צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה לחופשה חורפית לוהטת במיוחד!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-12-2021
צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה לחופשה חורפית לוהטת במיוחד!

לחופשה חורפית ואקסטרה מפנקת, תצטרכו צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה, ועוד שלל פינוקים.

חורף. הנה הוא הגיע. המבול, הרוחות, לעיתים גם מושלג... ואתם יושבים בבית, צופים בסרטים בטלוויזיה ויכולים לעשות כל כך טוב יותר. והספונטניות.. היא שם המשחק.
אורזים את התיקים שלכם ושל בני הבית.. אבל, לאן נוסעים? כאן אנחנו נכנסים לתמונה.
רכזנו לפניכם מספר טיפים למציאת החופשה החורפית המושלמת.
לרוב.. בצפון הארץ תוכלו למצוא מגוון רחב יותר של צימרים באווירה חורפית, במקומות מהם נשקף נוף הרים ירוק עמוק, עם גוונים חומים חמים של שלכת ואוויר פתוח קסום.
הם יהיו צימרים שתמצאו בהם ג'קוזי ספא מחמם, ג'קוזי פנימי פרטי, בריכה פרטית או משותפת, קמין ואפילו סאונה. אבל הפרט החשוב ביותר .. הוא למצוא צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה.

ראש פינת נוי
*ישנו מקלט צמוד לצימרים* נופש מרהיב במושבה הציורית ראש פינה. סוויטות בעיצוב ייחודי ומרשים עם מתחם גן פרטי ובריכה מחוממת ומקורה לכל צימר.
טלפון: 052-9126317 לעמוד המידע של ראש פינת נוי
ראש פינת נוי

כדי לעזור לכם אפילו יותר שמרנו עבורכם ובחרנו שלושה צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה שלא תרצו לצאת ממנה.
המומלץ הראשון שלנו הוא המתחם "ראש פינת נוי". ניחשתם נכון, 3 יחידות אירוח קסומות השוכנות בראש פינה הצפונית, קריר ביותר בחורף וכמובן מאובזר במיוחד לשם כך.
בכל אחת מהיחידות במתחם תמצאו בריכה פרטית מחוממת ומקורה בה תוכלו לשבת ולהתפנק, גקוזי פנימי לוהט וקמין. בסביבת ראש פינה שפע של מקומות לצאת אליהם, מסלולי טיולים (גם בחורף), מסעדות שוות ואטרקציות נוספות.
המתחם המומלץ השני הוא "פאלאס בוטיק" שתי סוויטות זהות השוכנות בנוף כנרת שבגליל העליון,
לכל אחת מהסוויטות הפרטיות בריכת שחייה מחוממת ומקורה, נוף כנרת קסום ממרפסות החדרים, מקלחות מפוארות, סאונה רטובה מקצועית, ג'קוזי ספא מבעבע לוהט, וקמין עצים איכותי ומחמם שיחכה לכם בטרקלין האירוח. חופשת חורף פר-אקסלנס!
המתחם השלישי והאחרון עליו נמליץ הוא "בלו סקיי"- סוויטת אירוח ברמת חמישה כוכבים. עם חמישה חדרי שינה וכמובן: בריכה מחוממת ומקורה. היא מתאימה לאירוח זוגות/ קבוצות או משפחות של עד כ20 אורחים בו זמנית. (מקסימום 10 בוגרים.) והיא באה לנצח על הכל ועל כולן. עם עיצוב מדויק וקלאסי, מטבח סופר מאובזר, סלון ישיבה מרווח, וחדרי שינה שהושקעה בהם חשיבה רבה. היא כובשת. ומה יותר כיף מלהשתכשך בבריכה רותחת שמעלה אדים כשבחוץ קפוא ומולכם נוף הכנרת הקסומה? רמז: שום דבר.

מה ההבדלים בין בריכה מחוממת לבריכה מחוממת וגם מקורה. וגם, בריכה מחוממת או ג'קוזי ספא מפנק?

בריכה מחוממת? בריכה מקורה? או בכלל גם וגם? אז העניין הוא כזה, לרוב בחודשי החורף אנו נתקלים במתחמים שהבריכה בהם מחוממת וגם מקורה. וזאת כי בימי חורף קרים, ובהתאם למיקום המתחם- חימום הבריכה לא תמיד יספיק וחימום המים לא יספק את העבודה כשהטמפרטורות בחוץ נמוכות. קירוי הבריכה לא רק מגן עלינו מפני גשם והופך את הבריכה למקום אינטימי ושקט, אלא גם שומר את הטמפרטורה של המים במעלות המתאימות, ומונע מהאדים להתפזר באוויר הרחב. כך שגם מי שיושב על שפת הבריכה יכול לשבת בכיף.
באזורים בארץ בהם פחות קר (עד 20 מעלות בערב) או בימים שמזג האוויר יותר נוח, לא נרגיש
את הצורך העז בקירוי ונוכל ליהנות מבריכה מחוממת כשבחוץ האוויר קריר.
בריכה מחוממת לרוב תהיה על 27-29 מעלות, זאת לעומת ג'קוזי שיגיע ל30-40 מעלות.
ההבדל העיקרי הוא שלישיבה בג'קוזי ישנה הגבלה של זמן, תמיד כיף לשבת בג'קוזי לוהט ומבעבע כשבחוץ משתוללת סערה, אך לא מומלץ לשהות בג'קוזי מעל 30 דקות ביום.
לכן כששואלים אותנו מה חופשה החורף המושלמת עבורנו? בחירתנו תהיה צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים