חופשה עם החבר הכי טוב: צימרים עם כלבים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-03-2018
חופשה עם החבר הכי טוב: צימרים עם כלבים

כלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם את זה כולנו יודעים, אז ממתי משאירים חבר טוב מאחור? מהיום לא תצטרכו לוותר יותר- חופשה מפנקת ללא הגבלות.



רבים מאיתנו רואים בכלב שלנו החבר הכי טוב, אחד כזה שתמיד יאהב אותך לא משנה מה תעשה, ישמור לך אמונים, יגן עלייך, יהיה האוזן הקשבת כשאף אחד לא נמצא שם כדי להקשיב והכי חשוב- לא יעזוב אותך לבד אף פעם! אז למה אתה צריך להשאיר אותו לבד?! צימרים עם כלבים ייתנו לכם רוגע וחוויות נעימות עם החברים הכי טובים שלכם!


כולו לב- כלב

את הנגזרת הכל כך משמעותית מהשם "כלב" אין אחד שלא שמע ויהיו מעטים מאוד שיעזו לחלוק על האימרה הנכונה והחזקה הזו, אז לפני שאתם מחליטים לוותר על הכלב ולהשאיר אותו מחוץ לחופשה שלכם בואו לשמוע על כמה צימרים שמקבלים בעלי חיים באהבה.

אחרי עשרות טלפונים ששמעתם "אין כניסה לכלבים" תאהבו לגלות שיש כאלו שדווקא הכניסה עבור כלבים מבורכת, אז אחרי שמצאתם צימר כזה חשוב לוודא כמה דברים.





למה צריך לדאוג לפני שיוצאים לצימרים עם כלבים?

דבר ראשון, שינה. מומלץ לשאול את המארחים היכן הכלב ישן בזמן השהות בצימר, יש כאלו שיגידו שאין בעיה להביא כלבים אך לבסוף ישאירו אותם בקור מחוץ לצימר. רוב המקומות שמאכלסים כלבים יסכימו לכם לישון איתם בפנים היחידה אך כמובן לא להיות עזי מצח ולהכניס את הכלב יחד איתכם למיטה גם אם הוא מאוד רוצה...

חשוב להביא איתכם מיטת כלבים קטנה על מנת לתת לכלב להרגיש בנוח ובטריטוריה בטוחה עבורו, כמובן שתוכלו לבדוק האם יש שטיחון שיוכל לישון עליו אבל אנחנו מעדיפים את האופציה של מיטת הנסיעות לכלבים.

דבר נוסף, אוכל. אפשר להסתמך על שאריות מזון שישארו לכם מארוחת הבוקר אך לא מומלץ, כדאי להביא איתכם את המזון שהכלב רגיל אליו, כמו כן גם קערות אוכל ומים.

דבר אחרון, משחק! כלבים אוהבים להשתעשע ולהעסיק את עצמם וכשאתם גם נמצאים במקום חדש וברצונכם להשתעשע יחדיו רצוי להביא משחק לכלב שתוכלו לשחק יחדיו כמו עצם לזריקה או חבל מלופף וכך גם הכלב יוכל להעסיק את עצמו.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים