חופש בגדול: צימרים שמתאימים ל-10 נופשים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-06-2019
חופש בגדול: צימרים שמתאימים ל-10 נופשים

איפה מוצאים צימר שיכול לאכלס כמות גדולה של אנשים? האם כדאי לסגור מתחם צימרים שלם ולפצל את כולם ליחידות המקום? ועד כמה הבריכה מתאימה למבוגרים וילדים גם יחד? לקראת החופש הגדול שיבוא עלינו לטובה, ריכזנו את השאלות הכי נפוצות שקבוצות אורחים גדולות שואלים.


הדרישה: מקום עם כמות חדרים גדולה

בימים של חום ולחות, אין כמו צימרים לגוף ולנשמה. קצת חופש מקומי עם נוף גלילי שעושה נעים בעיניים ואירוח עם ארוחת בוקר נורמלית, בלי להפקיד אף דרכון בקבלה. רק שמשפחות או קבוצות שמחפשות צימרים שמתאימים ל-10 נופשים ומעלה, נתקלות בדרך כלל בבעיה: הן גדולות מידי ולכן לא יוכלו להיכנס בצימר אחד, או שהן קטנות מידי עבור סגירת מתחם הנופש כולו עבורן.



לכן צימרים טובים לקבוצה שמעוניינת לנפוש ביחד ובפרטיות מוחלטת, ללא זוגות או משפחות נוספות, יתאימו מתחמי נופש עם 3-4 יחידות לפחות במתחם, כך שלכולם יהיה מקום לינה נוח, שקט ומרווח רגע לפני שיוצאים החוצה לפגוש את כולם בבריכה. אם תעדיפו להתמקם תחת קורת גג אחת, בקתות העץ המסורתיות לא בדיוק יוכלו לתת לכם מענה (אלא אם מדובר ביחידת נופש גדולה מאוד שכוללת קומה עליונה וחדר ילדים גדול ובכל מקרה מדובר במחזה נדיר מאוד) ועדיף למצוא וילה, מה שעשוי לייקר מעט את המחיר.


פתרונות טובים ולא שגרתיים לקבוצות ומשפחות:

שאטו פרסטיז' – אם בא לכם על חצי סולידיות-חצי התגבשות, מדובר בפתרון המושלם. לשאטו פרסטיז' 4 מתחמי יוקרה מהפנטים + וילה ענקית עם 8 חדרים שמתאימה לקבוצות ומשפחות עד 30 אנשים. לגבי היחידות היוקרתיות - שתיים מהן כוללות חצר פרטית עם בריכה. שתיים נוספות כוללות מתחם חוץ עם בריכה משותפת. ההרכב של היחידות מודולרי ולמעשה יאפשר לכם לנצל אותו עבור הצרכים האישיים שלכם בפרטיות ונועם לצד החוויה המשפחתית. למתחם יש חצר משותפת שבה תוכלו להיפגש וגם ליהנות מג'קוזי ספא זרמים הפתוח לכלל אורחי המקום.



אדל אחוזת יוקרה – מתחם נופש כפרי מתוק וירוק אך באיכות גבוהה מאוד, עם 4 בקתות עץ מושקעות, חדר אוכל ענק עם אופציה להכנת ארוחות קלות, ג'קוזי ספא, מתחמי ישיבה גדולים ובריכה חיצונית יפת מראה מול נופי הגליל העליון.

אחוזת אלישבע – אחוזה יפה ומרשימה שניצבת לבדה לצד מטע זיתים ואבוקדו, מציעה קומפלקס מרכזי מרשים עם 6 חדרי שינה, חדר אירוח לארוחות וכנסים, בריכה ענקית ואופציה להזמנת הפעלות למתחם, ארוחות שף וכל שירות נוסף שתבקשו. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים