איפה אפשר לראות צימרים עם שלג?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-03-2018
איפה אפשר לראות צימרים עם שלג?

להרגיש בשוויץ ולהישאר בארץ! צימרים עם שלג שמכסה הכל בלבן קסום ויפהפה ונותן לנו אווירה רומנטית, חמימה ומשפחתית... חוויה מרתקת בשלג!


בארצנו אין לנו המון ימי חורף, מה שאומר שאין יותר מדי ימי שלג, לכן כדאי לנצל את הימים הבודדים האלו בתבונה ובהנאה מקסימלית.


הנסיעה לחרמון עשויה להיות מעייפת ומפרכת ולא מומלץ לעשות הכל ביום אחד, תוכלו ללון באחד מהצימרים לזוגות בגליל העליון, צימרים ברמת הגולן או אפילו בצימרים בגליל המערבי, כל אזור הגליל יתמלא בלבן או לפחות יהווה קיצור דרך רציני בדרך להר הלבן.



כמה טיפים לפני שמחפשים צימר למשפחות ברמת הגולן

הר החרמון נמצא באזור הרמה, רמת הגולן, ומשקיף מגבוהה על הצפון, אמנם לא רק החרמון משליג בימי החורף... מושבים רבים באזור רמת הגולן נצבעים גם הם בצבע הלבן ושלג נערם בשדות, בצדי הדרך ואפילו על גגות התושבים.
אם ברצונכם לצאת ולראות שלג אך אינכם מעוניינים לעמוד בתורים המפרכים או שמא אתם לא בקטע של גובה ואקסטרים ורציתם רק מלחמת שלג משפחתית- תוכלו למצוא צימר זול למשפחות ברמת הגולן וליהנות יחד מחוויה חורפית מהנה במיוחד!


1.     הטיפ הראשון הוא- לשריין! סביר להניח שלא תמצאו צימר פנוי באזור אם החלטתם לעלות צפונה יחד עם כל עשרות אלפי המבקרים של האזור. התקשרו מבעוד מועד והבטיחו את מקומכם.

2.     טיפ שני- במידה והכנתם רשימת אטרקציות מראש, היכנסו לגוגל מפות או לאפליקציית WAZE  ובדקו את מרחק הנסיעה מהצימר שבחרתם למקום המבוקש.

3.     טיפ שלישי- בדקו עם בעלי הצימר אם אכן יורד שלג במושב בימים אלו והישארו מעודכנים לתחזית, לא כדאי לסגור צימר הרבה זמן מראש ולגלות שהשלג "לא נתפס" ונעלם כלא היה...






יצירות אומנות קסומות מכוסות בשלג יפהפה: אמירים קלאב

מושב אמירים הנמצא בגליל העליון ידוע בזכות לא מעט דברים שהוא זוקף לזכותו, בין אם זה אורח החיים הייחודי של המקום הדוגל בטבעונות-צמחונות ואולי בזכות הנוף המשגע שנפרש לאורך כל המושב... אנחנו לא יודעים מה באמת עושה את המושב לכל כך מדובר ואטרקטיבי- אבל משהו פה קורה נכון!

בימי החורף הקרים, שהשלג מתחיל לגשש ולצנוח מושב אמירים מתכסה כולו בלבן... חוויה מרהיבה לעיניים! מגוון של צימרים מתקשטים בצבע החגיגי והופכים לרומנטיים אפילו עוד יותר ממה שהיו טרם השלג הגיע. תוכלו להתהלך במושב(כמובן שחשוב להתלבש טוב טוב לפני כן) ולזכות בצפייה ביצירות אומנות שצבעו עצמן לבן, עצים יפהפיים וגגות שמכוסים כולם בשלג נקי וטהור... ככה מרגישים חורף אמיתי!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים