3 סיבות שבגללן אתם חייבים נופש של צימר ליד הים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-10-2017
3 סיבות שבגללן אתם חייבים נופש של צימר ליד הים

זה מדעי: אחד הדברים שהכי מושכים את תשומת ליבה של העין והנפש האנושית הוא מים. אנחנו מורכבים ממים, נמצאים בהם לפני הלידה וניזונים מהם באופן קבוע ולכן אולי הקשר בינינו לבין מאגרי מים זורמים ומרשימים הוא לא ממש מקרי בהחלט.


לפניכם 3 סיבות לעשות חופש ולשהות בתוך צימרים מומלצים ליד הים:


סיבה מספר אחד – האטרקציה כבר נמצאת כאן


נופש ומנוחה כשלעצמם הם לא באמת מספיקים, נכון? אפשר לעשות בטן-גב על מיטות השיזוף, לקרוא ספר טוב, לשוחח קצת ולישון הרבה, אבל בכל זאת ללא בילוי טוב משהו בחופשה הופך לחסר.


אבל אם אתם בחופש ליד הים אתם כבר יכולים להשתמש בכך כבילוי המרכזי שלכם בחופשה ומבלי לנסוע מכאן: רחצה במים, רביצה על החוף, פיקניק, מנגל, דיג, ספורט ימי כמו שיט ביאכטה, גלישת רוח, צלילה, או אפילו טיול אופניים לאורך רצועת החוף יכולים להפוך כל חופשה זוגית לתענוג רומנטי אמיתי! אל תשכחו לצלם ולתעד.



סיבה מספר שתיים – החופשה איכותית יותר ובהרבה


כל צימר ליד הים הוא מטבע הדברים נמצא בקטגוריית אירוח ברמה גבוהה. הסיבה לכך נעוצה בנחשקות של הים עצמו, הכמיהה והביקוש אליו כשיוצאים לחופשה.


לכן כל צימר על הים מחייב בגישת אירוח יוקרתית ומפוארת שלא זוכים לה בכל מקום. מתחמי נופש מפורסמים כמו "פנחס וגסטון", "על הים", "ימים", "צימר חוף הצדפים" ועוד המון ניחנים באווירת אירוח משובחת ומתאימים בעיקר לזוגות המגיעים לנופש משותף בלי הילדים.


הארוחות המוגשות איכותיות ומגוונות מאוד וכך גם המתקנים האישיים לכל צימר כגון בריכה פרטית, ג'קוזי וג'קוזי ספא זרמים, מרפסות דק הצופות באופן פרטי אל הים והאבזור הטכנולוגי כמו טלוויזיות במגוון ערוצים, VOD חופשי ושמע מעולה. למידע על צימרים בכנרת?


סיבה מספר שלוש – הגישה נוחה וידידותית


כמה פעמים חשקתם בנוף בתולי וחלומי אך נאלצתם להקריב בשבילו זמן נסיעה ממושך וטלטלות דרך מתישות? הים התיכון שלנו ממוקם במישור החוף, מה שמבטיח נסיעה רצופה וחלקה, ללא עליות ומורדות או טעויות עקב פניה לא נכונה והכי חשוב – בקרבה גבוהה יחסית לאזור המרכז, מה שאומר שמכל קצוות הארץ יהיה ניתן להגיע למחוז חפצכם בקלות וביעילות.


גם הסביבה החיצונית של הצימר שבחרתם מתאימה לגיחות קצרות עם הרכב ואפשר להגיע איתו בקלות אל נחל מיוחד המוביל אל הים, פארק לאומי או שמורת טבע מרהיבים ומבחר מסעדות איכותיות כאשר הכל נמצא במרחק נגיעה מאזור הלינה שלכם בלבד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים