לינה עם בריכה פרטית - הצימרים המומלצים שלנו

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-05-2023
לינה עם בריכה פרטית - הצימרים המומלצים שלנו

בריכה פרטית כיפית ומחוממת יכולה להפוך את החופשה שלכם לפשוט מדהימה! רוצים לשמוע על אילו צימרים עם בריכה פרטית אנחנו ממליצים? המשיכו וקראו כדי לגלות!

סגול - סוויטת יוקרה

בסוויטת סגול תוכלו ליהנות לא רק מבריכה פרטית מחוממת אלא גם מג'קוזי פרטי! אם אתם מחפשים מקום הבא לחופשה שלכם בגליל הכירו את סגול, סוויטה מעוצבת שתספק לכם את החופשה הכי מפנקת שיש. אם אתם טיפוסים שאוהבים פרטיות ושקט, תוכלו ליהנות מסוויטה מבודדת ופרטית לחלוטין שתאפשר לכם להיות יחד עם האנשים שאתם אוהבים בלי רעש והפרעות. 

גמליורט 

לאנשים שרוצים קצת לגוון וליהנות מחופשה בניחוח אחר, אנחנו ממליצים מאוד על גמליורט. אם עדיין לא שמעתם על המונח, יורט הוא בקתה מונגולית שמעוצבת בסגנון קלאסי וטבעי. במתחם גמליורט תוכלו ליהנות מבריכה פרטית לכל יורט, ובנוסף גם ג'קוזי ספא אישי ומפנק. המקום מתאים גם לזוגות וגם למשפחות, והוא ממוקם סמוך למוקדי בילוי ואטרקציות למשפחות. 

אחוזת לב הכרמל

לחובבי אזור חיפה והכרמל, אנחנו ממליצים מאוד על אחוזת לב כרמל. מדובר במתחם בו תוכלו למצוא חמש סוויטות אשר לכל אחת מהן גישה לבריכה פרטית. נופים מהפנטים אל הר הכרמל משלימים את החוויה ומשרים תחושת שלווה ורוגע. יתרון נוסף הוא כמובן הקרבה למרכז, העיר חיפה במרחק נסיעה קצר ונסיעה לאזור תל אביב תקח בערך שעה וחצי. 

נעימת החליל

באמירים תוכלו לשהות במתחם הסוויטות נעימת החליל, בו יש ארבע סוויטות שונות אשר לכל אחת אזור מבודד משלה וכמובן - בריכה פרטית. לכל סוויטה עיצוב ייחודי משלה, ותוכלו לבחור אחת בהתאם להעדפות שלכם. אם אתם רוצים אירוח בו כלולים מגוון פינוקים והפתעות, הגעתם למקום הנכון. בכל סוויטה תוכלו ליהנות מכיבוד ושתייה וכמובן מוצרי רחצה מפנקים. 

סוויטות שלווה בכינרת

מחפשים צימרים בכנרת עם בריכה פרטית? אתם לא צריכים יותר לחפש! בסוויטת שלווה בכינרת תוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. במתחם שתי סוויטות מופרדות ופרטיות שמעוצבות בסגנון נקי ומודרני. הבריכה כמובן מחוממת ומתאימה לכל עונות השנה, ואם אתם מחפשים צימרים למשפחות תוכלו ללון בסוויטה המותאמת למשפחות גדולות. במתחם החיצוני תוכלו ליהנות מתנור ברביקיו ושולחנות טניס שולחני להשלמת החוויה. 

סוויטת ספא על הנחל

צימר גדול במיוחד ומרגיע, הנמצא בסמוך לנחל שפר. הצימר הזה אידיאלי למשפחות, זוגות וקבוצות, ונופו הפסטורלי הופך אותו לפופולארי במיוחד להצעות נישואין או חגיגות אחרות. אם אתם רוצים למצוא צימר שגם נמצא במיקום מנצח וגם מאפשר חופשה שלווה ומרגיעה, אנחנו בטוחים שתתחברו לסוויטת ספא על הנחל. 

למה לקחת צימר עם בריכה פרטית?

זה נכון שברוב הצימרים תוכלו למצוא בריכה משותפת, אך אי אפשר לנצח את הנוחות של צימרים עם בריכה פרטית. בעיקר בחופשות רומנטיות בהן האינטימיות חשובה במיוחד, הכי כיף לרחוץ בבריכה פרטית המופרדת מאורחים אחרים. הבריכה הפרטית נותנת פן יוקרתי יותר לחופשה והיא מאפשרת חופשיות ונוחות מירבית. כמובן שניתן ליהנות מאוד גם מבריכה משותפת, אך אם הפרטיות היא קריטית עבורכם שווה לכם לבדוק לגבי צימרים או סוויטות בהם ניתן למצוא בריכה פרטית מחוממת ומתאימה לכל עונה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים