שאלתם? ענינו: אלה הם ישובי הצפון בעלי מספר הצימרים הגבוה ביותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-08-2017
שאלתם? ענינו: אלה הם ישובי הצפון בעלי מספר הצימרים הגבוה ביותר

יש אורחים שמעדיפים להתמקד בישוב עצמו, עוד הרבה לפני שהם שמים את האצבע על הצימר שמעניין אותם. חלק עושים זאת מפני שהם מעוניינים לשלוף מקום איכותי מתוך מגוון של מקומות באופן ממוקד, אחרים עושים זאת מטעמים גיאוגרפיים כמו נוף, מזג אוויר מסוים או אטרקציה בסביבה. אמנם לא כל ישוב בצפון מכיל כמות גדולה של צימרים, אך אלו שכן נחשבים כבר מזמן לשם דבר בתחום ולכאלה שכבר הספיקו ללמוד דבר או שניים על חווית האירוח ומענה מיטבי על ציפיות הלקוחות. יותר מכך – ישובים שיש בהם כמות גבוהה מאוד של צימרים, אפילו גורמים לאטרקציות חדשות ומסעדות להיפתח לידן, מה שמכפיל כנראה את כמות המבקרים הכללית.



בירת התיירות בגליל המערבי

אם הגליל המערבי היה מכתיר את בירת התיירות שלו – היא כנראה היתה מושב גורן. מדובר באחד המקומות הכי פופולאריים לנופש באזור הצפון כולו, עתיר יערות וצמחייה ירוקה לכל אורך השנה, נחלים, בעלי חיים והמון טבע חי ותוסס מסביב. בסמוך לגורן קיימים גם מספר אתרי תיירות מושכים ויחודיים כמו ראש הנקרה, מבצר יחיעם, אגם מונפורט, נחל כזיב ועוד. כל תושב שני הוא הבעלים הגאה של מתחם צימרים יפה ומעוצב שכזה מול הנוף וההתאמה לזוגות ומשפחות הינה מוחלטת בכל אחד מהמקומות.


%@%@%p-9833x


המלכה הבלתי מעורערת של הגליל העליון

בגליל העליון שיאנית מתחמי הנופש היא ראש פינה המיוחדת, שכבר מעצם הווייתה התיירותית מבטיחה לנופשים שורה ארוכה של מקומות מצטיינים לבחור בהם את הפינוק הבא לסופ"ש. מרבית מתחמי הנופש ממוקמים על הנוף – בקו ישיר אל החרמון, אגמון החולה או הרי הצפון. בחלק מהמקרים ניתן אף להשקיף אל גן הברון, אתר השחזור ויתר בתי המושב שמהווים נוף לא פחות נחשק. מתחמי הנופש הראש פינאים משגשגים גם בשל הסמיכות שלהם למבחר מקומות בילוי ותיירות אך גם בשל יופיים המיוחד בעל המראה העתיק מימי המושבה הישנה.


המקורית מהגולן, שמארחת אצלה את הכנרת

אם חלמתם על כנרת ופחות הסתדרתם עם המלאי הנוכחי, בטח תעדיפו לשלב בין השפע של חד נס השוכנת בדרום רמת הגולן, הנוף הנפלא והקרבה אל חופי האגם. לכנרת עצמה כאזור תיירותי יש המון מה להציע, אך אין בה ישוב מסוים שניתן להגדיר כעיקרי מבחינת כמות צימרים. על כן חד נס מתפקדת כאופציה לא פחות טובה ומציעה חוויה יוקרתית, עשירה, מושקעת ומעניינת יותר ממה שתקבלו במקומות אחרים. גם כאן עיקר העיסוק הנוכחי הוא התיירות ורוב המארחים עושים זאת במשך מספר שנים רב מאוד, מה שגורם להם להיות המובילים בענף ועדיין להמשיך לחדש ולצבור אוהדים.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים