צימרים עם מסעדות מומלצות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-04-2018
צימרים עם מסעדות מומלצות

החופשה המושלמת נראית כך- צימר משגע ומפנק במיוחד עם רחבת גן מטופחת ופסטורלית ומסעדה איכותית הנמצאת במתחם הצימרים הפרטי שלכם! כל התענוגות במקום אחד.

כל יציאה לנופש מצריכה מאיתנו חיפוש ארוך ומסורבל אחר מסעדה טובה לבלות בה את הערב ולהתענג על מטעמים מיוחדים וטעימים, אמנם לא לכל הצימרים יש את הפריבילגיה הזו של מסעדה במתחם אבל הצלחנו למצוא לכם כמה שיש להם ועוד איך...

פינה בראש: מסעדת שירי ביסטרו

מתחם הנופש המפנק של "פינה בראש" מונה בחיקו 5 יחידות אירוח מפנקות ואינטימיות, כל אחת מאובזרת בעיצוב וריהוט שונה אולם, חמישתן יחדיו יוצרות הרמוניה מושלמת ואווירת חופש אמיתית.
במתחם האירוח תיהנו ממסעדת שף צמודה בשם "שירי ביסטרו" בעלת תפריט עשיר הכולל ארוחות בוקר, צהריים וערב. המסעדה ממוקמת בלב גן מטופח וצופה לנוף המרהיב של הגליל העליון, שם תיהנו ממטעמים מיוחדים מהמטבח הצרפתי והכפרי, מנות בר מיוחדות, מגוון בשרים ועופות, ארוחת טעימות, סלטים מגוונים, מנות צמחוניות ועוד.
בנוסף, תוכלו ליהנות מערב טעימות יין בשילוב מנות בר ייחודיות מתפריט המסעדה המגוון.

חלומות נפתלי: מתחם ארוחות בוקר

במלון הבוטיק "חלומות נפתלי" הקימו עבורכם חדר אוכל כפרי ומפנק המיועד לארוחות הבוקר העשירות והכפריות של המקום. 10 סוויטות יוקרתיות, משפחתיות או פרטיות בעלות מתחם גן משותף יפהפה ומטופח המכניסות אתכם לעולם שלם של שקט, תענוגות, פינוקים וטבע מסחרר.

בחדר האוכל המושקע של המקום תיהנו משולחנות אינטימיים הפזורים במרחב, מתקני שתייה ופס הגשה צבעוני ויפהפה שם יוצעו לבחירתכם מגוון מנות ססגוניות, סלטים מעניינים, לחמים טריים, פירות העונה, חביתיות, גבינות ועוד.
בנוסף, תיהנו במתחם מרחבת דשא איכותית ובטיחותית עם משחקים לילדים, פינות ישיבה, שמשיות, חדר טיפולים מקצועי, השכרת אופניים לטיולים באזור,

הבית בקצה הנוף: מסעדה איכותית בגליל

במושב עמוקה שבגליל העליון ממוקמת מסעדה איכותית כחלק ממתחם נופש יפהפה העונה לשם "הבית בקצה הנוף". המקום מציע 3 יחידות נופש מרווחות ונעימות, עטופות בפסטורליות ומשקיפות לנוף הגלילי הישר ממתחם הגן ופינות הישיבה הפזורות בו.

לעוד צימרים בגליל העליון לחצו כאן!

מסעדת הבית בקצה הנוף ממוקמת ממש על קצה נוף יפהפה ובעלת מקומות ישיבה ברחבי הגן המשקיפים לעבר הנוף היפהפה. במסעדה תיהנו מפינות ישיבה נוחות ובעלות סגנון שונה, מתמזגות באופן נפלא עם הטבע. תפריט עשיר ומגוון מחכה לכם במסעדה, מגוון ארוחות בוקר, כריכים צבעוניים, קישים, פסטות, פיצות, סלטים וקינוחים מתוקים.

זהו, כבר לא צריך לשבור את הראש בחיפושים אחר הצימר המושלם, במיקום המושלם, עם המסעדה המושלמת ליד. יש הכל במקום אחד!


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים