נהדרים עדיין: למה רוב הזוגות עדיין מעדיפים צימרים בקתות עץ?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-07-2017
נהדרים עדיין: למה רוב הזוגות עדיין מעדיפים צימרים בקתות עץ?

רוב הנופשים מאמינים כי צימרים בקתות עץ הם חופשה מפנקת יותר, רגועה יותר ובעיקר רומנטית יותר. עובדה. כנראה שיש משהו בין ארבע קירות העץ הכפריים שממגנט אליו את הנופשים הרבה יותר ממה שיהיה אפשר במתחמי הנופש המפוארים והמודרניים, שבהם אפשר למצוא משיכה גבוהה יותר בקרב המשפחות. צימריםכך מסתבר, הם בכל זאת עניין של טעם אישי שאי אפשר להתווכח איתו.


מה ההבדלים בין צימרים בקתות עץ לצימרים יוקרתיים ומודרניים?


אם אתם זוג המעוניין למצוא מקום שליו ונוח לחופשה הקרובה שלכם, כדאי שתשמעו על מספר הבדלים חשובים שיגרמו לכם לקבל החלטה טובה. ההבדל הראשון שבין צימרים בקתות עץ לשאר מתחמי הנופש הוא אפקט "הכפר" – אותה אווירה אותנטית ונוסטלגית שמעניקה לשוהים את החוויה האולטימטיבית של היער, הנופים והפסטורליה. בניגוד אליה,  צימרים למשפחות המתאפיינים באורח מודרני יותר, כוללים ארבע קירות אבן או בטון, כיאה למתחמי הנופש האקסקלוסיביים ביותר. מקומות אלה הם כמובן תולדה של "תרבות השפע" – הפאר וההדר המודרני שאנו חייבים לזכות להם מעצם היותנו בנופש. מתחמי נופש אלה יכללו כמובן יותר פיצ'רים על מנת לסגנן ולפנק את הנופשים במהלך החופשה – החל ממסכי טלוויזיה חכמים וכלה בבריכת שחייה ענקית ומרהיבה עם זרמי ספא מובנים. בבקתות העץ, מתרחש תהליך קצת שונה ומעוכב יותר. גם במקומות המציעים בקתות עץ אפשר לצפות לאבזור נוח ומתבקש כמו מכונת אספרסו, מקלחון זרמים או מיטת קינג סייז למשל וכמעט בטוח שתפגשו גם בבריכה שבחוץ מפני שכיום כמעט ואין צימר שיכול להסתדר או להתקיים בלעדיה, אך סביר להניח שההוויה האישית של האירוח תהיה פחות ראוותנית.


באופן כללי, אם נסתכל על זה מבעד לדפי ההיסטוריה, צימרים בקתות עץ אפיינו את הצמיחה ההתחלתית של הצימרים. הם היו הנכס הראשון איתו נפגשו זוגות מטיילים רבים באירופה כאשר רצו לנוח ללילה ומקומות אלה כמובן היו ממוקמים בלב הנוף והטבע, פרטיים ומבודדים מאדם. כך הועתקה גם חוויית הצימרים לארץ הצבר וכך נשמרה למשך שנים ארוכות – פרטית, שקטה ורומנטית, ממוקמת עמוק בתוך החורש וצופה אל נופים מרהיבים. עם הזמן החלו להגיע גם הדרישה לנופש משפחות והביקוש למתחמי נופש גדולים ומרווחים יותר. כך, ככל שהלכה והתפתחה תרבות הנופש המעודכנת, שמו לב מארחי הצימרים שלא די רק בקורות עץ ובמרפסת נוף כדי לעניין את האורחים והחלו לייבא השראה דווקא ממקומות אקזוטיים יותר: זנזיבר, מקסיקו, תאילנד וחופי אנדמן.


צימרים בקתות עץ


טיפים לבחירת הבקתה המושלמת


אם חשוב לכם ליהנות מחוויית צימר בגליל או הגולן על טהרת העץ החמים והביתי, מומלץ לחפש צימרים בקתות עץ לפי סינון זה. הבקתה סביר להניח איננה ניצבת לבדה לגמרי וככל הנראה תהיה לה אחות תאומה או שלוש ארבע כאלה באותו המתחם. יחד עם זאת, חשוב לשים לב למידת הפרטיות שלכם בצימר ובסביבתו החיצונית. צימריםמעץ נוטים לאפשר את החוויה הסולידית גם כאשר יש להם שכנים נוספים בבריכה. שנית, בחרו במקום בעל המלצות שהן לא פחות ממעולות כדי שלא תיפלו בכל זאת למקום מיושן ומוזנח שכבר לא תואם את הסטנדרטים הרגילים. בחנו את הנוף הנשקף מבעד לחלון ושאלו כל שאלה חשובה בטלפון את בעלי הצימר. בחירה נכונה של בקתה יפה ורומנטית, תבטיח לכם חופשה מהנה, חווייתית ומלאה באנרגיות זוגיות חיוביות וחדשות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים