אתם קובעים – צימרים בקיץ או בחורף?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-09-2017
אתם קובעים – צימרים בקיץ או בחורף?

חשבנו שהבחירה תהיה קלה. מי בכלל יכול על עונה מדהימה כל כך כמו הקיץ? שמש, בריכה, שיזוף, כפכפים, אבטיח... אלא שהישראלים חושבים אחרת. ורובם תאמינו או לא, מאמינים שצימרים הם עדיפים יותר... בחורף!


למה זה קורה, או בעצם – מה היתרונות של החורף על פני הקיץ?


אם בעבר כל צימר ובית הארחה היו מפנקים את האורחים שלהם בתקופה השרבית בבריכה קטנה ומזג אוויר שמאפשר טיולים, כיום השפע והמודרניות השפיעו על תרבות הנופש ובמקום בקתה קטנה בערבה החלו להופיע גם צימרי ענק מפוארים ומיוחדים שיגרמו לכם לפלוט בקלות "וואו". אבל מתחמי הנופש היוקרתיים והמפוארים האלה הם לא רק תצוגת תכלית של השקעה, אלא גם מקומות סופר אידיאליים להעביר בהם את העונה הפקוקה, הלחוצה והכי לא נעימה שהכרנו – החורף. בעוד שבקיץ ישנן הזדמנויות רבות יותר לנצל את החופשות, בחורף כמעט ואין כאלה ולמעשה מדובר בעונה השגרתית ביותר בשנה. סיבה שנייה שבגללה רבים מעדיפים את הצימר שלהם בעיקר בחורף, היא ההתאמה של מתחמי היוקרה למזג האוויר והכנסה פנימה של מערכות מתקדמות כמו חימום מרכזי חזק ויעיל, בריכת שחייה מחוממת ומקורה, סאונות יבשות וג'קוזי ספא לוהט ומבעבע שלא תרצו לצאת ממנו כשהרוח נושבת בחוץ...

גם למחיר של צימרים בחורף יש המון יתרון על פני צימרים בקיץ. בעקבות ביקוש מופחת בעונת החורף, גם המחירים צונחים וניתן להשיג חופשה בעלת בריכה פרטית וג'קוזי ספא במחיר של לא יותר מצימר איכותי סטנדרטי שיקבל אתכם אליו בקיץ. מצד שני, בחורף קשה יותר לצאת מהפוך, להסתובב בחוץ וליהנות מהסיבה שבגללה נסעתם צפונה מלכתחילה. כך שאם אתם בוחרים לנצל את הפופולאריות של נופש הצימרים בעונת החורף, כדאי שתקחו בחשבון את תנאי מזג האוויר ואת המגבלות שמגיעות איתם ביחד.


ג


אז למה בכל זאת שיא העונה נשאר בקיץ?


צימרים לפי עונה הם אופציית חיפוש נפוצה מאוד למשפחות וקבוצות הנופשים בישראל כשהשיקול העיקרי בבחירת הטיימינג לנופש הוא הנוחות של כולם עם התאריך הנקבע. מצד שני, בבילוי זוגי ואינטימי אפשר לבלות באופן ספונטני יותר, מה שגורם ליותר זוגות לבחור את זמן הבילוי שלהם מתי שמתאפשר ולאו דווקא לפי עונה מסוימת. בנוסף לכך, משפחות וקבוצות נופשים יעדיפו אפשרות למרחב פרטי גדול מספיק שבו אפשר להכניס יחד את כולם, מה שמוביל לכך שבסופו של דבר, מתחם החוץ האוורירי יצטרך לשאת באחריות. אחריות שאי אפשר לנהל תחת ענני גשם כבדים. כך או כך ובניגוד למה שהנופשים חושבים על הנופשים האחרים, עונת הצימרים בקיץ הגיעה כדי להישאר. ברור שכולנו היינו מעדיפים לשבור שגרה, עם פינוקים מיוחדים ובמחיר המוזל של החורף. אבל לוותר על החופשה השנתית של הקיץ? בזה לפחות, חום יולי-אוגוסט ניצח בענק. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים