זרקנו עצם: 6 צימרים שמקבלים כלבים ברחבי הצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-08-2018
זרקנו עצם: 6 צימרים שמקבלים כלבים ברחבי הצפון

אין שברון לב גדול יותר מלנסוע לנופש בזמן שהכלב האהוב נותר לבדו בפנסיון או עם בייביסיטר. המחשבה על העצב, על הקושי לאכול ולשמוח בזמן שאתם לא כאן, יכולים להעיב על הנופש כולו ולגרום לכם ליהנות פחות. כבר אין צורך להשאיר אותו מאחור! לפניכם מספר מתחמי נופש מעולים עם חצר גדולה והמון מרחבי טבע המאפשרים כניסת כלבים. אז תאמו את הגעתכם מול הבעלים, הודיעו להם על האורח המצטרף וקדימה, לדרך!

ולדמנס, כפר ורדים 

אח, איזו מן שלווה ולא עושים שום דבר. חוץ מלשכשך בבריכה הפרטית, לישון כמו שצריך במיטת יוקרה, להתענג על המטעמים המדהימים מבעלת הבית ולזרוק מפעם לפעם מקל כדי שהכלבלב הנרגש ימשיך להתרוצץ בכיף על המדשאה הענקית והפרטית. ולדמנס הינו מתחם בוטיק מפואר המורכב משתי סוויטות נפרדות כאשר לכל אחת מתחם גן גדול ובריכת שחייה.

ראש פינת נוי, ראש פינה

מבין המון צימרים בצפון שעולים ויורדים ברמה, ממשיך לכהן המתחם המיוחד הזה כוותיק ומנוסה בחוויית האירוח, שרק ממשיך להשתבח משנה לשנה. לראש פינת נוי המפוארת 3 סוויטות, כאשר שתיים מהן נבנו בהשראה דרום אפריקאית ובייבוא אישי של הריהוט משם ואילו השלישית נבנתה בהשראה איטלקית ובייבוא אישי של הריהוט. לכל אחת חצר גדולה ומושלמת לכלב שלכם (גם לרועה או הבוקסר המאסיביים) ובריכה פרטית מדהימה.

%@%@%p-4753x

אחוזת לאטה, גורן 

אחוזה ענקית ומרגיעה השוכנת באחד המיקומים הטובים לאירוח בגליל המערבי, מוקפת שפע חורשים טבעיים ומקומות יפים לטייל בהם עם הילדון הפרוותי. האחוזה מורכבת משתי סוויטות מעוצבות הכוללות גן עם בריכת שחייה וג'קוזי ספא וסוויטה נפרדת בנוסף המציעה מתחם גן פרטי עם בריכת שחייה, ג'קוזי ספא וסאונה יבשה אישיים.

צ'קמרי, שזור 

כמה טוב שיש מקומות כאלה, שמתאימים גם לזוגות, גם למשפחות וגם לכל ההולכים על ארבע. לצ'קמרי המקסים 5 יחידות נופש מדליקות מעץ, הכוללות נוף יפהפה הנשקף מכל פינה ומתחם גן רחב ידיים המציע בריכת שחייה גדולה, מדשאות, עצים, שיחים ושבילי הליכה מהם הכלב שלכם יוכל ליהנות במיוחד.

נועם בגליל, פקיעין

מקום עם גישה שירותית וחיובית לכל זוג ומשפחה המגיעים לאירוח, באווירה כפרית מיוחדת ומול נוף ציורי. אינספור מקומות טובים לטיול עם הכלב מחכים לכם בסביבה, כאשר במתחם עצמו תוכלו ליהנות מלינה בבקתת עץ יפה (מתוך 3 במתחם), חצר גדולה ובריכת שחייה גדולה לא פחות.

בקתות עם שחר, שפר

מתחם נופש ציורי, פסטורלי ובאווירה מיוחדת, המציע מתחם גן יפהפה מוקפד ומעוצב עם בריכת שחייה מפוארת וג'קוזי ספא מפנק. יער שפר הסמוך יאפשר לכם לשוטט יחדיו בלי סוף בתוך הנוף הגלילי המרהיב, כשבלילה תוכלו להתפנק בכיף בתוך בקתת נופש יפהפיה מול הנוף המרשים.

לרשימה המלאה של צימרים בצפון עם כלבים


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים