יוקרה אמיתית- 5 צימרים יוקרתיים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-07-2020
יוקרה אמיתית- 5 צימרים יוקרתיים בצפון

הדבר הראשון שעולה לנו לראש כשמדברים על צימרים יוקרתיים הוא- פרטיות.

סיכמנו עבורכם מספר דברים שהופכים צימר פשוט לצימר יוקרתי, ועל מה חשוב לשים דגש כשמזמינים חופשה יוקרתית. אז מה צריך לזכור? ועל איזה דברים לשים דגש? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.
בתור התחלה, חשוב לחפש לפי הרכב הנופשים- משפחה? קבוצת חברים? או זוג שבא לו להתפנק בחופשה איכותית, מיוחדת ובאווירה לא שגרתית.
אחרי שהגענו להחלטה (המאוד חשובה) , נחשוב יחד מה חשוב לנו שיהיה בחופשה, החל ממיטת קינג סייז משוכללת, בריכת שחייה פרטית לחלוטין, ג'קוזי ספא סופר מפנק, סאונה וכו.
ואם כבר התפנקנו עד הסוף – (ושילמנו עד הסוף), לא נעשה איזה עיסוי זוגי מפנק? או נזמין ארוחת בוקר עד המיטה? ברור שכן. לכן מומלץ לזכור לשריין הכל מראש- שלא יהיו תקלות שישבשו את החופשה החלומית.

אז מה ההבדל בין צימרים יוקרתיים, לסוויטות יוקרתיות, בקתות וכו? התשובה היא סוג המבנה.
צימר או בקתה יוקרתית- הם חדרים מאובזרים ברמה הגבוה ביותר, וכשאומרים סוויטה יוקרתית- הכוונה היא למערכת חדרים ובה מלב לחדר השינה הזוגי (אחד לפחות) יהיו גם לרוב יהיו גם סלון נוח, מטבחון מאובזר, וחצר רחצה, בנוסף- סביר להניח שישנה חצר גדולה ובה תמצאו את הפינוקים החיצוניים.

 

לחופשות היוקרתיות ישנן הרבה יותר אופציות לשדרוג החופשה, החל מטיפולי ספא, עיסוים ושיעורי יוגה- לארוחות שף פרטיות, בוקר מפנקות או ערב מיוחדות.
מלבד בריכה פרטית סטנדרטית ישנם כל מיני סוגי בריכות מפנקות שתוכלו למצוא בחופשה יוקרתית, כמו בריכות זרמים, בריכות מחוממות ומקורות בטמפרטורה לפי בחירתכם.
סאונות יבשות ורטובות, ג'קוזי ספא- זוגי או משפחתי, ג'קוזי פנימי, ואפילו בריכה פנימית.
בנוסף, רוב המתחמים היוקרתיים יתברכו בעיצוב חדשני מושקע, טכנולוגיות שונות ושפע שפע שפע.
חשוב לדעת, ולהכיר את כל האופציות ולהסתכל על חוות הדעת של כל מתחם יוקרתי, כך תדעו אם החופשה היוקרתית המפנקת שלכם מתאימה לכם- כידוע, על טעם ועל ריח.....

 

 ביל גייטס ליום אחד? אספנו במיוחד עבורכם רשימה ובה חמשת המתחמים היוקרתיים ביותר שלנו.

 

המומלצת הראשונה : "אחוזת מיא- סוויטות בוטיק"- המתחם עוצב בפרטיות מלאה ולכל סוויטה ישנה בריכת זרמים פרטית, עם ספסל ג'טים לעיסוי מפנק ומולה מסך LCD מתכוונן. הסוויטות מעוצבות בעיצוב מודרני ויוקרתי ומתאימות לזוגות ומשפחות כאחד, את הסוויטות עוטפת בריכה הבנויה כנחל ומעליה גשרים רומנטיים. אחוזת מיא - חוויה יוקרתית ומפנקת על המים.

 

אופציה נוספת: במתחם "סיאלו- cielo" הוקמה סוויטה חדשה לחלוטין ושמה "מילגרוס" – כשמה כן היא- נס!
סוויטה חדשה ומאובזרת לחלוטין, עם שלושה חדרי שינה זוגיים גדולים ומפנקים. עם מיטה זוגית נעימה מעוצבת
, סלון גדול של 100 מ"ר, מטבח מאובזר לחלוטין, בחוץ תמצאו בריכת שחיה חדשה מחוממת ונעימה.
למתחם שתי סוויטות מפנקות- אך פרטיות לחלוטין אחת מהשניה.

 

שלישית במספר: "הילת השחר"- חופשה פרטית לחלוטין בשתי סוויטות יוקרתיות ומפנקות במיוחד.
מתחם אירוח חדש ומפואר, מעוצב ביוקרתיות, פרטי לחלוטין, בעל אבזור עשיר ורמת אירוח מהגבוהות שראיתם! כאן חשבו על כל הפרטים, אפילו על הקטנים ביותר כמו פריטי נוי וכסאות מעוצבים, על מנת להנעים לכם את החופשה ולקחת אתכם לגבהים שעוד לא הכרתם... בטוח שפרטיות כזו מלאה עוד לא ראיתם בשום מקום
...

 

סביר להניח שאם הזכרנו צימרים יוקרתיים נצטרך לדבר על "שנדליר- סוויטת יוקרה"- מתחם חדש לחלוטין! בסוויטה המפנקת שני חדרי שינה גדולים, סלון ומטבח מאובזרים לגמרי, בהתאמה מושלמת לזוגות ומשפחות שמחפשים אירוח פרטי אקסקלוסיבי עם מפרט עשיר ומראה יוקרתי-מודרני. במתחם תמצאו בריכת שחיה ענקית ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

 

 

אחרונה והרבה יותר מחביבה- "סגול- סוויטת יוקרה" – הדובדבן שבקצפת, חכו שתראו את זה.
סוויטת בוטיק פרטית עם פינוקים שיעלו על כל דמיון. כבר אמרנו מינימום ביל גייטס?
מרהיבה ובעלת עיצוב מפואר, מרווחת ופרטית להפליא, עם אבזור מדויק וחדשני ואווירה רומנטית יוקרתית.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים