צימרים עם נוף מטורף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-03-2018
צימרים עם נוף מטורף

"החופשה שלנו צריכה רענון..." זה בטוח משפט שעבר ביניכם פעם- הרענון הטוב ביותר עבורכם יהיה צימרים עם נוף מטורף! לא תאמינו כמה עניין, ריגוש ואהבה הנוף מכניס לחופשה.


יש כמה דברים שפשוט אסור לוותר עליהם בחופשה ואין שום ספק ש"נוף" הוא אחד מהם! נוף הררי, נוף מדברי, נוף גלילי ונוף פנורמי- לא משנה לאיזה נוף תסתכלו, החוויה שיש שם עוד משהו, שיש שם טבע, שיש לאן להביט ולא קירות ובניינים, משחררת משהו מהנפש שלנו וגורמת לתחושת נוחה ושלווה וזה בדיוק מה שאתם צריכים בחופשה שלכם.




סוויטת בוטיק מול נוף פנורמי מרהיב: סוויטת אקווה בוטיק

בצפון הארץ, נמצאת סוויטת אירוח פרטית ויוקרתית במיוחד, עם עיצוב עשיר ומרהיב, ריהוט צבעוני ומהודר ומתקנים שלא משאירים ספקות... החופשה הכי מפנקת שלכם נמצאת ממש כאן, מול נוף פנורמי של הגליל העליון...
הסוויטה תעניק לכם פרטיות מוחלטת עם מתקנים השייכים אך ורק לכם
ואם כל זה לא מספיק בעלי הבית דאגו שתוכלו לצאת וליהנות מהנוף הנשקף ממתחם החוץ גם בימי גשם רועשים וגועשים- בימי החורף תיהנו מג'קוזי ספא חיצוני מקצועי ומפנק תחת קירוי איכותי במיוחד ומבריכת שחייה מחוממת בעלת קירוי איכותי ושקוף המעניק צפייה בנוף בכל מזג אוויר!


במיקום פסטורלי ושקט מול נוף מטורף: גלילאה

3 בקתות בעיצוב טיבטי מיוחד על טהרת ה"פאנג שוואי" הצופות אל נוף מרהיב ביופיו של שרשרת ההרים המהווה את פתחו של הגליל, השדות והמרחבים הפתוחים של האזור. 


תוכלו לצפות ולהתענג על הנוף היפהפה בתוך ג'קוזי ספא מקצועי וגדול הניצב במתחם החוץ של המתחם, עטוף עצים ירוקים וצמחייה עשירה ובעל חלון טבע לנוף יפהפה ומרשים. בנוסף, בריכת השחייה גם זוכה לנוף משלה ושם תוכלו לצפות בנוף פתוח ויפהפה של ההרים הנמצאים סביב וגם ליהנות בבטחה בבריכה בזכות גדר היקפית המקיפה את המקום ושומרת על בטחונכם ובטחון ילדיכם.


בנופי כפר ורדים הגלילי מחכה לכם חווית נופש פרטית: אורבן

סוויטה יוקרתית ופרטית לזוגות בלבד, מוקפת בחורשי הגליל וכוללת בריכת שחייה מרהיבה וג'קוזי ספא פרטיים מול נוף מרהיב ויפהפה.
מיקומה של סוויטת אורבן
-Urban במושב היוקרתי כפר ורדים, מבטיח תצפית נוף פנורמית מרהיבה אל שטחים גליליים פראיים, חורשים טבעיים ועצי זית הנושקים לשפת הבריכה הפרטית והג'קוזי ספא.
בנוסף, בימים קרים במיוחד אורחי המתחם יוכלו ליהנות משלג צחור ולבן המכסה את כל המתחם בצבעו הייחודי ובנגיעות רומנטיות ומפנקות.


את ארוחת הבוקר המפנקת תוכלו לאכול במרפסת הגן היפהפה והמטופחת של המקום, שם תשקיפו על נוף הגליל המערבי היפהפה, על ההרים המיוחדים וליהנות מהשקט והאויר הצח שבמקום. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים