4 צימרים לזוגות עם נוף מהחלומות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-06-2018
4 צימרים לזוגות עם נוף מהחלומות

נוף של הרים וים, נוף שממנו לא רואים אף בית, אף עובר אורח, אף מכונית. נוף שיכול לשבת על כף היד, מרוב שהוא גבוה, נוף כפרי, ציורי, צבעוני, חלומי...

הביקוש עבור צימרים לזוגות עם נוף ברחבי הצפון הוא כנראה המאפיין הכי נפוץ עבור החוויה הרומנטית. לנוף יש יכולת מדהימה להרגיע ולרכך, כמו גם להעצים את הניתוק מהעולם החיצון והריכוז זה בזו. הנוף הוא גם מקור נפלא להשראה ורבים וטובים לאורך ההיסטוריה, מצאו את עצמם בוהים בנוף תוך כדי קבלת תובנות חדשות מהיופי הפראי שמסביב. זוהי גם הזדמנות למפגש בין הזוג לבין הטבע הבתולי והטהור, זה שבדרך כלל אנחנו ממש לא רואים מחלון הבית תוך כדי תליית כביסה. הפעם אספנו ארבעה צימרים לזוגות עם נוף מושלם לחופשה, כזה שכנראה לא ישאיר אתכם עוד הרבה זמן בבית...

נוף רומנטי מושלם ועוד הרבה מעבר:

רומי האוס אחד הנופים היפים שמדינתנו הקטנטונת התברכה בהם, הוא הכנרת. נכון, המפלס לצערנו במגמת ירידה ובקיץ ההרים שמסביב מתקשטים בחום-צהוב לעומת הירוק החורפי המרשים, אבל לצבע מים בגוון כחול רויאל עם מפת כוכבים ברורים ומנצנצים וירח ענק בתצוגה יפה כל כך, בהחלט קשה לומר לא. רומי האוס היא סוויטה פרטית ואקסקלוסיבית בה תקבלו פרטיות מוחלטת מבפנים ומבחוץ, כאשר רק הנוף הכפרי משתתף בחגיגה.


בקתות נופים נוף גלילי כפרי אסלי מרשים ועוצר נשימה, הוא מה שמייחד את שתי בקתות העץ המקסימות של המתחם השוכן במנות, אי שם למעלה על פסגות הגליל. בריזת בוקר נפלאה תבקר אתכם בזכות היערות וההרים הסמוכים, כאשר השקיעה תהפוך לחלומית במיוחד עבור כל שעת קפה, תה ועוגה בתוך הצימר, במתחם הגן או בכלל בבריכה.

צוק גמלאחופשה בגובה 110 מטרים מעל פני הים נשמעת לכם טוב? אתם עדיין לא יודעים עד כמה. מעלה גמלא בדרום רמת הגולן הוא מושב קטנטן שמתנוסס מעל כל אזור הכנרת, עמק הירדן, רכס פוריה ודרום הרמה ממזרח לאגם והלאה. הנוף ברור ושמיימי כל כך, עד שתשכחו לפעמים שזה בכלל פה בארץ. תוסיפו בריכת זרמים ענקית ופרטית על הנוף ואירוח יוקרתי-רומנטי מושקע ביותר ותקבלו חוויה קוסמית שכל זוג היה חולם עליה.

אפיריון תמיד האמנו שארץ בראשית הייתה ועודנה חבל הגליל התחתון. הנופים שמסתתרים כאן נדירים ביופיים ותיירים מכל קצוות תבל באים לחזות בהם ולהתרשם. באחת מנקודות התצפית הבולטות בסביבה, הוקמו שתי הסוויטות החלומיות של אפיריון, שמעבר ליוקרה, השפע והאירוח הזוגי המרשים (מרשים באמת) – טומן בחובו נוף שקשה להעביר את עוצמתו הרבה במילים. אם אתם מחפשים צימרים לזוגות עם נוף מושלם במלוא המובן, אנו ממליצים להציץ לתמונות המקום הזה.




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים