אח שלנו מתחתן: צימרים לשבת חתן

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-06-2018
אח שלנו מתחתן: צימרים לשבת חתן

שבת חתן היא אירוע יפה, צנוע ומרגש, שמיקומה עומד להיות התחנה הסופית והאחרונה עבור חגיגות החתונה המתקרבות. יש כאלו המעדיפים להישאר צמודים לביתם ולכנס אליהם את כלל המוזמנים. אך אלו שאין להם חלל אירוח כה גדול או שמעדיפים לחגוג את הנישואין שרק התחילו בדרך מקורית עם קצת פינוקים כמו בריכה ואווירה כפרית על הדרך, מוזמנים בחום לעשות זאת במגוון צימרים שמתאימים לשבת חתן.

מה הצימר חייב להכיל?

שבת חתן הוא אירוע מצומצם יחסית שכולל משפחה קרובה וחברים טובים, כאשר היא צריכה לכלול שני מרכיבים חשובים ביותר: בית כנסת וארוחה לאחר מכן. אם החלטתם לקיים את שבת החתן בצימר, חשוב לקבל החלטה על מקום מספיק פרקטי מבחינת הגודל, אפשרויות המתחם והקרבה האסטרטגית לבית הכנסת, שכן רוב הסיכויים שתעדיפו להגיע אליו ברגל. לכן חשוב למצוא מקום בישוב שקט עם בית כנסת טוב, המציע מרחב חוץ או פנים בו ניתן לארח כ-20-30 אנשים ואפשרות ללינה עבור ההורים והזוג הצעיר, אם יחפצו בכך.

זכרו ששבת החתן היא אירוע לכל דבר ועניין. על כן דרושה הבנה הדדית ביניכם לבעלי הצימר ונכונות מצידם לספק לכם את כל הדרוש ולהיות מתואמים עמכם עד לפרטי פרטים.

ההמלצות שלנו: צימרים לשבת חתן המושלמת

אחוזת אלישבע, עמקה

מקום יפה ומכובד להזמין אליו אורחים לאירוע אינטימי וחגיגי שכזה. האחוזה שוכנת בלב מטעים, נסתרת ונפרדת מבתי המושב כך שאפשר לסמן וי ענק על מידת הפרטיות והשלווה. האחוזה בנויה כטירה גדולה, המציעה 3 צימרים יפים וגדולים, בריכת שחייה למעוניינים וכן מתחם ארוחות גדול בו ניתן לשבת ולאכול אחרי בית הכנסת. רמת האירוח הינה גבוהה והמארח ישמח לשתף עמכם פעולה בנוגע לכל פרטי השבת, הזמנת הקייטרינג, סידור המקום וכו'.

אחוזת טרה קוטה, מעונה

מתחם נופש עצום ויפהפה החולש על עשרות דונמים עתירי צמחייה ותכנון אדריכלי מבריק. לאחוזה מספר רב של צימרים, כך שניתן להשכיר את המתחם כולו לסופ"ש ולשכן בו את כולם. מעבר לבריכה עצומה ומתחם ספא פעיל וחופשי לאורחים הכולל את כלל המתקנים האפשריים, תמצאו כאן גם אולם אירועים פנימי מתוק ויפהפה, שנועד בדיוק למה שאתם מחפשים.

רומי בכנרת, מושבה כנרת

וילה מפוארת ומרשימה בעלת 7 חדרי שינה המתאימים לאירוח כלל המשפחה ונוף פתוח ישירות אל הכנרת. הגן המרווח אידיאלי להתכנסות בקיץ ולהקמת שולחן בופה לאורחים, אך ניתן להשתמש בקלות גם במטבח הוילה הגדול והמאובזר, להציב בו מספר גדול של פלטות שבת ולנצל את המקרר העצום. חשוב לשים לב לעובדה שהמושבה בנויה באופן מדורג ובעלת עליות וירידות רבות, דבר שעלול להקשות על ההולכים רגלית בדרך לבית הכנסת. על כן מומלץ להתייעץ לפני כן עם המארחים, או להגיע למקום לפני הסגירה.

צ'קמרי, שזור

גם מתחם צ'קמרי הנפלא מספק שטח גן גדול, מטופח ויפהפה שאפשר לארח בו את כלל המוזמנים. המתחם כולו בנוי בשני מפלסים ובאופן שבו כל אחת מ-5 יחידות המתחם משקיפה מעט מגבוה על הבריכה. לצד הבריכה ובחלקן האחורי של היחידות ישנם שטחי גן רבים, כך שאפשרויות האכילה כאן הן רבות. ניתן בנוסף להשתמש בשולחנות הפיקניק הארוכים ומתחם המנגל המרוצף כמקום אידיאלי.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים