.."


ולכל אלה מתחשק לנו להגיד – עזבו את המבחר באינטרנט, לכו אך ורק על אירוח דרוזי.

צימרים באירוח דרוזי נחשבים לא רק לחוויה אותנטית, כפרית ויפה. נכון, לספיגת התרבויות השונה יש המון חשיבות בחיפוש אחר נופש חוויתי מוצלח, אבל מי בכלל מצליח להתרכז בשטיחים הארוגים האלה, כשהמארחת עם החיוך מאוזן לאוזן רק ממשיכה להוציא מגשים עמוסים בצלחות, מזטים, סלטים ופיתות חמות-חמות מהתנור? וכמובן שעוד לא דיברנו על הקפה המחוזק של אחר כך פלוס פיצוחים ופירות בשפע...

לאירוח הדרוזי יש יתרון אחד בולט והוא הכנסת האורחים החמה והמחבקת, זו שעוטפת באהבה את הנכנסים בשעריה ומשרתת אותם בסטנדרטים גבוהים במיוחד, כיאה לסולטנים אמיתיים. גם נוף מדהים בוודאי נמצא במקום, הודות להתמקמות הישובים הדרוזים "על הגובה" בהרי הצפון ומול הנופים הנפלאים ביותר. ואיך אפשר בלי בריכה גדולה ומפוארת שתשקיף על כל הטוב הזה לאורך הוויקאנד.

צימרים דרוזים מומלצים:

אחוזת אדי

דאלית אל כרמל, בואך יערות הכרמל. כבר נשמע טוב, נכון? נתחיל עם הפרונט – בריכת זרמים שווה עם טמפרטורת חורף לוהטת או קרירות מלטפת של קיץ בהתאם לעונה, צמחייה מקורית שכוללת אורנים ותיקים ואלונים שעושים הרבה ירוק בעיניים, ג'קוזי ספא גדול ומרגיע והמון שטחים שהילדים יכולים להתרוצץ בהם ללא הפרעה.

המתחם כולל ארבעה צימרים חדישים ונעימים כאשר לצידם וילת עץ ענקית מדהימה לקבוצות.

בריכת שחייה מחוממת ומקורה במתחם

מרום הכרמל

מודים, בפעם הראשונה שביקרנו כאן לא היינו בטוחים אם הגענו לסניף הראשי של גני הבאהיים או לצימר. רמת הגינון כאן היא בין היפות והמרשימות בצימרי ישראל והאווירה הכללית היא של מקום אותנטי כלשהו במזרח. בזמן שתמשיכו לטייל לכם בשבילי האבן ולהיות מוקסמים מיופיו של המקום, יהיה אפשר להריח את הפיצות-פיתות שנאפות בתנור ותיכף יוגשו לשולחן לסיפתח טעימות ראשון.

המתחם כולל ארבעה צימרים בעיצוב אותנטי, עם בית אירועים/ נרגילות/ ארוחות פרטי לאורחים ונוף פנורמי מרהיב.

אביב הצפון

הגליל העליון מסתבר, הוא לא רק חגיגת טיולים אחת גדולה והרפתקאות שוות לילדודס, אלא מקום מעולה להימצא בו בנופש בתוך מתחם מפנק עם בריכה ענקית, ג'קוזי ספא חלומי, שטחי גן עצומים, מתחמי ישיבה ותפריט ארוחות שווה שכולל כל מה שצריך כדי לגרום לכם לפתוח כפתור בג'ינס.

המתחם כולל חמישה צימרים משפחתיים וניצב מול נוף גלילי עוצר נשימה.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים