כ-ו-ל-ם באים: צימרים לקבוצות גדולות והיכן בדיוק מוצאים אותם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-05-2018
כ-ו-ל-ם באים: צימרים לקבוצות גדולות והיכן בדיוק מוצאים אותם

הקיץ מתקרב ואיתו גם בקשה אחת חשובה: שיימצא המקום האיכותי והטוב שבו כל המשפחה המורחבת, החברים הטובים עם הילדים או החבר'ה הספונטניים מהעבודה יוכלו לבלות במשותף ולתפוס קצת שמש מפנקת מול הנופים המוריקים של הצפון. כמובן שדרישות המקום חייבות לכלול מספיק חדרי לינה, שפע מיטות שיזוף ואפשרות לארוחת בוקר ענקית או מתחם אכילה ענק שישביעו את כולם לפחות לכמה שעות טובות. אז איפה מוצאים כזה מקום מדהים? 

מה חשוב לדעת על צימרים לקבוצות גדולות?

הביקוש למתחמי צימרים לקבוצות גדולות עולה מחדש בכל פעם ששעון הקיץ נכנס לתוקף, מה שקודם כל מבשר על צפירת הרגעה: אם יש דרישה – יש גם מקומות כאלו! במרבית המושבים הגליליים ניתן לפגוש בנוסף למתחמי הצימרים הרומנטיים והסולידיים גם מתחמי נופש גדולים במיוחד, שמתאימים לקבוצה גדולה של אנשים, לפעמים אפילו עד 30 נפשות באותו המקום. המטרה היא לאכלס מספר גבוה של נופשים המעוניינים בחופשה משותפת, תוך מתן השירותים המקסימליים לכל האורחים.

מתחם צימרים לקבוצות גדולות אמור לספק טווח רחב של חדרי שינה (בין 10-12 במתחמי הנופש הגדולים), עם אפשרות להנחת מיטות או מזרונים נוספים בחדרי השינה והסלון. על הבריכה להיות גדולה מספיק כדי לאפשר לכלל השוהים להימצא במים באותו הזמן (6/12 הוא גודל אידיאלי) וכן המקום אמור להכיל די מתחמי ישיבה פנימיים וחיצוניים בהם ניתן להתמקם. מאוד חשוב לבדוק את כלל הנושא הלוגיסטי בעניין הכנת הארוחות: האם מתחם הברביקיו גדול מספיק? האם ישנה פינת אוכל פנימית לשעות של שמש חזקה עבור הילדים? היכן ניתן לפנות את כל האשפה והאם קיימת אפשרות להזמנת קייטרינג או ארוחת בוקר מטעם המקום? שימו לב שמקום מקצועי המתמחה באירוח צימרים לקבוצות גדולות, אמור להיות מסוגל לספק לכם את שלל שירותים אלו ללא היסוס.


קבלו כמה צימרים מומלצים שלנו:

וילבן במושב אלקוש – שווה להתרשם מהנוף הפנורמי שנשקף מהבריכה כאן, אך לא פחות מכך גם מהחצר הגדולה שמתאימה לאורחים מכל הגילאים.. וילבן מתהדרת ב-4 חדרי שינה מודרניים ומציעה המון שטחי גן שמתאימים בין היתר גם לאירועים מיוחדים.

לה וילה בל במושב כפר חנניה – מתחם נופש שבהחלט מבין את הצורך במפגש קבוצתי גדול ללילה ועל כן מספק המקום 6 חדרי שינה במבנה דו-קומתי, סלון ענק, בריכה סופר מפוארת ומטבח חיצוני מושלם עם אסאדו גריל, טאבון, מיני בר ומשטח עבודה עם כיור.

אחוזת אלישבע במושב עמקה – מומלץ הגולשים בקטגוריית צימרים לקבוצות גדולות. מתחם נופש יפהפה המוקף מטעים ונוף פתוח ומציע מיני טירת בוטיק בעלת 6 חדרי לוקסוס, בריכה ענקית, חדר ארוחות ענק, מתחם ספא והמון מרחב.  







צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים