צימרים מפנקים במיוחד עד 700 ₪

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-05-2018
צימרים מפנקים במיוחד עד 700 ₪

מצעי כותנה דקיקים ורכים, טמפרטורת חדר מדויקת, לחמניות ביס מהתנור הביתי שנאפו סתם לשם הנשנוש הנוסף שלכם, בריכה ענקית וצלולה עם מיטות שיזוף מבריקות כחדשות... אין ספק שצימר מפנק באמת הוא כזה שמאורגן ומתוכנן לפרטים הקטנים ביותר.

עם כל הכבוד לטירות הגדולות שעושות המון רושם בתמונות – צימרים מפנקים במיוחד הם אלה ששוקדים על הסעיפים הכי קטנים ועושים הכל על מנת שהתחושות, המגע, האווירה והרגש, יישארו באותו מצב של רוגע ואופטימיות. זאת כל החכמה. מקומות אלה משקיעים באדיקות בחוויית הלקוח והם נחשבים למומלצים והוגנים מבחינת המחיר – לא זולים מידי, שכן קיימת המון השקעה, אך גם לא יקרים מידי – כי לכל אחד מגיע!

צימרים מפנקים במיוחד שלא עוברים את ה-700:

ארבע עונות בגליל

המקום הזה אהוב עלינו במיוחד ואנחנו תמיד מחפשים תירוצים כדי להגיע לביקור. בנייה מדורגת שמשקיפה אל כל הסביבה וכוללת עבודת גינון שבית הנשיא יכול רק לקנא בה, בריכה וספא עם בריזת קיץ אידיאלית, ספא פרטי על גג הגליל התחתון ומארחת שנותנת את כל הלב והנשמה.

כמה ללילה: 630 ₪ באמצע שבוע.

בריכה מחוממת

גלילאה

לפעמים, כשאנחנו ממליצים לאנשים על מקום טוב "להיזרק", הם חושבים שאנחנו עומדים לשלוח אותם לאיזה חושה במדבר עם מחצלת, אוהל טלאים ובור מים. נראה לכם שמפונקים שכמונו מתפשרים על פחות ממיטה מלכותית, בריכת גן עדן מול נוף פתוח עם אפס עוברי אורח וארוחת בוקר שתמלא אותנו עד אפס מקום? אז נכון, גלילאה מתאימה לאנשים שרוצים "להיזרק", להתבודד, לנוח מול הנוף המהפנט הזה וגם לקבל אירוח מלכותי עם הכל מהכל.

כמה ללילה: 450 ₪ באמצע שבוע.

צ'קמרי

העליאקספרס של הצימרים, זה שנשאר ברמה אחת מעל כולם אבל מעדיף שלא "לדפוק מחיר", זה שלא מחפש להרוויח עליכם בשום צורה – העיקר תבואו, תיהנו וצאו מרוצים. מקום מושקע בקו נוף גלילי פנורמי עם בריכה וספא, שטח גן מדליק ובקתות עץ סופר רומנטיות על הגובה.

כמה ללילה: 360 ₪ ללילה בבקתה באמצע שבוע, 480 ₪ ללילה בסוויטה באמצע שבוע.

אלת הגליל

מיני כפר אירוח מושקע ויפהפה ששוכן כמה דקות בלבד מחוף בצת המהמם. אתם והמשפחה או החברים בהחלט רוצים להעביר כאן את הנופש, כשלכל אחד בקתה משלו עם מתחם פויקה משותף במרכז, מדשאת 'סתלבט' ומשחקים, מתחם BBQ מקצועי עם מטבח צמוד ובריכה מדליקה.

כמה ללילה: 650 ₪ באמצע שבוע.





צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים