כרטסתם למסיבה או פסטיבל בצפון? כך תשלבו איתה צימר מתאים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-02-2019
כרטסתם למסיבה או פסטיבל בצפון? כך תשלבו איתה צימר מתאים

עולם הטראנס והאלקטרוני כבר מזמן לא שייך רק לקבוצה קטנה ושבטית של אנשים. משנה לשנה הולכת ומתפתחת הסצנה של מסיבות תוססות וצבעוניות שמתרחשות תחת כיפת השמיים והופכת משורה של מסיבות מחתרתיות קטנות שעברו מפה לאוזן לאירועי ענק מפורסמים, מסיבות ופסטיבלים עם טובי הזמרים והלהקות בישראל המכילים מאות סגנונות מוזיקליים, אנשים בכל הגילאים וקהל נאמן שנסחף בהנאה עם הצלילים, שרק רוצה לחגוג ללא הפרעות מחוץ למעגל החיים האורבני השגרתי ובקרבת אזורים יפים ונחשקים כמו חופי הכנרת, יערות הגליל, נופי הכרמל ועוד.

בדרך כלל מסיבות הטבע הגדולות, הפסטיבלים ומופעי האמנים שמתקיימים בהפקות מיוחדות לחגים וחופשים אורכים יותר מ-24 שעות ועד כמה ימים – מה שגורם לרבים מהם לחפש צימרים בצפון שאפשר לשלב איתם את הבילוי תוך כדי המסיבה או מיד לאחריה. האפשרות להתנייד מהמסיבה לצימר ובחזרה מאפשרת לכל אחד ואחת להיפטר מהלינה הבלתי נוחה בתוך האוהל, להתקלח, לאכול, לנוח ולהטעין מצברים בכל פעם שרק צריך ולחדש אנרגיות לפני הסט הבא.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים צימר?

מיטת שינה זוגית נעימה ונוחה

זכרו שכל יציאה שלכם ממתחם המסיבה וחזרה אליו יהיו כרוכים שוב בחיפוש חניה ומרחק הליכה יחסי מהשער וכן בכניסה תידרשו להציג שוב את הכרטיסים/ הצמיד/ החותמת או הקבלה שמוכיחים כי אתם כבר חלק ממה שקורה בפנים. וודאו שהצימר שהזמנתם עומד בסטנדרטים גבוהים כדי לקבל תמורה מלאה להשקעה והוא מכיל מיטת קינג/ קווין סייז מפוארת, ג'קוזי לרגיעה, חדר רחצה נוח ונעים וכמובן אפשרות לקבלת ארוחת בוקר או הזמנת ארוחת צהריים וערב עד הצימר. וודאו מול המארחים שלכם שמתחם הצימרים איננו ננעל ונסגר בשעות הלילה המאוחרות או בסופ"שים כדי שתוכלו לצאת ולהיכנס עם הרכב מתי שרק תרצו ובדקו אפשרות להפקיד את מפתחות החדר בקבלה או בפינה נסתרת כדי שלא תאבדו אותם בשטח המסיבה ותאלצו (בחלק מן הצימרים) לשלם קנס.

אל תסתפקו במועט

אם כבר בחרתם לשלב יחד עם המסיבה המטורפת גם פינוק בצימר, אל תסתפקו במועט וקבלו ממנו את כל המיטב שניתן להציע. צימרים איכותיים בצפון ישמחו להציע לכם רגיעה ופינוק גם בבריכת שחייה גדולה, ג'קוזי ספא זרמים, סאונה יבשה או רטובה וכמובן נוף צפוני מהפנט שיעניק לכם עוד ממד להנאה והחגיגה, רק הפעם במקום שקט יותר. מכאן תמיד תוכלו להגיע בקלות חזרה אל מתחם המסיבה, לחגוג, לבלות וכמובן לא לפספס את רגעי השיא שמתרחשים בזריחה.





צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים