צימרים מומלצים לחורף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-08-2017
צימרים מומלצים לחורף

ריח של גשם ותה במרפסת: צימרים מומלצים לחורף

 

אפשר להגיד שבין הצימרים ובין החורף יש סיפור אהבה של שנים. זה התחיל כשאירופה הציעה למטיילים ביערותיה מקום טוב ללילה ולימים גשומים והמשיך גם אצלנו, כפיתרון נופש נעים ונוח עם אופציית לינה שווה לא רק בקיץ. הצימרים מתאפיינים בחלל פנים חמים ורומנטי, פתרונות מחממים כמו קמין עצים וג'קוזי שעושים אווירה והכי חשוב – נוף ירוק וגשום מבעד לחלונות שלוכד את העין ומאפשר הנאה ממנו לאורך כל החופשה. אז מי באמת שווה את האירוח שלכם בחורף הקרוב? אספנו כמה צימרים מומלצים לחורף 2018 המתקרב, שממש כדאי לכם לראות:

 

שני שבלולים – שני הצימרים הקטנים והאינטימיים שמחכים לכם בכפר האמנים אניעם מתוארים כחוויה הרומנטית המושלמת. כל צימר בנוי כקונכיית השבלול מאבני בזלת וגימורי עץ, בעל מרחב פנימי נוח וחמים בסגנון "טבעי" ונושם, אירוח נדיב ומרפסת נוף מרהיבה. מחוץ לסוויטות קיימות שפע של ערוגות נוי וגינות ירק מטופחות כאשר כלל המתחם משקיף לנוף פנורמי פתוח אל הכנרת.



 

התרגעות – מושב אמירים ידוע באירוח האיכותי שלו ובנופיו המרשימים שהופכים לפנטזיה מהפנטת עם בואו של החורף. מתחם הנופש התרגעות המורכב משתי סוויטות אבן גלילית מיוחדות מציע מקסום עוצמתי של חוויית הנוף החורפית ומעלה אתכם עד לקצה המושב, לנקודה מבודדת ומפנקת. לכל סוויטה מפרט חורף אולטימטיבי: ג'קוזי, קמין עצים, מטבחון מאובזר, חוויית צפייה איכותית וכמובן מרפסת פרטית מושלמת.

 

בתי החלומות של משפחת פלג – נשארים באמירים אך מפליגים עם רוח קרירה אל מרכז הישוב ובו פינה שקטה בלב חורש גלילי מהפנט. כאן תפגשו שלושה צימרים מומלצים לחורף שהם לב ליבם של משפחת פלג מוותיקי המושב, שמובילים כבר דור שני של חווית אירוח טובה ואהובה. במקום יוצע לכם להתפנק בתוך מרחב פנימי חמים מוקף בחיק הטבע, בשילוב טיולי הליכה קצרים במסלול היער הסמוך ("השביל הנסתר"), ניצול פינות הישיבה המתוקות של הגן ואטרקציות המושב וסביבתו.

 

סוויטות מלכותיות בגורן – פנינת נופש מפוארת למעוניינים בחוויה ברמה גבוהה. למלכותיות בגורן שלושה צימרים מומלצים לחורף, כשבכל אחד מהם ג'קוזי ספא עצום ולוהט שיחמם אתכם היטב בזמן שאתם מתבוננים אל הנוף הפתוח. בפנים תוכלו לצפות לעיצוב קלאסי אירופאי מותאם, חיפוי אבן גלילית מיוחד השומר על הטמפרטורה החמימה, אירוח מפנק ושלל פינוקים מפתיעים.

 

אגדה בכרם – ולקינוח, הטוב מכולם. לנוף העוצמתי של אגדה בכרם אין מתחרים. האוויר הצלול, מרחבי הנוף המהפנטים וחוויית השהות הסופר-יוקרתית עושות לבד את העבודה. המיקום בכרם בן זמרה יבטיח לכם מסע טבע המשלב הרבה יין וקולינריה, פינוקים עשירים וחוויית חורף חמימה ואלגנטית, כזו שתישאר איתכם עוד זמן רב אחר כך.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים