צימר בקרבת נהר - המומלצים של צימר טופ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-06-2023
צימר בקרבת נהר - המומלצים של צימר טופ

אין תחושה נעימה יותר מחופשה מפנקת בסמוך לנהר צלול. רוצים שגם החופשה הבאה שלכם תהיה כזו? צימר טופ דאגו לכם לרשימה מפורטת של צימרים שממוקמים בסמוך לנהר, כך שתוכלו לטייל לצידו בקלות.

איפה לרוב ניתן למצוא צימרים בקרבת נהר?

צימרים ברמת הגולן הם לרוב צימרים שנמצאים בסמוך לנהרות, שכן מדובר באזור שופע נהרות ונחלים. לכן אנחנו ממליצים לכם לחפש צימרים הממוקמים באזורים הללו אם אתם רוצים חופשה ליד נהר או נחל. כמובן שבעוד מקומות בארץ אתם תוכלו למצוא צימרים מפנקים בקרבת נהר, אך זוהי ההמלצה הכללית שלנו. צימרים בצפון באופן כללי הם המומלצים ביותר לחופשה באזור סמוך לנהרות ונחלים. 

סוויטת ספא על הנחל

כבר לפי השם אתם יכולים להבין שמדובר בצימר שממוקם בסמוך לנחל, מה שהופך את סוויטת ספא על הנחל לבחירה מצויינת אם אתם מעוניינים בחופשה באזור מקור מים. הצימר כאמור שוכן על שפת נחל פרוד, ותוכלו ליהנות בו מנוף עוצר נשימה. בצימר תוכלו ליהנות גם מג'קוזי פרטי ומאווירה רומנטית מושלמת לזוגות. אם תרצו תוכלו להזמין עיסויים כדי להפוך את הנופש למרגיע ביותר וכדי להתפנק עד הסוף. 

נוף לנחל

נוף לנחל זהו צימר בגליל העליון, במושב דישון. מדובר בצימר זוגות בלבד, כך שאם אתם מתכננים חופשה עם בן או בת הזוג זה המקום בשבילכם. רוצים לשבת יחד בג'קוזי ולהתפנק מאווירה קסומה ומנופים פסטורליים? הגעתם למקום הנכון. בצימר נוף לנחל אתם תרגישו בתוך סיפור אגדה, ולא תרצו לעזוב. 

באטצ'י סוויטות יוקרה

בקרבת נחל כזיב תוכלו למצוא את באטצ'י סוויטות יוקרה. בתוך המתחם ארבע סוויטות מאובזרות מא ועד ת, וכן מתחם משותף בו בריכה מפנקת ונוף משגע. המיקום המצוין מאפשר לכם להגיע בקלות לכל אזור מבוקש בגליל ובנוסף תוכלו ליהנות מארוחות שף ברמה הגבוהה ביותר בתיאום מראש. 

בקתות עץ נועם

בקתות עץ נועם זהו צימר ברמת הגולן, בקרבה לכנרת. העיצוב של הבקתות הוא חמים ומנחם, ובתוך החדרים תוכלו ליהנות מג'קוזי פרטי רק עבורכם! בקרבת הצימר נמצאת גם בריכת המשושים ועוד אטרקציות רבות שיתאימו גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. אם אתם רוצים אווירה כפרית וכיפית, מפנקת ונעימה, בקתות עץ הנועם עונות לכם על כל ההגדרות!

אדום לבן

צימר אדום לבן הוא מתחם בו תוכלו למצוא סוויטות יוקרתיות ומפוארות במיוחד, שמעוצבות עם מחשבה רבה ומכילות את כל מה שאתם תצטרכו בשביל החופשה המרגיעה שלכם. גם בעונת החורף מדובר בצימר ששווה לבקר בו. תוכלו ליהנות מג'קוזי מחומם בחדרים וכן מקמין שידאג לחמם לכם את הלילות הקרירים. נשמע טוב לא? עוד לא שמעתם על המיקום! אדום לבן זהו צימר ביישוב אמירים שבגליל העליון, בקרבת נחלים רבים, אטרקציות ונופים משגעים. 

נוגלילה

נוגליגה לזוגות בלבד, כך שאתם אתם מתכננים חופשה רומנטית כדאי לכם לא לפספס אותו! נוגלילה ממוקם בישוב לוטם שבאזור הגליל ובו תוכלו למצוא שתי סוויטות מושלמות לזוגות אוהבים. המיקום המדהים מאפשר לכם קרבה לשלל מקורות מים, ואפילו תוכלו לרחוץ בבריכת הישוב בעונות הרחצה. אם אתם מעוניינים במקום רומנטי, פסטורלי ואיכותי לחגוג בו את אהבתכם - יכול להיות שמצאתם את האחד!

אדם וחוה

הצימר אדם וחוה ממוקם גם הוא בצפון הארץ, באזור הגליל. זהו צימר מושלם עבור משפחות, והוא מתאים גם לציבור הדתי. תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות לטיולים ולבילויים מששפחתיים בקרבת מקום, וכמובן איך לא - קרבה למקורות מים ונחלים. 

אם אתם רוצים מקום מרווח שיוכל להכיל את כל המשפחה, תוכלו לבחור בסוויטות משפחתיות מרווחות ולישון יחד עם כל המשפחה אל מול נוף לא פחות מקסום. 

חופשה מושלמת מתחילה בקרבת הנהר!

בעיקר בקיץ הישראלי אין דבר מרענן יותר מטיול או טבילה בנחל או נהר. בצימרים שהצגנו לפניכם תוכלו ליהנות מקרבה לנחלים מה שיהפוך את הטיול לאידיאלי לעונות הקיץ, ויעזור לכם לשלב גם טבע ונופים בתוך החופשה שלכם. אז אם אתם מתכננים חופשה לחופש הגדול, נסו לבדוק האם הצימרים בקרבת מקורות המים זמינים עבורכם. במידה וכן הזמינו במהרה! בתקופות הקיץ הביקוש רק הולך וגדל וקשה מאוד למצוא צימרים מהרגע להרגע. מקווים שתהיה לכם חופשת קיץ מהנה ומרעננת במיוחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים