צימרים: מי אמר שיש רק בצפון?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-10-2017
צימרים: מי אמר שיש רק בצפון?

ישראל מעצמה בתחום התיירות והצימרים.גם אנחנו, "המקומיים"וגם תיירים רבים מחו"ל נוהגים לפקוד את מתחמי הנופש לאורך כל השנה וליהנות מרמת אירוח טובה וקרבה לאתרי התיירות והטיולים האהובים ביותר.האזור הכי פופולרי בישראל לנופש צימרים הוא כמובן הצפון.כאן ניתן למצוא מלאי רב של צימרים בצפון ובשלל סוגים:יוקרתיים, צימרים זולים בעלי מחירים נמוכים, עם בריכה, ג'קוזי ספא זרמים, סאונה,נוף מרהיב, ארוחות גורמה ועוד. כל אורח מוצא את מה שחשוב לו לקבל במסגרת הנופש, כשהבונוס האמיתי הוא האקסטרות המוגשות לאורך הנופש כולו.


צימרים במרחק שעה מתל אביב


בישראל אפשר למצוא צימריםרבים בכל אחד מאזורי המדינה.צימרים בחוף הכרמל למשל,נחשבים אמנם בצפון אך מציעים קרבה מדהימה למרכז הארץ במרחק נסיעה של עד שעה לאורך כביש תל אביב-חיפה או החוף. כאן אפשר לצפות למתחמי נופש נעימים ביותר,חלקם אותנטיים הממוקמים באוויר הכרמל המטריף על צלע הר הפונה אל הנוף ומציעים אירוח דרוזי מושקע ושופע מכל טוב ואילו חלקם ממוקמים במישור,על הים או במרחק קטנטן ממנו,כוללים כמובן את השהות הנחשקת ביותר.אם בחרתם צימרים בחוף הכרמל,כדאי לדעת שאלו הנמצאים במישור הינם יוקרתיים במיוחד וחלקם אף מהווים את מתחמי היוקרה הנחשקים ביותר בישראל במקומות כמו קיסריה למשל.




צימרים באזור הדרום


גם הדרום יודע איך לפנק את אורחיו – המבקרים והתיירים כאחד.צימרים בדרום מציעים בראש ובראשונה שלווה אמיתית בלב הרי הדרום,מול חגיגת נופים מדבריים אמיתית ואם יתמזל מזלכם גם מפגש מסעיר עם היעלים ושפני הסלע הרבים בסביבה.מקומות כמו מלון בוטיק בראשית למשל הפכו בעשור האחרון לשם דבר באזור הדרום,כאשר הם מציעים חוויית אירוח אקסקלוסיבית במיוחד עם בריכה פרטית ונוף חסר גבולות.מהצד השני אפשר לפגוש בקתות אירוח אותנטיות ואקולוגיות שמעניקות את חוויית המדבר האמיתית לנופשים:מתחמי אוהלים,אבזור פשוט ומסוגנן,תבשילים ביתיים ורוגע אמיתי.ההרפתקנים ייהנו גם מטיולי גמלים,מסלולי הליכה,טיולי ג'יפים ועוד.


החדשים בחבורה – צימרים בהרי ירושלים


אזור צימרים חדש ומתהווה בשנים אלו ממש נמצא באזור הרי ירושלים.כאן התיירות תמיד הייתה ענפה אך בתי האירוח בה היוו בעיקר מלונות בוטיק,מלונות גדולים ובתי הארחה מינימליים.הצימרים שמציעים את טווח הביניים – עדיין נפוצים פחות.המעוניינים יוכלו ליהנות מאירוח ביתי מפנק ומרהיב בחבל ארץ יפהפה,שקט, נעים ומבודד בעל אוויר צלול כיין עם שלל אטרקציות, מסלולי טיול ומסעדות האזור הנודעות.זה הזמן ליהנות מהאווירה יוצאת הדופן,מפגש עם אנשים חדשים והמון הנאה

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים