צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-07-2017
צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר

בעבר הלא רחוק, שואב אבק היה עניין של אלפי שקלים. כדי ליהנות מבית נקי חף מאבק וללא הרבה מאמץ, היה צורך להשקיע די הרבה כסף. עם הזמן ירד שואב האבק מגדולתו, כל בית אב כבר אימץ אותו וכך גם המחיר צנח לו בהדרגה וכיום ניתן להשיגו במחירים הרבה יותר נוחים.


אז למה בכלל אנחנו מזכירים לכם דברים מרגיזים שקשורים לניקוי הבית? מפני שכל מוצר חדשני מתחיל מאיזו נקודה גבוהה ובלתי מושגת מבחינת המחיר, עובר אימוץ ראשון, שני ושלישי אצל בעלי האמצעים, הופך לפופולרי ולכזה ששווה להשקיע עבורו קצת יותר, נאבק לשמור על כבודו בין מבחר רב של מוצרים דומים ולאחר מכן מפחית מחירים.


צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר – חוויה אטרקטיבית לכל זוג ומשפחה


אותו רעיון אפיין במדויק המון מתחמי צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר. הרעיון היה להגשים מעין חזון נופש בלתי מושג, נחשק וברמה גבוהה במיוחד שעלותו כמובן בהתאם. עם הזמן הפכו מתחמי הנופש הפרטיים הללו לחוויה שבהחלט אפשר לעמוד בתמחור שלה וכעת כמעט כל צימר בצפון לזוכות נמכר בעלות לילית אטרקטיבית הרבה יותר. ככל שהחוויה הכוללת צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר הלכה וצברה מעריצים רבים יותר, כך מחירה הותאם עם הזמן לכלל קהל הנופשים. ולכן במקום לדבוק אך ורק מתחם צימרים ביער באווירה כפרית נוסטלגית מתוקה ומצופה עץ, היום קל ופשוט מאוד לאתר מבחר גדול של מתחמי נופש מפוארים בעלי בריכות פרטיות סופר איכותיות, שירות טוב, מבחר פינוקים, אמצעים טכנולוגיים, ריהוט נוח ומפנק והכל – בטווח המחירים האישי שלגמרי ניתן לעמוד בו.


המומלצים שלנו עם בריכה פרטית במחירים נוחים


שאטו פרסטיז' – צימרים בעין יעקב הם מעין תת כותרת בעולם התיירות בצפון. מדובר במושב הכולל מגוון מתחמי יוקרה מהשורה הראשונה המשקיפים לנוף אגדי של הרים, יערות וים ונחשבים לנחשקים מאוד עבור כל זוג ומשפחה החושקים במתחם צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר. כאן תמצאו ארבע סוויטות, כאשר לשתיים מהן בריכה פרטית לכל אחת והשתיים הנוספות כוללות בריכה משותפת.


אחוזת טגנגה – צימר בצפון לזוגות המעוניינים ברומנטיקה תחת קונספט עיצובי מיוחד. לאחוזה המיוחדת השראה מאת כפר דייגים ציורי בקולומביה והיא כוללת בריכה גדולה מרכזית וארבע סוויטות דרום אמריקאיות מרהיבות, עם בריכת זרמים מדהימה וחלומית לכל אחת וג'קוזי ספא זרמים מובנה.


צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר

>> בדקות גם - צימרים בצפון עם בריכה למשפחות


אורבן – אם יש צימרים בצפון עם בריכה פרטית לכל צימר שממש שווה להתעכב עליהם רגע, אורבן היא ללא ספק אחת מהם. מדובר במיקום אידיאלי למבקרים – כפר ורדים הפסטורלי ובעיצוב אדריכלי מפתה ומפנק, מושקע ועתיר פינוקים. על רקע נוף גלילי מצטיין תמצאו בריכת שחייה חלומית, ג'קוזי ספא, גן מטופח ומתחם פנים באווירת בוטיק ממגנטת ויוצאת דופן.


גמליורט – ונקנח עם אחד המקומות בעלי הבריכה הפרטית, שנחשב גם למצטיין הלאומי בגזרת המחיר. מעל נופי הכנרת המרהיבים של מעלה גמלא, תמצאו שני צימרים מרהיבים ונפרדים, לכל אחד מהם בריכה פרטית והאט טאב משלו, המון פינוקים, אירוח נפלא, מתחם גן גדול ומחירי "צדק חברתי" מפתים ואטרקטיביים.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים