הכניסה לילדים אסורה: צימרים לזוגות בלבד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-12-2017
הכניסה לילדים אסורה: צימרים לזוגות בלבד

עם כל ההנאה והסיפוק הרב שבחופשה לכל המשפחה, גם לכם מגיע להתפנק אחת לזמן מה ולנפוש בפרטיות מוחלטת יחד עם בני הזוג שלכם. סתם כי אפשר ובעיקר כי צריך להשיב חלק מהרומנטיקה שפעמים רבות לא מוצאת את הביטוי שמגיע לה בתוך שגרת היום יום. אז מה בתפריט שלנו עבורכם הפעם? צימרים המציעים  ארוחת בוקר מושחתת על יד הבריכה, שכשוך לילי לוהט בג'קוזי עם כמויות של יין טוב ואחוזות פרטיות בתוך היער עם ספיישל עיסויים בצד. אז שנתחיל?


בריכה פרטית מול הנוף הירוק המושלם – בין זריחה לשקיעה

חולמים על נוף מדהים לפתוח איתו את הקפה של הבוקר, בראנצ' שחיתות על המים ושכשוך ערב מדליק לשקיעה שתסגור לכם את היום? בין זריחה לשקיעה מציעים חלום זוגי מושלם שכולל המון פרטיות וטבע, כמו שאנחנו אוהבים. למתחם אמנם יש 6 (!) סוויטות פרטיות שכאלה, אבל מי אמר שהן צריכות להיפגש? מהרגע שנכנסתם פנימה, הממלכה האישית היא אך ורק שלכם ואין שום דרך לפגוש את השכנים חוץ מחניית המתחם. לחלק מהסוויטות חצר אישית וג'קוזי ספא זרמים בנוסף, מיטה מתכווננת, מקלחון זרמים ועוד המון תפנוקים שיעשו טוב לזוגיות שלכם.


פינוקי ספא מפתים לאמצע השבוע – אלישבע סוויטת בוטיק

וולקאם, לטירה הגלילית הכי מפוארת בסביבה! שדה טבעי ירקרק יציע לכם לחנות על ידו את הרכב ולהתקדם רגלית אל עבר גשרון העץ שמהווה את הכניסה לאחוזה. מדובר במתחם אקסקלוסיבי מרשים ויוצא דופן, הכולל גן ובריכה מלכותיים (מותאמים לחורף), פטיו שהוא בית קפה קטן ומדליק, שפע מפלסי ישיבה מול הנוף ומתחם ספא הכולל ג'קוזי ספא זרמים, סאונה יבשה וחדר טיפולים עם חבילות מיוחדות המשלבות עיסוי, לינה וארוחות שף בימי אמצע השבוע. שנתקשר לבשר לבוס שאתם לא מגיעים מחר לעבודה?



אותנטיות ויין בלב החורשים הטבעיים – ברכתא

רומנטיקה שמדברת מבטן האדמה, היא כנראה בדיוק מה שדרוש לזוג הנופש במתחם צימרים ללא ילדים. לברכתא שתי סוויטות אבן אותנטיות בסגנון עיצוב ים תיכוני עתיק, מיקום חלומי בלב החורשים הגליליים של יערות הגליל המערבי ותחושה של ספא אירופאי מלא מכל טוב. כל אחת מהסוויטות מתברכת בג'קוזי פנימי חלומי ומפנק שתאהבו להשתמש בו בעיקר תוך כדי לגימת יין וצפייה בחורש החיצוני. ורק למקרה שכל אלו לא יספיקו לכם, יש גם נחל טבעי הזורם בנחת לאורך הגן, בריכת טבילה פרטית באחת הסוויטות ושפע של פעילויות ואטרקציות בסביבה הקרובה.


מחפשים צימרים ללילה אחד? >>

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים