בעל צימר? כך תיתן חוויה מושלמת לאורחים שלך

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-08-2017
בעל צימר? כך תיתן חוויה מושלמת לאורחים שלך

לאורח הישראלי חשובים שלושה דברים: שירות, שפע ושאיפה לשלמות. הביטו סביב ובחנו את הצימרים המוצלחים שאתם מכירים – כולם דוגלים בשלושה עקרונות חשובים אלו. זה הזמן שלכם ללמוד את השיטה, להבין מה בדיוק עליכם לעשות ולייצר עלייה בהזמנות.


עשה הכל כדי לזכות בהמלצה חיובית

אורח מרוצה הוא אורח ממליץ ומכאן נכתב בדם הכלל הראשון. חוסר שביעות רצון על אחת כמה וכמה בעידן הרשתות החברתיות יכול לגרום לעסק שלך להמריא או להתרסק לצמיתות. טענה של לקוח, בין אם מוצדקת ובין אם לא – מחייבת לטפל בה. זהו המוניטין שלך, הדבר שעליו אתה מתבסס וההצדקה הכי חשובה להמשכיות העסק שלך. בלעדיהם אפשר לזרוק את מפתחות הצימר הישר לתוך הבריכה. השירות שאתה מעניק חייב להיות מצוין מא' ועד ת': כבר מרגע השיחה הראשונה בטלפון ועד לסיום החופשה, כולל סיטואציות המשך כמו חוות דעת שלילית שפורסמה לאחר מכן בפייסבוק. לכן הקפד לפעול תמיד בשקיפות ולמלא אחר בקשות האורחים ובזמן.



פנק את האורחים במשהו טעים ומפתיע

חשוב רגע על החופשה המושלמת שלך: האם אתה רואה ארוחת בוקר גדולה? כיבוד? משקאות חופשיים? ברור שכן! מי מאיתנו לא חולם על חופשה מלכותית ומפנקת שתעטוף אותו באכפתיות ואהבה שעוברת דרך הקיבה? אקסטרה המוגשת לאורח הצימר היא אקסטרה כפולה שהמארח נהנה ממנה. האורחים לא רק נשארים נהנים ורגועים בכל שלב, אלא גם יודעים לרוץ ולספר לאחרים איך שיחקתם אותה עם המיני בר המפתיע והבירות שחיכו בו, על השעה ההיא אחר הצהריים שבה פינקתם בשייק מרענן את כל רוחצי בריכה ועל העוגה הביתית שחיכתה להם כשחזרו מהטיול ומילאה את כל חלל הצימר בניחוח מתוק ומפנק. תשקיעו והאורחים ישקיעו בחזרה.



אל תיתן לאורח "למצוא על מה להתלונן"

אנשים קיימים בכל הסוגים ולצערנו, סביר להניח שנתקלתם כבר גם באלו ש"מחפשים אתכם". הם יתסכלו אתכם, יתישו, ירגיזו, יעקבו אחר כל פיסת צבע דהוי, סדק בלתי נראה לעין וקורט אבק שלא הוסר מהמדף. וכן, עימות איתם בהחלט לא מבשר טובות. הטיפ החשוב ביותר להתמודדות עם בעיות מהסוג הזה הוא - לא לתת לאנשים האלה סיכוי למצוא אתכם! היו חכמים, מאורגנים וחדים יותר. שייפו וקרצפו את הצימר עד לשלמות מוחלטת, אל תזניחו גם את הפינות הקטנות ביותר ובצעו תיקונים אם יש בכך צורך. היעזרו באנשי מקצוע מומחים על מנת להימנע מליקויי בטיחות אחת לזמן מה והקפידו לחדש את הציוד, הריהוט וכלי המטבח כאשר אלו כבר לא טובים לשימוש.

כאשר ירגיש האורח שאתם חשובים לו מכל הבחינות, מרעיפים עליו פינוקים, מתחשבים בבקשותיו בנימוס ומכבדים אותו, תדעו שהצלחתם. קהל המעריצים-נופשים הבא שלכם כבר בדרך.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים