מלחמת העולמות: מלון בוטיק או צימר?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-09-2017
מלחמת העולמות: מלון בוטיק או צימר?

ממש כמו עופרה או ירדנה, בר נביעות או בר תמי 4, שף גרניט או שף אדוני, זה נדמה שהצפון נחלק לשני מחנות עיקריים ועל כל אחד מאיתנו מוטלת החובה לבחור אחד מהם: מלון בוטיק או צימר. ההבדל ביניהם הוא בעיקר מידת היוקרה: בעוד שמתחמי מלונות בוטיק מתמקדים בעושר, בפאר והמלכותיות חסרת הפשרות למען כל אחד מהאורחים, הצימרים נוטים לאפשר לאורחיהם מרחב פתוח ועצמאי, חף ממסגרות מוקפדות וחופשי מהן ככל שניתן. כן, אתם יכולים לנסות כל אחד מהסוגים מתי שרק מתחשק לכם. לא, אתם לא תצליחו לשנות את דעתכם אחרי שתחוו את שניהם. אחד מהשניים בטוח תאהבו יותר ותשתוקקו לחזור רק אליו.


5 יתרונות של מלון בוטיק שכדאי להכיר:


1. האירוח בהם הוא ברמת 5 כוכבים בלבד

2. החדרים, הלובי ובכלל העיצוב הם מהיפים שתפגשו בזירת האירוח הישראלית והעולמית.

3. רוב המלונות מפעילים חדר אוכל איכותי ומגוון

4. הסביבה שקטה ומבודדת במיוחד – זמן לרוגע, אינטימיות ומנוחה

5. יש שירות חדרים




5 יתרונות של צימר שכדאי להכיר


1. הנוף מדהים ולעתים ייחודי

2. אפשר להגיע גם עם הילדים, המשפחה או החברים

3. הבריכה גדולה מאוד במתחמים המשפחתיים

4. קיימת קרבה גבוהה לאטרקציות ומסעדות בסביבה

5. קיימים הרבה דילים ומבצעים לחופשה במחיר שפוי


צימרים ומלונות בוטיק קורצו מחומרים דומים: שנים שוכנים בחבלי ארץ שלווים מול הנוף הכפרי המיוחד ומעניקים חוויית אירוח פרטית ואינטימית לכל דורש. לכל אחד מהם יש בעלים ומארח שידאג לצרככם במהלך הנופש. לפעמים מדובר אף באותו האדם שאפשר לשוחח עמו ישירות. ההבדל הוא בתפיסת החופש האישית של כל אחד ואחת. ישנם המאמינים שחופשה היא מושלמת כל עוד היא רומנטית, מבודדת ומנותקת מהכל, ישנם המאמינים שעדיף לחגוג את ימי החופש עם חברים ומשפחה ויש כאלו שיעדיפו נופש מפנק של בטן-גב במקום נוח ויוקרתי. אז מה הבחירה שלכם? אתם מוזמנים להתלבט בין צימר או מלון בוטיק, להתרשם משני הסוגים ללא הגבלה ולהחליט איזה מהם תנסו הפעם. כל אחד מהמקומות יהיה שונה מהאחרים והחוויה פעמים רבות עשויה להיות אחרת לגמרי. לפני שתבחרו, הקפידו לנסות לטעום לפחות פעם אחת מכל עולם. הוא מכיל בתוכו יתרונות רבים ביותר לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת.




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים