סופש זוגי ורומנטי בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-01-1970
סופש זוגי ורומנטי בצפון

מוזמנים לגלות מפלט רומנטי בצפון , מוזמנים לגלות שלל מקומות נופש מקסימים, נופים ציוריים ופעילויות בלתי נשכחות, במיוחד עבור זוגות.

לוקחים הפסקה רומנטית מהשגרה

כשההמולה של חיי היומיום משתלטת, חשוב לקחת צעד אחורה ולפנות זמן לאדם המשמעותי בחייכם. אזור הצפון ידוע כיעד מושלם עבור חופשה רומנטית. מבטיחה נוף מדהים, שלל טעמים, אווירה ייחודית ושפע של פעילויות. אז בין אם חוגגים יום נישואין, מבקשים זמן איכות, או פשוט זקוקים להפסקה, בצפון יש משהו לכולם!

פשוט לבחור - יש המון מה לעשות!

בצפון הארץ תמצאו שלל אטרקציות, לרבות נופים עוצרי נשימה, מושבים וקיבוצים קסומים, מגוון מסלולי טיולים, אינספור אטרקציות ואתרים היסטוריים. אז מה מתאים לכם? לחקור עתיקות, לטבול במעיין מבודד, לעשות קמפינג לצד סוסים ופרות, לחוות ביחד סדנה יצירתית, או פשוט לשבת בצימר מושקע לצד קמין בוער וג'קוזי מזמין. 

לא נופשים על בטן ריקה

שום בילוי רומנטי לא יהיה שלם בלי להתפנק עם ארוחה טובה. אזור הצפון ידוע כאזור בעל אינספור מסעדות בוטיק, יקבים איכותיים ועגלות אוכל שוות. יכולים לטעום יינות בכרם מקומי, לאכול כריך קרואסון לצד נוף בתולי, או להתפנק במסעדה שווה שרק המקומיים מכירים. אז אם מגיעים אל צימרים בצפון, אל תסתפקו בסופר המקומי - תתפנקו! מבטיחים לכם שאם רק תבררו מול בעל המתחם, הוא כבר יידע להמליץ לכם על מסעדות סמוכות שבהחלט שווה להזמין בהן מקום.

דמיינו לעצמכם!

דמיינו לעצמכם צימר מבודד לצד בריכה פרטית, להתעורר לקול ציוץ הציפורים, לאכול ארוחת בוקר במרפסת שמשקיפה לנוף ציורי ופשוט להתחיל לתכנן את היום. יש המון הזדמנויות לטיולים רגליים, לחוות ספורט מים, ליהנות מאקסטרים בשטח, ללמוד על תהליך ייצור היין, או פשוט לרבוץ בבריכה וליהנות מהפירות העונתיים, דובדבנים, מנגו, תות עץ, אגסים וכדומה. 

מלונות בוטיק וספא

אם אתם מחפשים חוויה מפנקת ויוקרתית באמת, בצפון ישראל לא חסרים סוויטות בוטיק לצד צימרים לזוגות שמציעים דיסקרטיות מלאה, ללא שום יחידה צמודה. מחפשים צימר בתקציב שפוי? ההיצע הרב מאפשר למצוא שלל אופציות שוות ולא יקרות. פשוט תעברו על התמונות ותמצאו את האופציה שאליה יותר מתחברים, בהתאם למיקום, סגנון עיצובי, מחיר ואטרקציות שיש ביחידה ובסביבה הקרובה.

100% פינוק

רבים ממתחמי האירוח בצפון מציעים מגוון טיפולי ספא שמיועדים לזוגות. כולל עיסויים, טיפולי פנים, טיפול באבנים חמות, רפלקסולוגיה, שיעורי יוגה, הידרותרפיה בבריכה הסמוכה ועוד. פשוט לבחור!

מגיע לכם!

נופש בצפון היא הדרך המושלמת לקחת הפוגה מהלחץ של חיי היום יום ולהתחבר מחדש אחד לשני, וזאת בין אם מדבר בנופש בצימרים בכנרת או דווקא בנופא בצימרים ברמת הגולן. אז בין אם מחפשים הרפתקאות, מסלול מדהים בטבע ללא הרבה אנשים, תחושת רוגע ממכרת, או סתם זמן איכות, בצפון ישראל יש משהו לכולם. 

אז למה לא לקחת פסק זמן ולצאת צפונה לסוף שבוע של רומנטיקה? בין אם מתכננים לחקור את הכרמים, לטבול בג'קוזי, או ליהנות מארוחת ערב זוגית לאור נרות, בטוח תאספו שלל זיכרונות ייחודיים. שנסכם? בצפון הארץ מחכה לכם תפאורה אידיאלית עבור חופשה רומנטית ובלתי נשכחת - מגיע לכם! אז קדימה בואו לבחור כבר עכשיו את הצימר המושלם לחופשה שלכם!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים