מתכננים אירוע בצפון? 5 צימרים לחוגגים ומוזמנים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-03-2019
מתכננים אירוע בצפון? 5 צימרים לחוגגים ומוזמנים

שבתות חתן, חינה, ימי הולדת, בריתות, בר ובת מצווה ואפילו חתונות. כל כך הרבה אפשרויות נכנסות לתוך מתחם הצימרים המפואר, שחבל לא לנצל אותן לפחות פעם אחת. הגן גדול ומתאים לאירוח כל סוגי האורחים, הצימר כולל בריכה ולפעמים גם מתחם ספא מתקדם, יש סוויטות נפלאות ללינה ומי שמנקה אחריכם בסיום. ריכזנו חמישה צימרים בצפון שמתאימים בול לאירוע שאתם מתכננים:

אירועי בוטיק קטנים ומתוחכמים: וילות לב החורש

נוף פנורמי משכר עוטף כל אחת מארבע הוילות המרשימות שממוקמות כאן. לכל אחת מתחם פרטי עצום עם בריכה גדולה במרכז ובין 4-6 חדרי שינה. הלובי הגדול ובעיקר הגן יהיו מושלמים לכל יום הולדת מפתיעה ומרגשת. המוזמנים ייהנו מהבריכה הענקית והלובי הפנימי המעוצב שבו קיים מטבח מאובזר וכדאי לשקול להוסיף להפקה גם גריל-שף שיהיה אמון על "עלהאש" חלומי מבלי שתצטרכו לעזוב את המסיבה כדי להצית את הפחמים ולחתוך סלט או הפעלה מוצלחת כמו אמן חושים, סדנת צחוק, הרקדה וכל רעיון אפשרי אחר.

שבת חתן, בר מצווה או ברית במיקום יוצא דופן: פינה בראש

האווירה המשכרת של ראש פינה מצליחה לעשות לנו את זה פעם אחר פעם. יש משהו במראה הכפרי-גלילי-עתיק הזה שמציף את הנוסטלגיה וכאן במתחם הוא משופע בהרבה מאוד חן: ריצוף אבן מיוחד ושפע צמחייה עשירה, שולחנות קפה קטנים, נוף יפהפה והרבה מאוד שיק אלגנטי מרשים ומפואר, בעיקר לאירועים שיש בהם מידה מסוימת של רוחניות וקדושה. במושבה אגב קיימים לרשותכם ארבעה בתי כנסת שאפשר לבצע בהם את הדרשות או לתאם מול הרב/ המוהל את הגעתו למתחם הנופש: שניים ליוצאי ספרד, אחד לאשכנז ואחד ששייך לחב"ד.

מסיבות וחגיגות בריזורט יוקרתי: אחוזת פול ויו

חינות, מסיבות רווקות וכל שמחה אפשרית ישמחו מאוד על מקום כזה. שטח פרטי ענק המעמיד לרשותכם בחירה מבין ארבע סוויטות, לכל אחת מסך צפייה קולנועי עצום עם סטרימר פתוח, סראונד משוכלל ושמע בלוטוס כללי בכל המתחם כדי שתוכלו להמשיך לחגוג ללא הפסקה. בין לבין כדאי מאוד לקפוץ לבריכה הענקית והמחוממת שלא תנתק אתכם לרגע מהחגיגה בזכות קירות שקופים שמפרידים בין הלובי האקסקלוסיבי לחצר היוקרתית.

%@%@%p-1462x

חתונות "מחוץ לקופסה": חלומות נפתלי

לא לכולם, מסתבר, מתאימה חתונה ענקית באולם עם מאות מוזמנים והם בהחלט לא חייבים. עדיף להזמין את המשפחה והחברים הכי טובים לאירוע חוץ בגן ענק וקסום שיכול להכיל כמות גדולה של אנשים (עד מאה) עם מראה שנע בין טבעי ורומנטי למודרני עתיר סטייל. חלומות נפתלי הוא מתחם צימרים הכולל עשר יחידות נופש, בר עץ מפואר, בריכה עצומה וג'קוזי ספא זרמים. והזוג? הוא כמובן ייהנה מסוויטה פרטית עם בריכה נפרדת וחוויה יפה, נעימה ומושקעת.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים