רואים רחוק, רואים שקוף: צימרים על הים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-06-2018
רואים רחוק, רואים שקוף: צימרים על הים

אין כמו הבריזה בערב, אחרי יום שרבי במיוחד. או הבירה של הצהריים, עם הרגליים בתוך החול. או האוויר הטוב, שמנקה את קנה הנשימה ומרפא את הגוף ואת הנפש. חופשה על הים היא גן עדן לכל דבר והיא תמיד מגוונת, בעלת נוף מרהיב ונחשבת לאיכותית ומוקפדת. למזלנו בורכנו במדינה בעלת ארבעה ימים (הים התיכון, הכנרת, ים המלח והים האדום) שסביבם המון מתחמי אירוח שישמחו לפנק אתכם בחופשה על טהרת הכחול והצלול בכל זמן נתון.


סיאסטה באכזיב

שתי דקות מהמיטה ואתם כבר בים. לגונות מכל צד וצבע כחול רויאל מהפנט מקבלים את פניכם כשבסמוך החוף המוכרז היפה בצפון (בננה ביץ' אכזיב) ובו מרכז ספורט ימי לצוללים, משנרקלים וחותרים, קיוסק בשביל הבירה או הקפה והופעות חיות בערב מפעם לפעם. ועם כל אלה לא מספיקים, שתי סוויטות הסיאסטה בוודאי יעשו את העבודה: סוויטת לופט בעלת ג'קוזי ספא ענק מול הנוף הימי הפתוח או סוויטת גן עם בריכת זרמים, ספא זרמים וסאונה יבשה מחכים לבחירתכם. בכל סוויטה שני חדרי שינה, סלון ענק, מטבח מאובזר היטב ועיצוב נפלא באווירת הים המתבקשת.

חדר שינה עם דלת יציאה למרפסת הפרטית


רומנסה לכנרת

מגדל המושבה היא מקום טוב להיות בו אם בא לכם לקבל את "החוויה הרטובה" במלואה. מרחק יריקה מהכנרת ועם נוף פנורמי מדהים, תוכלו לבחור בין נגה, שביט וארבל – שלושת הצימרים המקסימים שחולקים בריכה מבין המפוארות והאיכותיות באזור הכנרת (בדקנו) ונוף כמו שרק האזור הזה שבין הר ארבל והכנרת יודע להציע. מזג האוויר החמסיני בקיץ מזמין את המתפנקים ליהנות משלל אטרקציות המים שלמרגלות המושבה, נוסף על רמת השירות הגבוהה שמספק המתחם.


אלה סאן אילת

מי אמר שמתחם צימרים על הים מכוון אך ורק למה שנמצא ליד הים התיכון? הכירו את נקודת ה"על המים" הכי שווה של הים האדום! אלה סאן אילת עוד לא סוגרת שנה והיא כבר מתברגת כאחד המקומות היוקרתיים ביותר בדרום המדינה. המתחם מורכב למעשה מארבע וילות פרטיות (5 חדרי שינה בוילה כפרית, ארבעה חדרי שינה בכל השאר), כאשר לכל אחת נוף חלומי וקרבה מושלמת לכל החופים, הטיילת והאטרקציות האילתיות.

פינה סלונית יוקרתית עם יציאה למתחם הגן המפואר

אלת הגליל

ובחזרה לים התיכון, מחכה לנו מתחם טרופי למדי, עתיר עצי בננה, דקלים ומדשאות ובמיקום סופר אסטרטגי על יד חוף בצת המפורסם והאהוב. לאלת הגליל חמש בקתות גדולות ויפות עם חצר ענקית ובריכת שחייה מדליקה, מתחם פויקה מטריף ומיליון ואחת אטרקציות מסביב. חופשה אידיאלית למשפחות שמכילה גם את כל האפשרויות הרב גילאיות, אך לא פוסחת גם על הנימה הרומנטית, זו שמגיעה הנה יחד עם הרוח והגלים העדינים.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים