לנפוש בישראל, להרגיש באירופה: צימרים עם ניחוח של חו"ל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-09-2017
לנפוש בישראל, להרגיש באירופה: צימרים עם ניחוח של חו"ל

כשההשראה הכי טובה לנופש נמצאת במרחק כמה שעות טיסה, מסתבר שקורים דברים מדהימים. כמו מתחם נופש הוליווד סטייל עם בריכה פרטית ומסך קולנוע ענק, חדר שינה מלכותי בעיצוב פריזאי מקורי או בנייה מונגולית אותנטית מחומרים טבעיים ותחושה של טבע "נושם".צימרים שלוקחים השראה מריזורטים בחו"ל נחשבים בישראל לסיפור הצלחה, בעיקר כי הם איכותיים יותר וממוקמים ברמת אירוח גבוהה. בנוסף לכך, אפשר להרוויח מהם קונספט מעניין יותר ואולי גם כמה תמונות טובות לאינסטגרם. יצאנו לבדוק מי הם הצימרים שעושים את חו"ל הכי טוב בארץ ואספנו כמה מקומות מפוארים ונחשקים:


כשהרוזן ממונטה קריסטו פגש את האדריכל של טרה קוטה:


מתחם טרה קוטה ממושב מעונה הפך לשם דבר בזכות העיצוב המרשים שלו. סוויטות באווירה מקסיקנית שמחזירות אותנו לימי האצולה הגדולים שבהם דיברו בספרדית על סוסים, זהב ונשף תחפושות מלכותי. גן עצום וירוק עתיר פרחים וצמחייה מחבר בין הסוויטות, מתחם הבריכה העצום, הלאונג', מתחם הספא וחוות הסוסים הפרטית של המקום.




רחוב פריזאי באמצע הנוף של שומקום. אפיריון:


תענוג לפגוש מקום מתוקתק, אלגנטי, שעושה הרבה טוב לעיניים. מבפנים – שתי סוויטות מרהיבות לזוגות בלבד בעיצוב חצי פרובאנסי – חצי מודרני, עם ג'קוזי ספא פרטי לכל אחת ומרפסת נוף ששמה בכיס הקטן הרבה גלויות מהעולם. מבחוץ – מתחם גן רומנטי ואינטימי עם בריכת זרמים חגיגית ומעוצבת.




סצינת בריכה בוילה פול ויו, טייק ראשון. אקשן!


יש תחושה שהדבר היחידי שחסר לפול ויו הוא איזה שפילברג או טרנטינו שיושבים על כיסא במאים. לפול ויו ארבע סוויטות פאר ענקיות, כל אחת מאובזרת בבריכה פרטית משלה, ריהוט פנים נוצץ וייחודי, מסך קולנועי עצום וכורסאות טלוויזיה מפנקות תואמות וגם ג'קוזי ספא אישי בשתי סוויטות מתוך הארבע המתאימות לזוגות בלבד. מהופנטים? גם אנחנו.


תנו לנו קצת גמליורט לנפש, לגוף ולטבע.


ברוכים הבאים למונגוליה. ארץ פראית רחבת ידיים שחובקת תרבות מסקרנת, היסטוריה מפוארת ונופים שאף נקודה על הפלנטה לא תוכל להציע. בהשראת המבנים המסורתיים של ג'ינגיס חאן הקימה גמליורט את מתחם הנופש המיוחד שלה: שני יורטים, שהם צימרים מעוגלים בצורת חרוט הפונה אל השמיים, עטופים בפרקט חמים וריהוט עץ טבעי יפה ונושם. לכל יחידה בריכת שחייה פרטית והאט טאב מפנק.


הסוויטות של גמליורט גדולות ומרווחות מציעות אירוח ברמה גבוהה


כמו התחלה של סיפור אגדה מאת האחים גרים: ספא על הנחל


אז נכון, המבוגרים שבינינו מבינים היטב שהאחים מגרמניה עסקו יותר במעשיות זוועה מסיפורי אגדה, אבל ספא על הנחל הוא מתחם נופש פרטי וייחודי עם זיקה לצד התמים, הילדותי והאהוב מהסיפורים של פעם: בקתת ספא פרטית על גדת נחל שפר ומול שרשרת הרים ירוקה במיוחד, שמפנקת את האורחים עד הקצה: בריכה, ג'קוזי פנימי וחיצוני, סאונה ומגוון עיסויים. שווה... 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים