צימרים מעכשיו לעכשיו

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-03-2018
צימרים מעכשיו לעכשיו

לחיי הספונטניות! כמה מהצימרים הכי שווים שיש נותרו פנויים ומה שנשאר לכם לעשות זה רק להיכנס, להתאהב ולהזמין! צימרים מעכשיו לעכשיו במחירי דקה 90 מטורפים!



לא פעם קורה לנו שאנו מקדימים להזמין מקום אירוח ואז לפתע, חבר מהעבודה מספר לנו שהזמין את אותו המקום בדיוק ב200 ₪ פחות, תחושת "הפראיירות" מחרחרת בנו ואנו לגמרי מרגישים "שעבדו" עלינו, האם יש לנו סיבה להרגיש כך? האמת שלא ממש, מחירי הדקה ה-90 ידועים בעולם התיירות בארץ ובעולם, לכל מקום אירוח יש את תג המחיר אותו הוא דורש עבור חדר, סוויטה, בקתה או כל צורותיהן השונות של מקומות הנופש, המחיר בדרך כלל יציב ולא משתנה מדי מעת לעת, אלא במקרים בהם נתקלת בחדר פנוי בדקה ה-90!


מה זה אומר מבצע בדקה ה-90?

במידה ונתקלתם במבצע חסר תקדים של הדקה ה-90 ניתן להבין במהירות למה בעל העסק מציע מבצע על תאריך זה. מבצעי הדקה ה-90 בדרך כלל מוזילים עלויות בכמה עשרות אחוזים לנופש ומוצעים על חדרים שנותרו ריקים ותאריך הנופש קרב. אם תזמינו נופש חודש לפני אירוח ואילו תזמינו נופש 3 ימים לפני האירוח סביר להניח שהמחיר ישתנה, אולי משמעותית אולי פחות אבל יהיה שינוי לכאן או לכאן, כמובן ששינויים במחירים לא תלויים רק בתאריך בו החדר נשאר פנוי וזאת מהסיבה הפשוטה- היצע וביקוש. יכול להיות שהחדר נשאר ריק כרגע בגלל מחירים גבוהים מדי אבל התקופה הזו עדיין פופולריות מאוד לקהל המבקרים, במקרה שכזה בעלי הבית לא יוזילו עלויות בצורה משמעותית מתוך הבנה בסיסית כי גם חדר זה ייתפס ויוזמן בקרוב.

אמנם, תאריך קרוב אינו הסיבה היחידה להוזלת עלויות- העונה הנכונה גם משחקת תפקיד חשוב. במידה וחיפשנו נופש במדינות אקזוטיות כמו מקסיקו, תאילנד וכו' בחודשים הפחות אטרקטיביים שלהם, לא באמצע"Full moon"  ולא בשיאו של ה ""Spring break, סתם בתאריך רנדומלי על המפה שעפ"י התחזית מבשר פחות שמש מבדרך כלל- גם במקרה זה נזכה להורדת מחירים דרמטית, שתוזיל משמעותית את החופשה שלנו ותזכה אותנו בכמה שקלים שנוכל לבזבז במקום אחר או אפילו לשמור בכיס!






אז אחרי שדיברנו רבות על מקומות אירוח ענקיים מסביב לעולם נחזור לקרקע, לארץ.

בענף הצימרים כמו בכל ענף תיירות בעולם, קיימת תקופה "חמה" שהינה יולי-אוגוסט, תקופת החגים(פסח, ראש השנה, סוכות, שבועות וכו') וסופ"ש. כל שאר הימים והחודשים נחשבים לעונה אחת ולא כל כך משגשגת של ענף הצימרים ולכן בימים אלו תראו הוזלת מחירים משמעותית.

אמנם, הוזלת המחירים משרתת לטובתנו אך חשוב לבדוק מס' דברים לפני שיוצאים לנופש זול. דבר ראשון זה למה הורידו מחירים? אם בקיץ צימר X עלה 1,000 ₪ וכעת מחירו 600 ₪ עלינו להבין למה ירדו 400 השקלים האלו? סביר להניח שאם חיפשנו צימר בחורף והורדת המחירים הייתה כה משמעותית נבין כי הצימר אינו מותאם באופן מושלם לעונת החורף לעומת הקיץ, סביר להניח כי יש לצימר בריכה צוננת ולא מחוממת, כנראה לא קיים בצימר קמין חמים או ג'קוזי ספא מבעבע, אלו רק על קצה המזלג הדברים אותם עליכם לבדוק.

מציאת צימר מעכשיו לעכשיו הינה עבודה לא פשוטה בכלל, חשוב לקרוא היטב חוות דעת וכך להבין את פניו האמתיות של מתחם האירוח ובעיקר ליהנות ממבצעי של הרגע האחרון! אנחנו ישראלים ואנחנו אוהבים הנחות אז אין שום סיבה שלא נתפנק בצימר פרטי ורומנטי במחיר מוזל!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים