נופש בזיל הזול: היכן תמצאו צימרים בפחות מ-500 ₪ ללילה?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-12-2017
נופש בזיל הזול: היכן תמצאו צימרים בפחות מ-500 ₪ ללילה?

כן, כן, הם קיימים ומסתבר שאפילו לא מעט. השאלה היא רק מי באמת הכי שווה ללינה ופינוקים ומעניק תמורה הוגנת לסכום שתשלמו? צימרים זולים לרוב ניתנים להשגה בקלות בעיקר בימי אמצע השבוע בעונת החורף ובדקה ה- 90 על בסיס מקום פנוי, כאשר ניתן לבצע עבורכם הנחה מיוחדת. לרוב מדובר במקומות בעלי מוטיב כפרי פסטורלי ושקט, ללא הלוקסוס שמאפיין את מתחמי הפאר היוקרתיים והיקרים יותר כמו מיטת קינג סייז עצומה, מקלחון ג'טים לעיסוי הגוף ומסך HD עם תפריט סרטים עצום.

כשאתם בוחרים במתחם צימרים זולים אתם בעצם בוחרים ביופי הפשוט, התמים והאותנטי יותר, זה שבגללו ובזכותו נוצרו כאן הצימרים מלכתחילה. צריכים המלצה לצימר שלא עובר את רף ה-500 ₪? מזלכם שאנחנו כאן. הרשימה לפניכם:



מתחם ספא מושלם בנופי הגליל: נווה נוף שפר

גן ירוק ומלבלב שמוקף בנוף הרים ועמקים אינסופי יקדם כאן את פניכם ולצידו גם המארחים הלבביים. לנווה נוף שפר ארבע בקתות נופש מקסימות, כאשר אחת מהן הינה דירת נופש בעלת 3 חדרי שינה, המתאימה למשפחה גדולה או קבוצה. למתחם מבנה ספא מרכזי הכולל ג'קוזי ספא זרמים ענק ומקצועי וסאונה יבשה. בחוץ נמצאת בריכת השחייה המרעננת (לקיץ בלבד) וסביבה אינסוף מרחבי דשא מרעננים. בסביבה אפשר כמובן לצפות להמון אפשרויות בילוי מגוונות, החל ממסלולי הליכה מדליקים, יער שפר ונחל שפר הסמוכים למתחם, מסעדות ואטרקציות.

כמה עולה: 480 ₪ ללילה באמצע השבוע



אולי גם יעניין אתכם:

 

לנשום אוויר צלול ולהרגיש בחו"ל: גלילאה

מה דעתכם על מקום שמלא בגשרים, מפלים קטנים, בריכות נוי ובוסתן ריחני רחב ידיים? גלילאה מציע התרגעות אמיתית אל מול אחד מנופי הצפון החלומיים ביותר השוכן על קו התפר בין הגליל התחתון לעליון. למתחם 3 יחידות נופש מתוקות ונעימות, בריכת קיץ, ג'קוזי ספא חלומי מול הנוף הנהדר והמון פינות ישיבה לכוס קפה וספר טוב של אחר צהריים בשמש.

כמה עולה: 450 ₪ ללילה באמצע השבוע


בריכה מחוממת

 
השקעה במיקום, בחוויית האירוח ובסולידיות: בתי החלומות של משפחת פלג

במושב אמירים הנחשק והמיוחד, אפשר לקבל חוויית נופש קסומה של צימרים זולים אבל לא פחות מכך – אטרקטיביים במיוחד! בתי החלומות של משפחת פלג הוקמו כעסק משפחתי של ממש ועל כן תוכלו לפגוש באת בני המשפחה החייכנים בעת ההגעה, או בעת הגעת התפנוקים הטעימים שיכנסו מפעם לפעם אל הבקתה שלכם. למקום 3 צימרים, כאשר כל אחד זכה למיקום נפרד ואישי משלו בלב החורש הטבעי ואילו הבקתה הכפרית היא זו המוצעת לזוגות במחיר שפוי והוגן לטובת חופשה מבודדת ומפנקת בתוך הטבע. מושלם!

כמה עולה: 400 ₪ ללילה באמצע השבוע.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים