פנקו אותם: 7 צימרים לימי גיבוש

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-11-2018
פנקו אותם: 7 צימרים לימי גיבוש

יומיים של בריכה ופינוקים עם הקולגות? סדרת הרצאות וסדנאות עם המנהלים הבכירים? חגיגת סופשנה בעבודה? צימרים לימי גיבוש יכולים לסדר לכם בדיוק את המיקום הנכון לחגיגות, דיונים, הקרנת מצגות, פעילות חברתית וכמובן את רוח הפרגון שלכם כמארגנים והמשלמים. מצאנו שבעה צימרים מתאימים למלאכה! האנשים עליכם, האווירה עלינו.

אלומות יוסף – למנהלים ומנהלות עם בני הזוג

הנה לכם מקום יוקרתי שאפשר להעביר בו יום גיבוש עתיר תוכן וגם לשמור על הטון האלגנטי שרציתם להקנות להפקה העסקית הקטנטנה שבישלתם: ארבעה צימרים יוקרתיים לזוגות ומשפחות הכוללים כל אחד בריכה פרטית, כאשר בחוץ ממתינות לא פחות מ-3 בריכות נוספות (בריכת זרמים, בריכה חצי אולימפית ובריכת ילדים רדודה) כאשר הכל מחומם, מקורה ומעוצב בטוב טעם. רציתם להפעיל רושם תוך כדי שאתם מציגים נתונים שנתיים? הנה הצימר שחיפשתם.

מליבו – לעובדים שצריכים קצת שחרור

אתם רוצים לגבש אותם ומבינים שלמלאכה ידרשו לפחות יומיים? מצוין. תביאו אותם לאחוזת מליבו ותראו איך תוך שניות כולם מתחילים לייצר קצת יותר עומק בשיחות וההיכרות. למליבו יש שלושה חדרי שינה, לובי אורחים מדליק ומטבח מאובזר, כשבחוץ ממתינים ג'קוזי ספא ובריכה ענקית מול נוף פנורמי מרשים למרחבי הגליל והים. במקום גם שולחן סעודה ענק שמתאים להתכנסות של כולם וכמובן לארוחות.

ג

נגילה בכנרת – מושלם לעובדים ומשפחותיהם

שתי וילות זהות ומדהימות, 6 חדרים כל אחת עם מקום ל-28 אנשים. כן, נראה לנו שנגילה בכנרת תספיק לכם כדי לפנק את העובדים ביום (או יומיים) של כיף בוילה עם בריכה מול נוף מדהים וזירת מתנפחים ומשחקיה לילדים. אם הפורמט של יום הגיבוש מאפשר, ניתן כמובן להישאר ללון וליהנות משאר היתרונות של כל וילה כמו מתחם ארוחות ענק ליד המטבח (אנחנו מריחים סדנת בישול פה כהפעלה משותפת?) וסלון בעיצוב ביתי מרגיע.

ג'ייקובס – אירוע סוף שנה מושלם

ועכשיו דמיינו לעצמכם כדורי ים ענקיים בבריכה, צ'יל אאוט עם בירה בג'קוזי, מוזיקה טובה ברקע ואווירה תוססת, מלהיבה ושמחה. אפשר לשלב סדנה או הרצאה מדליקה בסלון הגדול או להקרין מצגת סיכום שנה ואפשר גם לקחת את כולם לצהריים במסעדה סמוכה. אחרי הכל, מושב יערה בגליל המערבי ממוקם בקרבה של לא מעט מסעדות ברמה קולינרית גבוהה.

וילות לב החורש – ימי גיבוש לחברות וארגונים גדולים

מי שאמר שבצימרים "אין מקום להרבה אנשים" שיקום ועכשיו! הנה לכם לב החורש – סה"כ 18 חדרי שינה שפרוסים על פני 3 וילות (אורכידאה עם 4 חדרים, גלדיולה עם 6 חדרים, אספרג עם 6 חדרים) כשבכל אחת בריכה עצומה בעיצוב יוקרתי נוצץ ומרשים, נוף הרים יפהפה והמון מרחב וגודל גם בפנים.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים