על הניסים ועל הנפלאות: 4 צימרים מומלצים לחנוכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-11-2017
על הניסים ועל הנפלאות: 4 צימרים מומלצים לחנוכה

חג האורים הוא גם חג מוצלח לאוהבים. יש בו נרות, מתוקים ואופציה לקצת חופש אחרי חודשיים שלמים שבהם הסתפקנו רק בסופ"שים. צימרים לחנוכה הם תירוץ מושלם לצאת מהבית, להשקיע קצת בעצמכם ובזוגיות שלכם ובעיקר ליהנות מהחורף הצפוני המתחדש, שמספק מראות קסומים מכל פינה. הנה 5 צימרים מומלצים לחנוכה רומנטי, מוצלח ומעודכן:


סוויטת אלוןאחח, אנחנו כבר מדמיינים את ריח הסופגניות והלביבות באוויר. ברור שמשהו טעים ידפוק לכם אוטוטו בדלת, הרי מדובר בצמד מארחים שיודע טוב מאוד מה הזוגות שלו צריכים מבחינת פינוקים טעימים ומתוקים. בין לבין אתם מרוויחים גם הזדמנות סופר מוצלחת לשהות בתוך סוויטת יוקרה פרטית משלכם עם מקסימום מלכותיות: חדר שינה עוצמתי ובלתי מתפשר, סלון מפנק ומתחם גן שלא תרצו לצאת ממנו ופתאום כל אירוע או פסטיבל מקומי מעניין אתכם פחות. הבריכה והג'קוזי הפרטיים הינם מחוממים ומקורים ומגובה רב כזה תוכלו להבחין גם בים התיכון. שווה.


לחצו לאירוח כפרי בצפון >>


אוסנתה חג שבא את החושך לגרש, לא יכול לעשות זאת בלי משחקי אור וצל מתוחכמים, פתרונות הצללה רבים ותאורה טבעית שכל יום איתה הוא חגיגה. לאוסנתה מתחם עצום בלב הטבע, שמציע שתי סוויטות פאר מתוכשטות ומיוחדות לזוגות הרומנטיים שממש לא אוהבים להתפשר. בכל סוויטה יחכו לכם חדר שינה מפואר וג'קוזי מפואר לא פחות, סלון ומיני בר וכמובן מתחם ספא מרשים הכולל בריכת זרמים עם תאורה פנימית מרהיבה, טאבלט שנשלף מרצפת הדק וג'קוזי ספא גדול.


גן פרטי עם בריכת זרמים מחוממת לסוויטת חצב


בקתה בגלילאו! סופסוף בקתת עץ אותנטית וכפרית ממש כמו מפעם, עם איכויות גליליות אמיתיות שאפשר למצוא רק במתחמי הנופש הקלאסיים ופרטיות מוחלטת. כמה חיפשתם? ברור שהמון! בקתה בגליל מציעה פינוק מושלם לאוהבים בתוך חלל פנים אירופאי סטייל "חוטבי עצים", עם חלל פנים מרווח ונעים, ג'קוזי ספא רומנטי, מרפסת נעימה וחצר פרטית משלכם שאפשר לצפות בה אל הנוף ללא הגבלה.


נוגעים בשמייםנס גדול היה פה? אין בכלל ספק! הנה סוויטה שיוצאת מקו העננים ומאפשרת לכם לגעת ברקיע מתוך אחד המיקומים הגבוהים והמרשימים שהעין הישראלית יכולה לפגוש. מול נוף פנורמי חסר גבולות, אפשר לצפות לאירוח חלומי מושקע עד הפרט האחרון ועתיר תפנוקים ששם צימרים רבים אחרים בכיס הקטן. למתחם 4 סוויטות מאובזרות ונוחות עם ג'קוזי אישי בקו הנוף המדהים ומתחם גן מרכזי עם נוף מדהים עוד יותר הכולל לוק טבעי אותנטי וג'קוזי ספא לוהט, מקורה וחלומי.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים