לגעת בפסגה: חופשה חורפית של צימרים בחרמון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-01-2018
לגעת בפסגה: חופשה חורפית של צימרים בחרמון

אחד היתרונות הקסומים של החורף הישראלי הוא שבכל זאת אפשר ליהנות גם אצלנו מקצת שלג,בנוסף ליתרונות העונתיים כמו האוויר הנקי, הנוף והטמפרטורה באזורי הצפון.יחד עם זאת, לא כל אחד מהצימרים הנמצאים סביב החרמון נחשב למוביל בקטגוריית האיכות והשירות ולכן חשוב לבחור במקום שיש לגביו המלצות טובות וסך התמונה שהוא מעניק יהיה שווה ערך למחיר. אז אילו צימרים בחרמון כדאי ושווה להזמין?הסקירה המלאה של צימרטופ לפניכם:



טרה רוגע,ממושב שעל – כרבע שעה בלבד של נסיעה מפרידה ביניכם לבין אתר החרמון המצוין וגם אם לא תרצו להגיע ספיישל עד אליו,תוכלו ליהנות משכבת שלג מוצלחת גם מתוך מתחם הנופש ממש.לטרה רוגע 3סוויטות נפרדות,כאשר לשתיים מהן קיים גן פרטי (עם בריכה לחודשי הקיץ בלבד)ולשלישית ג'קוזי ספא זרמים. המעוניינים בטיולים נוספים יוכלו לעשות זאת גם באופן עצמאי סביב המושב עטוף הנוף,או במסגרת אחד מטיולי הג'יפים המרהיבים שיוצאים מתוך המושב וכוללים מסע שלגים קפוא ומקסים.


ג


הטירות הנעות ברוח,נמרוד – חופשה איכותית ואצילית במיוחד, באחד ממתחמי החורף הנחשקים ביותר.לטירות הנעות יש מיקום מושלם בסמוך מאוד לנווה אטי"ב והפסגה המושלגת והן מציעות שלושה צימרים בחרמון הממזגים את הנופש יחד עם נוף לבן מטריף מבעד לחלונות הענק.החופשה נחשבת לאיכותית מאוד בשל האירוח המוענק כאן לנופשים וגם בזכות העיצוב המקומי המושקע שנע בין בית אצולה עתיק לטירה מאגדת "היפה והחיה". עונת השלגים נחשבת לעונת השיא באזור ועל כן מחיר השהות בטירות הינו גבוה,אך החוויה ללא ספק הינה ייחודית ומשתלמת.


באווירה אחרת,קצרין – גם למושבה הגולנית המשגשגת יש משקעים נכבדים וקרבה טובה אל המקומות המושלגים והנכונים של העונה.מתחם הנופש באווירה אחרת כולל שני צימרים קטנים ומעוצבים באווירה ביתית חמימה ונכונה לטמפרטורה מסביב.לכל יחידה מרפסת אירוח חמודה ומתחם גן משותף ופורח ששווה להוציא בשבילו את האף מהפוך. בעלת הצימר מפעילה סדנאות זוגיות מעצימות ומעשירות כך שתוכלו לשלב כאן את השהות עם בונוסים זוגיים מיוחדים.


שני שבלולים,אניעם – כפר האמנים הקטנטן שמסתתר על הדרך שלכם לפסגה יכול להיות מקום נפלא להתפנק בו. למתחם האירוח שני צימרים הבנויים בצורה שבלולית ועשויים אבן במראה עתיק ומיוחד – הומאז'לפרא הטבעי המאפיין את הסביבה כולה.אירוח האבן האותנטי כולל אווירה ביתית חמימה ונעימה, ג'קוזי זוגי מודרני, גן מקסים הצופה אל שלל מרחבי הנוף וגישה קלה ונוחה כל הדרך אל הפסגה המושלגת


למידע נוסף על - צימרים בצפון רמת הגולן.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים