בדקנו: כמה באמת שווים צימרים שווים בצפון?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-01-2017
בדקנו: כמה באמת שווים צימרים שווים בצפון?

בואו נסכם משהו חשוב לפני שנתחיל – "שווה" הוא מושג יחסי. בדיוק כמו המושגים "זול", "יקר" ו"משתלם". לחלקכם יהיה ממש שווה להתארח בבקתת עץ כפרית וליהנות מהנוף וממסלולי הטיולים בחוץ, בעוד שלחלקכם יהיה הרבה יותר מדהים להתארח במתחם צימרים שווים בצפון ולהשוויץ בתנאים וברמה היוקרתית. בסופו של דבר, חוויית האירוח במתחמי צימרים מומלציםברחבי הצפון תלויה בכם ובציפיות שלכם מהנופש והמחיר שלה לקוח מהדברים שאותם היא מספקת לכם בהתאמה.


צימרים שווים בצפון – היוקרתיים ביותר


נבחרת היוקרה בקרב מתחמי צימרים שווים בצפוןמדגישה את החוויה הנוצצת והאקסקלוסיבית ביותר ועל כן היא כוללת מרחב פנים עצום במיוחד, מפרט פינוקים וכיבודים מלכותי ועשיר במיוחד, ריהוט מעצבים נוח ויוקרתי, עיצוב מרשים ומתחם גן מרהיב, פרטי לרוב. סדר גודל המחירים במתחמי יוקרה שכאלו נע בין 1,100 ₪ ועד 1,800 ₪ ללילה – כאשר ההבדל הוא ברמת הגימור בסוויטה, גודלה, הפתרונות הטכנולוגיים שבה ומפרט הכיבודים שיוגשו ללא תוספת עלות. סוויטת אלון למשל במושב הגלילי עין יעקב, כוללת מרחב פנים עצום לזוג אחד בלבד או למשפחה ובו תיהנו מכל אמצעי אפשרי – החל ממטבח ענק לבישולים מכל סוג וכלה בבריכת שחייה מפוארת וחגיגית הניצבת ממש מול הנוף הפתוח לכל הגליל והים התיכון.


שלב הביניים המפואר


זה בסדר, המחלקה הראשונה לא חייבת למשוך אליה את כולם ותתפלאו, יש כאלה שהיא כלל לא מרשימה אותם. אז מה עושה מי שבכל זאת מעוניין להרוויח חופשה מפוארת בעלת שירות מצוין, מבלי לשלם על ריהוט מעצבים או פיצ'רים שהוא ממש לא עומד להשתמש בהם? לשם כך נוצרה שורה ארוכה מאוד של מתחמי צימרים מומלציםהמעניקים את אותה רמת השירות, מינוס אווירת הביזנס. כאן ניתן למצוא גם סוויטות גדולות לצד מתחמי אירוח כפריים ברמה גבוהה מאוד והמחירים בין 800-1,000 ₪ ללילה -בהתאם לרמת הטיפוח ומתקני המקום. במסגרת החופשה יקפידו המארחים לספק לכם פינוקים רבים ושירות טוב מעל לכל. חלום בלבןלמשל היא דוגמה מצוינת, המציעה שילוב בין הכפריות והטבע הוותיקים, אך בפרטיות מוחלטת עם בריכה וספא מול הנוף הפראי.


צימרים שווים בצפון הארץ


האמצע הכפרי והטוב


למרות הקדמה, העיצובים המודרניים ומתיחות הפנים שעברו צימרים שווים בצפון לאורך השנים, עדיין לא נס ליחם של מתחמי האירוח הכפרי המסורתיים כפי שאנו נהנים מהם מאז ועד עולם. היות ומתחמי נופש אלו "השתמרו" בגרסתם המקורית והקפידו לתחזק היטב את המקום האהוב, עלותם באופן טבעי נמוכה יותר ועומדת על 500-700 ₪ ללילה כאשר מובטחת לכם לינה פסטורלית מול נופי ההרים או הכנרת, בריכת שחייה מפנקת המשותפת לכל אורחי המתחם, בקבוק יין, ערכת קפה ותמרוקי רחצה בתוך כל צימר. לכאן מגיעים האורחים המעוניינים ליהנות מתרבות הכפר האותנטית לצד פעילויות מגוונות בסביבת המתחם ובאטרקציות הסמוכות לו.


להתרפק על הנוסטלגיה


זוכרים את טרנד הצימר-מערה? בקתת העץ הבודדה בקצה ההר? חדרי האירוח ההם עטופי פרטי האמנות? נדמה שמתחמי צימרים שווים בצפוןאלו נשארו כאן כדי שעדיין נוכל להתענג עליהם ובמחירים נמוכים וטובים, כמו פעם. בחלקם אולי אין בריכה, גם לא ג'קוזי ועלותם לא עולה על 400 ₪ ללילה לכל היותר. אך יש בהם קסם וחינניות שובי לב והם מושלמים ושווים לכל כיס, למטיילים באזור ולחובבי התיירות שעדיין מעוניינים לפגוש בתרבות האירוח החלוצית, שהתחילה פעם את הכל.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים