צימרים שווים בצפון - המומלצים של צימר טופ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-03-2023
צימרים שווים בצפון - המומלצים של צימר טופ


אם אתם מתכננים טיול באזורים הצפוניים של המדינה, מציאת מקום הלינה המתאים יכולה להיות חלק מכריע בחוויית הטיול שלכם. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע להחליט על מקום לינה שעונה על הצרכים וההעדפות שלך. כאן נכנס לתמונה צימרטופ - הצוות שלנו סרק את הצפון כדי להביא לכם את הצימרים האיכותיים ביותר באזור. בין אם אתם מחפשים מקום מפלט נעים באזור הכפרי או כר עירוני מסוגנן, אנחנו דאגנו לכם. במאמר זה  נשתף כמה מההמלצות המובילות שלנו לצימרים איכותיים בצפון. אז, הישענו לאחור, הירגעו ותנו לנו להדריך אתכם לקראת הצימר המושלם שלכם.


צימרים מומלצים של צימרטופ בצפון


מבחר צימרים מומלצים של צימרטופ בצפון מציע למטיילים מגוון מקומות לינה המעניקים שקט, שלווה, אטרקציות בזור, טבע ואת הנופים המדהימים של הצפון. מקומות לינה אלה יספקו עבורכם את כל מה שאתם צריכים בשביל הברייק המושלם, כמו גם ייחודית ואישית לאורחים.


בואו נסתכל מקרוב על כמה מהצימרים השווים המומלצים של צימרטופ בצפון:

אצולת הנוף - בריכה פרטית גדולה, מיטה יפנית מעוצבנת, שתי סוויטות מודרניות, פרטיו מוחלטת - וזה על קצה המזלג. צימרים וסוויטות הממוקמות ביערה שבגליל המערבי, ומבטיחים לענות על כל גחמותיכם. מדובר באיזור יפהפה, אשר מספק גם אופציות מעולות בסביה כמו חופי ים, מסעדות איכותיות, טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים ועוד. אנחנו התאהבנו!

הילת השחר - 2 סוויטות שקטות בין יעקב שבגליל המערבי המספקות פרטיות מוחלטת בעיצוב יוקרתי. מדובר בחוויית אירוח מהגבוהות ביותר, עם מתחם חוץ פרטי ענק לכל סוויטה, ג'רוזי, ספא מפנק ועוד. כחלק מהאירוח ישנם פינוקים רבים כבונוס, ותמיד כיף 'לנחות' כך - שוקולדים, בקבוקי יין, נעלי ספא ועוד ועוד... 

גרין ריזורט- Green Resort - סוויטות בוטיק חדשות ומפנקות ברמות שברמת הגולן. כבר מרגע שהבנו עד כמה המיקום קרוב לכנרת - הבנו שבחרנו במקום הנכון. מעבר לזה, ישנה בריכת שחייה, ושטחים עצומים. כמו כן, באיזור אופמיות לאטקציות רבות - טיולי סוסים וגי'פים, מסלולי הליכה ומסעדות איכותיות - והכל במרחק הליכה!

דורנס - לזוגות בלבד - בקתה או סוויטה מרהיבה בבן עמי שבגליל המערבי. מדובר באזור מפעים ועוצר נשימה, בין מטעי פרי מדהימים. המתחם פתוח אך ורק לזוגות, מה שהופך את החוויה לשקטה, שלווה, פרטית, המתאימה בדיוק לאווירה המתבקשת. למי שבא בחורף - יש גם בריכות מחוממות וג'קוזי. 

כיצד לבחור את הצימר בצפון המתאים לצרכים שלכם 

עם כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, מציאת הצימר המתאים לצרכים שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה. להלן מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה:

מיקום: החלט איזה סוג של חוויה אתה מחפש. האם אתה רוצה להיות קרוב לטבע, או שאתה מעדיף סצנה עירונית שוקקת?

שירותים: חפשו צימרים המציעים את השירותים והשירותים החשובים לכם. זה יכול להיות כל דבר מבריכה ועד ספא למטבח מאובזר.

ביקורות והמלצות: קרא ביקורות מקוונות של אורחים קודמים כדי לקבל מושג למה לצפות. אתה יכול גם לבקש המלצות מחברים ובני משפחה.

תקציב: קבעו את התקציב שלכם וחפשו צימרים שמתאימים לטווח המחירים שלכם.

סיכום

בכל מה שנוגע למציאת צימרים איכותיים בצפון ישראל, צימרטופ סיכסך אותך. ממפלטים ידידותיים לסביבה ועד לחופשות אמנותיות, יש משהו לכל אחד. בבחירת הצימר המתאים לצרכים שלכם, קחו בחשבון גורמים כמו מיקום, שירותים, חוות דעת ותקציב. עם קצת מחקר, אתה בטוח תמצא את הצימר המושלם להרפתקה הצפונית הבאה שלך.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים