חופשה במושב אמירים בצימרים למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-05-2023
חופשה במושב אמירים בצימרים למשפחות

חופשה במושב אמירים בצימרים למשפחות - איכות גבוהה והמון מה לעשות!

מוזמנים לגלות את הפנינה הנסתרת במושב אמירים, יעד נופש מושלם שבו ניתן למצוא צימרים למשפחות שמחפשות צימרים איכותיים ומגוון פעילויות במושב קסום בגליל העליון

מקום של שקט הנאה והשראה

מושב אמירים שוכן בלב הרי הגליל. בין הרים, גבעות, מעיינות ושלל אטרקציות קרובות. המושב עצמו מקסים וניחן באופי שליו. הנופים שמקיפים מכל עבר עוצרי נשימה - מקום מושלם עבור משפחה שרוצה להימלט מההמולה של חיי העיר ולמצוא שלל תעסוקה עבור הקטנטנים שבחבורה.

מסע בזמן - מושב אמירים

מושב אמירים נוסד בשנות ה-50 על ידי קבוצת עולים שחיפשו אורח חיים שליו והרמוני. הקהילה אימצה את עקרונות הצמחונות, תוך שמירה על איכות הסביבה ופיתוח גישה הוליסטית שנותנת מקום של כבוד לבריאות ולאיכות החיים. כל זאת ביחד הופך את אמירים ליעד מרתק ומושך בעיני רבים. רוצים להראות לילדים שניתן גם אחרת? ללא מסכים ולצד קרבה לטבע? חופשה במושב אמירים!

יופי טבעי

צימרים במושב אמירים בצימרים למשפחות מייצר הבטחה – חוויה חד פעמית! אחד המאפיינים הבולטים של מושב אמירים הוא ללא ספק הסביבה הטבעית. הכפר שוכן על ראש גבעה ומתהדר בנוף פנורמי של הכנרת ובקעת הירדן. כמו כן, האזור הוא בית למגוון חי וצומח, עובדה שהופכת אותו ליעד פופולרי עבור נופשים שמחפשים חיבור עוצמתי לטבע. עם זאת ניתן גם למצוא באמירים צימרים עם בריכה פרטית. הנופשים באמירים מוזמנים לצאת לטיולים נינוחים בשמורת הטבע הסמוכה, לבחור במגוון אטרקציות אקסטרים שניתן למצוא בסביבה, או פשוט להירגע וליהנות מהאווירה השלווה.

תענוג קולינרי

בין היתר מושב אמירים ידוע באוכל יוצא דופן. הכפר הוא ביתם של מספר מסעדות צמחוניות וטבעוניות שידועות בכל הארץ. המבקרים מוזמנים ליהנות מסלטים טריים, לחם תוצרת בית ושלל קינוחים טעימים (ובריאים) שעשויים מחומרי גלם מקומיים. עוד ראוי לדעת שרבות מהמסעדות במקום מציעות סדנאות ושיעורי בישול - חוויה מהנה ומלמדת לכל המשפחה!

שלל פעילויות - רק לבחור!

מושב אמירים מהווה יעד מושלם למשפחות שמחפשות חופשה שמשלבת בין רוגע להרפתקה. הסביבה הטבעית מציעה שלל פעילויות מהנות. ניתן לצאת לטיולי הליכה ורכיבה על אופניים, לשחות בבריכה או לטבול במעיין סמוך, לצאת לרכיבה על סוסים, לעבור סדנת בישול ואפילו מומלץ ביותר לבקר ברפת המקומית. כאן הילדים יוכלו ללמוד על תהליך ייצור הגבינה ואפילו להתנסות בחליבת פרה. 

מתכננים טיול באזור? כמובן שקיימים הרבה צימרים בצפון אבל אם נצטרך להמליץ נמליץ על נחל עמוד ונחל כזיב. שני יעדים קסומים שמציעים שבילים מרהיבים ואזורי פיקניק. מחפשים טיול יותר מאתגר? הר מירון הסמוך מציע נופים מדהימים!

רוצים לשלב תרבות? מושב אמירים הוא ביתם של קהילת אמנים משגשגת! שלל גלריות מציגות יצירות של אמנים מקומיים, אם כי גם טיול רגלי במושב יחשוף בפניכם מגוון מתקני ארכיטקטורה ואמנות - ייחודי ומרשים עבור קטנים וגדולים!

רעבים?! לצד שלל מסעדות שוות, ניתן לבקר בשוק המקומי ולהצטייד בו בתוצרת טרייה שמיישרת קו עם מאפייני המקום. 

עבור כל משפחה ובכל עונה בשנה

מבחינת אירוח, מושב אמירים מציע מגוון אפשרויות. משפחות שמחפשות חוויה אותנטית יכולות לבחור בצימר מקומי (המבחר רב ומגוון), ואילו משפחות שמחפשות מקומות לינה יותר יוקרתיים, גם כן יימצאו מענה הולם – מבחר לא חסר. 

עוד ראוי לציין שמדובר ביעד אידאלי עבור כל עונה בשנה. בחודשי הקיץ ניתן ליהנות במסלולים מוצלים וכמובן בשחייה במעיין/בריכה, ואילו בחודשים היותר קרירים אין כמו לשתות שוקו חם לצד הקמין וליהנות מהיופי הקסום של צבעי השלכת.

נשמע כמו יעד מושלם? חכו שתחוו!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים