צימרים למסיבת רווקות – אל תסגרי לפני שתקראי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-12-2018
צימרים למסיבת רווקות – אל תסגרי לפני שתקראי

הבסטי מתחתנת ובפניך עומדת המשימה החשובה ביותר – להפיק לה מסיבת רווקות מושלמת ומקושטת, מלאה בחברות טובות ודברים משמחים וטעימים. רגע לפני שאת עומדת לסגור צימר, יש כמה דברים מאוד חשובים שכדאי לדעת כדי לעשות את זה נכון. קבלי את המדריך המזורז שלנו לארגון מסיבת רווקות בצימר עם בריכה, שהכלה ושאר המוזמנות הולכות לדבר עליה עוד הרבה אחרי שתיגמר.


בחירת המקום


הצימר שייבחר הוא המפתח למסיבה מוצלחת. כמובן שדרושה לכן בריכה יפה ומקום מעוצב שיצטלם מושלם בתמונות, אבל זה לא הדבר היחידי שאת צריכה לבדוק. קודם כל – כדאי להתאים את הצימר לפי כמות חדרים שתספיק לכולן. גם אם לא באתן לעשות פה לילה, החדרים ישרתו אתכן גם לחסון נוח של כל החפצים ובעיקר למנוחה או נמנום רגע לפני שמתחילים בנסיעה הביתה. מובן שאף אחת לא תיסע מפה אחרי ששתתה אלכוהול...


ווידוא המפרט הטכני


כל צימר בצפון מכיל ספה כזו ומקלחת כזאת. אבל מה שבאמת צריך להיות חשוב לך הוא הפרטים הקטנים באמת: מערכת סראונד בסלון וחיבור מתאים ללפטופ מהטלוויזיה, ערכת קריוקי, שקעי חשמל להטענת הסלולריים של הבנות, תאורה לא מעומעמת בסלון ובמטבח ומספיק פתרונות ישיבה לכולן. אם מעורבת הפעלה שהזמנתן מבחוץ, כדאי לוודא ששטח הסלון מספיק גדול כדי לבצע אותה בצורה נעימה ולא בצפיפות.


קישוטים ונהנים


ברור שבמסיבה הזאת מעורבים בלונים, מטריות קטנטנות לשמפניה ומפות שמסתדרות עם הצבע של החד"פ, הסכו"ם והמסגרת סלפי. אלא שמבחינת זמנים, את עלולה להיקלע לבעיה: הצ'ק אין של כל צימר בצפון הוא לרוב ב-15:00, מה שלא מקנה לך זמן רב מידי להכין את הכל, לפקח על ההגעה של הבנות והכלה וגם להתחיל לנפח עשרות בלונים. ברור שתהיה איתך חברה שתעזור, אבל ברוב הצימרים אפשר ואפילו כדאי לתאם קישוטים מראש מאת המארחים. הם ידאגו עבורכן לקישוטים מתאימים לפי רצונך, כך שכשתגיעי הדבר האחרון שתצטרכי לעשות הוא להתחיל לפתוח כיתת אמנות.


%@%@%p-27269x


בריכה עד לא ידע

ברור שהרצון שלך להזמין צימרים למסיבת רווקות נובע מהלוקסוס והפינוק של הבריכה! אלא שחשוב מאוד לוודא שבחורף היא גם מחוממת וגם מקורה, הגבול שלה לא נושק לבתי מגורים ויש מספיק פתרונות ישיבה נוחים סביבה ותאורה טובה בערב. אם את מפנטזת על גלגלי ים ענקיים, כדורי ים זוהרים בחושך ואחד ברבור צף ענקי – הכי חשוב שתבדקי מה גודל הבריכה במקום לפני שתסגרי אותו. כדי להכניס גם את החברות עם המשקאות וגם את המתנפחים ביחד למים – דרוש לך גודל בריכה מינימלי של 4/6 עד 10 בנות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים