צימרים עם נוף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-08-2017
צימרים עם נוף

 

מחפשים צימרים עם נוף? קבלו 3 יישובים עם הנוף המדהים בצפון

 

תסכימו איתנו שנוף יפה הוא בעיני המתבונן. אחד יאהב את המרחבים שבנופי המדבר, שני יעדיף את היער הפראי ושלישי בכלל ישמח לקבל תצפית יפה לנחל או מפל גועש. אבל בעוד שכל אחד מאיתנו מעדיף דברים שונים ומשמחים, יש נופים שעליהם אפשר להסכים פה אחד שהם יפים במיוחד. הפעם אספנו עבורכם 3 יישובי נוף בצפון הארץ בעלי נוף מרשים ופופולרי שכל אחד יאהב. מקומות כאלה שיעשו לכם טוב על הלב, יעוררו את ההשראה החבויה שבכם, יפנו לכם מקום וזמן למחשבות ויהפכו את הקפה של הבוקר למשהו הרבה יותר אטרקטיבי.


 

"רק עוד כמה דקות לשבת כאן, טוב?" נפלאות הבריאה ממושב כליל

 

חמש דקות מרגע הגעתכם למושב האקולוגי כליל הנמצא בחבל הגליל המערבי ואתם מתחילים לתפוס על מה מדברות כל מיני עמותות כמו גרינפיס לשימור הטבע ונגד אבדן היערות. כליל נראית כמו השטח הפראי האמיתי האחרון במדינה ולמזלה הקהילה הקטנה והאיכותית שמתגוררת כאן, עושה הכל כדי לשמור על הסביבה ומתקיימת מאנרגיה סולרית, תאורת גנרטורים וגידולים אורגניים. הנוף צבעוני ושמח, כולל שפע אמיתי של צמחים, פרחים והרים בגוונים מתחלפים. צימרים עם נוף הנמצאים כאן, יבטיחו לכם פינוק אמיתי במרפסות ומבעד לחלונות, הרבה עניין וחיבור לאמא אדמה.


 

"אחסון המכשיר שלך מלא." אי אפשר להפסיק לצלם במושב נמרוד

 

הנקודה הכי קרובה לחרמון שהיא לא החרמון, המקום למצוא בו צימרים עם נוף כמו של נווה אטי"ב מבלי להיכנס לפקקים של נווה אטי"ב הוא נמרוד. יישוב פצפון התלוי בגובה 1,110 מטרים בקירוב מעל פני הים, מה שמבטיח נופים מופלאים לכל אורך השנה וכמובן שדות לבנים וקפואים בחורף. רק כמה משפחות בלבד מתגוררות כאן ולכל אחת מספר צימרים עם נוף בלתי ייאמן לפרא של רמת הגולן, המרחבים הפתוחים, ברכת רם המרהיבה והר חרמון בכבודו ובעצמו. כדאי להצטייד גם בקיץ במשהו ארוך ללבוש ואם זה עדיין לא הובהר מהכותרת, גם הרבה שטח זיכרון פנוי בנייד לצילומים.

 

"זה לא נתפס." חגיגה ירוקה-כחולה במושב אמירים

 

עד לאן העין יכולה להשקיף בראות טובה במיוחד? כדי להוכיח לכם שהתשובה היא מאות קילומטרים, תצטרכו להגיע לאמירים ולהיווכח בעצמכם. המושב הצמחוני-טבעוני המפורסם מהגליל העליון אמנם לא מיד מושך את כולם אליו, אבל נסו לשמור על ראש פתוח, כי כבר בכניסה למושב תרגישו שמשהו אחר קורה לכם. ספק האווירה, ספק מזג האוויר. לאמירים יש קסם חי ואמיתי שמסוגל להביא רבים חזרה למחוזות הרוגע והשפיות. רואים מכאן כמעט את כל מה שיש לצפון להציע: הרי רמת הגולן, כנרת, יערות ירוקי-עד, נחלים, עמקים וכן, גם כבישים. הצימרים נחשבים לאיכותיים ויוקרתיים, מזג האוויר נקי והאוכל מעולה. אירופה זה כאן.

 

 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים